Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רכב שני עד 30K - 33K


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4867 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מדובר על רכב שאמור לנסוע נסיעות מועטות בלבד מידי יום לפיכך צריכת דלק הינה פחות משמעותית.

לא חובה, אבל רכב יחסית גדול יהיה עדיף כי מדובר על פיזור ילדים בגנים שעדיין יושבים בכיסאות יעודיים (אבל כאמור ממש לא חובה)

הכי חשוב זה בעצם אמינות ומינימום עליות על אחזקה וכו' (וביטוח?)

 

יש לי אפשרות ליקנות טיוטה יאריס 2001 במצב מעולה! 100K ק"מ מתוחזקת במוסך מורשה ושמורה מאוד.

קצת מעצבן אותי לשלם כזה מחיר (אפילו מבקשים קצת מעלמחירון) על רכב שנת 2001 כשפשר לדוג' לקנות פוקוס 2006 בכזה מחיר..

 

אז זאת בעצם הדילמה. ללכת על היאריס או על רכב אחר? כל הצעה לדגם רכב תתקבל בברכה רבה!

פורסם

הייתי מציע לשקול 2 אפשרויות:

1. מיצובישי לנסר 2008 - אולי תמצא סביב 35000 ש"ח אחת שמורה, רכב אמין ביותר!

2. רנו מגאן 2008 - בטיחותי ביותר, "תפור" על משפחות צעירות, אמין ובאופן כללי נותן תמורה מעולה לכסף! מנסיון.

ממליץ על קרסו טרייד אין שכן שם נותנים אחריות הכי מקיפה שיש עם ישור קו ברמה אחרת.

ניסיתי, גיליתי, קניתי ונהנה - רנו מגאן !

כשחושבים מחוץ לקופסא, לעיתים מופתעים - שברולט קרוז 2011!

פורסם

אם רכב קטן על הכוונת, אז ככה:

יונדאי גטס GLI שנת 2007-2008 (כתבת שצריכת דלק פחות רלוונטית)

דייהטסו סיריון 2006

 

בהצלחה.

Cupra Leon VZ 2025

×
×
  • תוכן חדש...