Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7951 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אמרתי ננסה לבד הפעם... כי זה מגבר שלא ממש אכפת לי עליו BOSS 350

קניתי אותו לבנתיים כמו שציינתי פעם

ההתקנה לדעתי הלכה בסדר, העברתי את הכבל של הRCA והמתח בצדדים שונים

הקבל יושב קרוב למצבר

הכבלים שנותרו סיבבתי בצורת גל מתחת לכיסא, המגבר מחובר לכיסא הכל עובד יופי

 

אבל שאני מחבר את הסאב הוא לוקח גם תדרים נמוכים, מה עושים?

 

עוד משהו יש חיבור במגבר לשתי דברים בצדדים שבאמת ואין לי מושג מה הם (יכול להיות שפה נובעת הבעייה)

זה מין חיבור מוזר כזה, שדומה לחיבור של הכבלים להד יוניט(בקבוצה כזאת)

אם לא מבינים אני יצלם

פורסם

זה אתה לא אמור לגעת בחיבורים האלה זה לא משנה לך אבל שים לב שבמגבר יש INPUT ו OUTPOT לאיפה חיברת את האלמנט?

כללי החתימה מופיעים בדביק בפורום האודיו ובפורום האוף טופיק.

קרא אותם.

פורסם

כמה דברים לא מובנים,

1. קבל יושב קרוב למצבר ?

2. כבל רימוט יש לך בכלל ?

3. להעביר כבלים בניפרד זה לא דבר חובה, ואפילו דיי לא מועיל, אבל אם זה לא עלה לך כסף.. אז שיהיה.

(רק שאנשים לא יתחילו להפוך מכוניות בשביל שיחשבו שזה ישנה להם משהו..)

4. סאב צריך לקחת רק את התדרים הנמוכים, אולי התכוונת הפוך, שהוא לוקח גם תדרים גבוהים, משמע אתה צריך קרוס אובר שיהיה על המגבר, או לחלופין על הפאנל שלך, או קרוס אקטיבי חיצוני.

5. אני יכול לנחש שהחיבורים המדוברים הם של HIGH INPUT, אז אין לך בהם שימוש..

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם

העברתי כבל רימוט,

סליחה יצא לי קבל בטעות התכוונתי פיוז

קראתי שהוא אמור להיות לא מעל מרחק של חצי מטר

בקשר ללהעביר כבלים אמרו לי שזה יכול להביא רעשים, לא נורא גם ככה הייתי צריך לפתוח את שתי הצדדים

בגלל משהו אחר אז זה לא שינה יל יותר מידי

כן התכוונתי לזה שהוא מוציא גם תדרים גבוהים

 

ובסדר לפחות בעייה אחת ירדה מהפרק שאין לי בדברים האלה שימוש, אבל מה הם בעצם?

פורסם
זה אתה לא אמור לגעת בחיבורים האלה זה לא משנה לך אבל שים לב שבמגבר יש INPUT ו OUTPOT לאיפה חיברת את האלמנט?

מחובר לLow input של ערוצים 1 ו 2

זה בסדר?

פורסם

אני לא יודע מה הם כי לא נתת תמונה, אני יכול לנחש שאלו חיבורי HIGH INPUT, זה למערכות ישנות שאין להן יציאות קדם-מגבר, ומשתמשים בכניסות האלה לחיבורי היציאות המוגברות של הפאנל, אין לך שימוש בזה.

 

אין על המגבר קרוס ? אין לפאנל שלך קרוס ?

תביא מפרט של הפאנל שלך, ושל המגבר שלך, שנוכל להיות בטוחים, או אפילו תמונה של המגבר..

 

ואם זה המצב, לצערי תצטרך לקנות קרוס אקטיבי.. לא יהיה מנוס..

 

*עריכה, כן הוא אמור להיות מחובר לLOW INPUT.

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם
אני לא יודע מה הם כי לא נתת תמונה, אני יכול לנחש שאלו חיבורי HIGH INPUT, זה למערכות ישנות שאין להן יציאות קדם-מגבר, ומשתמשים בכניסות האלה לחיבורי היציאות המוגברות של הפאנל, אין לך שימוש בזה.

 

אין על המגבר קרוס ? אין לפאנל שלך קרוס ?

תביא מפרט של הפאנל שלך, ושל המגבר שלך, שנוכל להיות בטוחים, או אפילו תמונה של המגבר..

 

ואם זה המצב, לצערי תצטרך לקנות קרוס אקטיבי.. לא יהיה מנוס..

 

*עריכה, כן הוא אמור להיות מחובר לLOW INPUT.

ההד יוניט שלי זה פנסוניק CQC1300

ותמונות אני יצלם יותר מאוחר שתהיה לי מצלמה

 

פחדתי מזה שאני יצטרך לקנות קרוס חבל שלא בדקתי את זה לפני :-\, גורלי נחרץ?

פורסם

או שתחליף מגבר, עלות המגבר זולה לפי מה שזכור לי , לא תהיה לך בעיה למכור אותו,

השאלה אם יהיה לך שווה להביא מגבר של חברה סינית, עם אולי תמורה זהה, אך עם חיסכון בקרוס חיצוני.

 

אם היית רוצה את עיצתי, או הייתי משדרג פאנל, וחותך את התדרים ישירות מהפאנל. (אם הפאנל שלך ללא קרוס.)

 

או שהייתי מביא קרוס חיצוני, עדיף על התפשרות במגבר, וגם לשימוש עתידי אם תצטרך אחד...

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם

הבעייה שנכנסתי לכל הסמטוחה הזאת בגלל שרציתי לחסוך כסף בנתיים

יש לי מגבר של קיקר שמחכה לי באמריקה אבל הוא יגיע אלי רק בדצמבר, וספק רדיו של אלפיין

מגבר חבל למכור אחרי שקניתי בסך הכל אתמול פתחתי אותו מהקופסא :-\

יש המלצות לקרוסים שלא יהיו יקרים מידי?

פורסם

הכניסות שלא ידעת מה הם, הם כן כניסות גבוהות מהרדיו דיסק. זה למי שיש רדיו דיסק מאד ישן בלי יציאות RCA.

יש קרוסים של לאנזר,בוס. שיעשו את העבודה . הם עולים כ300-350 שקל אם אני לא טועה.

×
×
  • תוכן חדש...