Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4854 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

חברים יקרים ,מבקש עצתכם ברכישת רכב חדש.

 

המתמודדים סקודה יטי - ידני VS ניסאן קשקאי - ידני .

 

מדובר ברכב עבור משפחה שהולכת לגדול בקרוב מ 2 ילדים קטנים ל 3 ..

 

המחיר של 2 הרכבים על הכביש זהים פחות או יותר במבצעים השונים (115 ליטי לעומת 121 לקשקאי).

 

2 הנושאים העיקריים שמטרידים אותי ומקשים על בחירת :

 

א. שמועות על בעיות במנוע 1.2 TSI של היטי (ובכלל).

ב. שמועות על בעיות בשירות של קרסו .

 

אשמח לקבל כל עיצה, הכוונה ובכלל.. בנושא.

 

תודה מראש , דרור .

פורסם

בעיני (ויש לי יטי DSG כך שתמיד אעדיף את הTSI שהוא מנוע נהדר) שתי האופציות טובות, אך לא בטוח שתוכל להכניס 3 ילדים עם ציוד נלווה (בוסטרים/כסאות) במושב האחורי. כדאי שתנסה בשתי האופציות. בנוסף כמובן שמומלצת נסיעת מבחן - יש בפורום ביקורות חיוביות על שני הרכבים כך שאתה חייב להוסיף התרשמות אישית

פורסם

היטי פחות מרווח ממה שהוא נראה, במיוחד אם צריך להכניס מאחור 3 ילדים במושבים, הוא לא מאוד רחב, ואני גם חושב שהקשקאי נראה הרבה יותר מרווח ממה שהוא.

מה לגבי I30 CW או פוקוס ידניות?

פורסם

הייטי מאוד פרקטי,

ואולם, לגבי המושב האחורי- בגלל שהמושבים ניתנים לשליפה אז נוצר מצב שיש מרווח בין קצה המושב מכל צד לבין הדלת (כנראה היו חייבים לקצר ברוחב לצורך העניין), מה שמביא למצב שקשה להכניס שלושה מושבי בטיחות.

מעבר לכך, תא המטען (בגלל גלגל רזרבי בגודל מלא) מתחיל בנקודה מאוד גבוהה, דבר שמקטין את יכולת ההעמסה.

 

ועדיין, אחרי שכל זה נאמר, הרכב פשוט נעים לשהייה, מרווח הרגליים טוב, תחושת המרחב מצוינת, החומרים מעולים, המנוע גמיש, הגיר מעולה.

 

מומלץ בחום.

 

לגבי הקשקאי - למעט לעניין המרחב במושב האחורי, הייטי פשוט יותר טוב, יותר מאובזר, יותר איכותי, יותר זריז וכו'.

 

בהצלחה.

Cupra Leon VZ 2025

פורסם

הניסן מאחור מבחינת מרחב הוא בדיוק כמו כל משפחתית יפנית ממוצעת, ד"א כך גם הרגשת הנסיעה.

בסך הכל מדובר במשפחתית יפנית מגודלת לטוב ולרע. רכב מאוד ממוצע במחיר סביר.

תחליף למשפחתית רגילה.

היטי מיוחדת יותר אבל לא ממש גדולה, מה שכן צריכת דלק עדיפה בהרבה שיקול שכדאי לשקול טוב.

כמובן שהכי טוב זה המיני מינוואנים עם ה6-7 מקומות אבל המחיר בהתאם.

כתבו בפורום שרנו מוכרים את הסניק ב130 אלף שווה לבדוק !! לא נהגתי אך שמעתי שמדובר ברכב לא פחות ממעולה.

 

גם היטי וגם הקאשקאי לא מלכות יופי כל אחת בדרכה שלה הסקודה יחודית ( מישהו אמר מולטיפלה) והניסן סולידית נו טוב ניסן.

 

מבחינת אמינות הרנו והניסן אמורות להיות דומות, אני לא הייתי חושש מהאמינות של הסקודה התקלה הכמעט יחידה בקונצרן הזה VAG הוא הגירים מאז ועד היום.

לא יודע למה הם לא מסוגלים ליצר גיר שמחזיק מעמד גם בחום של ישראל ולא מצריך איזה מקצה שיפורים אחריי שנה שנתיים, כל דבר אחר אצלהם שגם עתיר טכנולוגיה דווקא כן מחזיק את השנים.

פורסם

שלום דרור

 

שמי אריה ואני מנהל השרות בקרסו מוטורס

 

"בעיות" שירות בקרסו הן אגדות שאולי היו נכונות בעבר הרחוק ואנחנו , באמצעות שירות מצויין , מנסים להילחם בהם ולהקטינן לאורך זמן.

אני יכול להבטיח לך שרוב רובם המכריע של הלקוחות בשנים האחרונות מאד מרוצים מהשרות שלנו , ואנחנו יודעים זאת באמצעות סקרים רציפים שאנו עורכים ( פחות מ- 4% אינם מרוצים ).

לגבי הקשקאי , הרי שהגירסה ידנית הופכת אותו לנגיש מאד ובמחיר מאד אטרקטיבי אתה מקבל רכב ב range הרבה יותר יוקרתי ונחשב. בנוסף הוא גם מאד פרקטי ונראה לי שיתאים היטב למשפחה ממוצעת מכל הבחינות ואף יותר.

מעבר לזה , מדובר בניסאן , אחד המותגים החזקים והנחשבים בעולם.

את הייטי אני פחות מכיר וכפי שאתה מבין , אני קצת פחות אובייקטיבי......8)

 

בכל מקרה , תתחדש עם מה שתקנה ותנהג בזהירות.

פורסם
שלום דרור

 

שמי אריה ואני מנהל השרות בקרסו מוטורס

 

"בעיות" שירות בקרסו הן אגדות שאולי היו נכונות בעבר הרחוק ואנחנו , באמצעות שירות מצויין , מנסים להילחם בהם ולהקטינן לאורך זמן.

אני יכול להבטיח לך שרוב רובם המכריע של הלקוחות בשנים האחרונות מאד מרוצים מהשרות שלנו , ואנחנו יודעים זאת באמצעות סקרים רציפים שאנו עורכים ( פחות מ- 4% אינם מרוצים ).

.

 

מחזק!

רכשתי רנו מגאן מקרסו טרייד אין ולפני 5 חודשים ובנתיים (טפו טפו טפו) אין תלונות וכל פעם שהייתי זקוק לשרות לאחר מכירה, נהנתי בחיוב.

 

לפותח השרשור - אם שרות מהווה שיקול בקבלת החלטה, ממליץ על קרסו (אם כי מצפיונס לא יצא לי לקבל שרות אבל בכל זאת אני יכול להמליץ)

ניסיתי, גיליתי, קניתי ונהנה - רנו מגאן !

כשחושבים מחוץ לקופסא, לעיתים מופתעים - שברולט קרוז 2011!

פורסם
שלום דרור

 

שמי אריה ואני מנהל השרות בקרסו מוטורס

 

"בעיות" שירות בקרסו הן אגדות שאולי היו נכונות בעבר הרחוק ואנחנו , באמצעות שירות מצויין , מנסים להילחם בהם ולהקטינן לאורך זמן.

אני יכול להבטיח לך שרוב רובם המכריע של הלקוחות בשנים האחרונות מאד מרוצים מהשרות שלנו , ואנחנו יודעים זאת באמצעות סקרים רציפים שאנו עורכים ( פחות מ- 4% אינם מרוצים ).

לגבי הקשקאי , הרי שהגירסה ידנית הופכת אותו לנגיש מאד ובמחיר מאד אטרקטיבי אתה מקבל רכב ב range הרבה יותר יוקרתי ונחשב. בנוסף הוא גם מאד פרקטי ונראה לי שיתאים היטב למשפחה ממוצעת מכל הבחינות ואף יותר.

מעבר לזה , מדובר בניסאן , אחד המותגים החזקים והנחשבים בעולם.

את הייטי אני פחות מכיר וכפי שאתה מבין , אני קצת פחות אובייקטיבי......8)

 

בכל מקרה , תתחדש עם מה שתקנה ותנהג בזהירות.

 

תיקח בחשבון שהקשקאי מוחלפת בקרוב

 

ו המנוע של היטי הרבה יותר גמיש וחסכוני בדלק , החומרים מאד איכותיים ולא ידוע על בעיות מיוחדות במנוע הזה.

×
×
  • תוכן חדש...