Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4844 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כמו שרשום בכותרת כנראה שאני מגבר של JL ואני מחפש קיט ואני מתלבט אם אני צריך 4/8 G

והאם כדאי לי להזמין מחול או לקנות פה?

פורסם

לדעתי 8 גייג' אמיתיים יספיקו אבל אישית הייתי קונה 4 גייג' אמיתיים, תוספת של קצת כסף ואתה מקבל כאבל שבמידה ותרצה לשדרג הוא יעמוד בשדרוג ללא צורך בחיווט מחדש.

 

חברות מאוד מומלצות הם: KnuKonceptz, Soundquest .

JL Audio

פורסם
לדעתי 8 גייג' אמיתיים יספיקו אבל אישית הייתי קונה 4 גייג' אמיתיים, תוספת של קצת כסף ואתה מקבל כאבל שבמידה ותרצה לשדרג הוא יעמוד בשדרוג ללא צורך בחיווט מחדש.

 

חברות מאוד מומלצות הם: KnuKonceptz, Soundquest .

 

איפה אפשר לקנות קיט כזה במחיר שפוי באיביי זה עולה באזור ה200 שקל עם משלוח

דוג

http://www.ebay.com/itm/KnuKonceptz-TRUE-4-Gauge-Amp-Amplifier-Install-Wiring-Kit-/390548068645?pt=US_Car_Audio_Video_Amplifier_Kits&hash=item5aee7a9925

זה רשום 4 גיג שעולה קצת יותר מ200 שח עם משלוח ויש עוד קיט 4 גיג שמשום מה מכפיל עצמו במחיר כולל משלוח

דוג'

http://www.ebay.com/itm/KnuKonceptz-TRUE-4-Gauge-4-Channel-Kolossus-OFC-Amp-Installation-Wiring-Kit-/390507878996?pt=US_Car_Audio_Video_Amplifier_Kits&hash=item5aec155a54

חוץ מההבדל של שני זוגות RCA בקיט לא מצאתי ... מה גם הבנתי שמומלץ לקנות RCA וכבל לרמקול בנפרד כי בקיט הם לא משהו

בארץ מצאתי קיט 8 גייג של רוקפורד ב300 שקל

http://www.al-galgalim.co.il/index.php?action=product&productid=3701

פורסם

הקיט הראשון הוא מסידרת האולטרה פלקס הואו כבל CCA

הקיט השני והיקר יותר גם כולל RCA נוסף וגם עשוי OFC מסידרת הקולוסוס הגבוהה

הקיטים של רוקפורד טובים בהחלט.

 

אם אתה לא מתכוון לבצע את ההתקנה בעצמך

לא מומלץ בהכרח לרכוש קיט ,אתה יכול להגיע למתקין שמכבד את עצמו ולקבל הצעת מחיר

רכישת קיט לא בהכרח תוזיל את העלויות.

פורסם
הקיט הראשון הוא מסידרת האולטרה פלקס הואו כבל CCA

הקיט השני והיקר יותר גם כולל RCA נוסף וגם עשוי OFC מסידרת הקולוסוס הגבוהה

הקיטים של רוקפורד טובים בהחלט.

 

אם אתה לא מתכוון לבצע את ההתקנה בעצמך

לא מומלץ בהכרח לרכוש קיט ,אתה יכול להגיע למתקין שמכבד את עצמו ולקבל הצעת מחיר

רכישת קיט לא בהכרח תוזיל את העלויות.

 

רוצה בעצמי בעזרת חברי הפורום להתקין .... מה שכן יוזל את העלות

אגב בדקתי את סאונד קווסט והם זולים משמעותית \

http://www.ebay.com/itm/SOUND-QUEST-STINGER-4-AWG-GAUGE-AMPLIFIER-INSTALLATION-KIT-4G-CAR-STEREO-AMP-/280950232235?pt=US_Car_Audio_Video_Amplifier_Kits&hash=item4169f054ab

נראה לי כמו אחלה סט בדיוק מה שצריך RCA + כבל לרמקול אני יקנה כבר פה

פורסם

הם לא זולים משמעותית..

 

הקיט של KnuKonceptz עולה 118 ש"ח ומשלוח עוד 94 ש"ח = 212 ש"ח.

הקיט של SoundQuest עולה 110.50 ש"ח ומשלוח עוד 88 ש"ח = 198.5 ש"ח.

JL Audio

פורסם
הם לא זולים משמעותית..

 

הקיט של KnuKonceptz עולה 118 ש"ח ומשלוח עוד 94 ש"ח = 212 ש"ח.

הקיט של SoundQuest עולה 110.50 ש"ח ומשלוח עוד 88 ש"ח = 198.5 ש"ח.

צודק זה בין שני הקיטים הנל

בגדול אין שום הבדל בינהם לא ככה

נראה לי מחר אני יזמין את הקיט של סאונד קווסט

×
×
  • תוכן חדש...