Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4872 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

וולבו S60 נכנסת לך בתקציב ובדגם המפואר.

אמנם צפופה מאחורה לעומת הסופרב וגם תא מטען בינוני, אבל מדובר ברכב שכולל את פסגת הטכנולוגיה והחדשנות.

מבדיקה שלי, הרכב אוחז את הכביש בצורה מעולה והוא ממש כייפי לנהיגה.

בהצלחה.

Cupra Leon VZ 2025

פורסם

הסופרב היא בחירה מעולה, אני נהנתי מכל שנייה ברכב ששהיתי ברכב הזה. אני הייתי בודק גם את המונדיאו טיטניום, לטעמי היא לא פחות מרשימה מהסופרב.

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם

אני לא הייתי הולך על הסופרב מהסיבה המאוד פשוטה... מעדכנים את הצורה שלה השנה (ולכן כל המבצעים אגב. ולא כי האריכו את תחילת השנה עד לחודש מרץ). :/

 

הרכבים מהקונצרן הנ״ל גם ככה צונחים במחירונים שלהם, כך שפאקטור שינוי הצורה הוא מאוד מאוד קריטי ומשפיע על ביקוש הרכב ועל שמירת הערך שלו. בסוף יש שיאהבו את הגירסה היוצאת ויש שיאהבו את הנכנסת, אבל אל תכניס את עצמך למיטה חולה.

פורסם

הייתי בודק גם את הטיגואן.

 

באופן אירוני, בעוד שרכבי ה"שטח" נמכרים בכמויות יותר גבוהות מרכבי המנהלים, דוקא אצל פולקסוואגן, הפאסאט נמכרת במספרים יותר גבוהים מהטיגואן.

ככה שיש לך אפשרות לרכב חזק וגם לשדרג את עצמך לג'יפון שלא כל כך נפוץ בכל פינה.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם

הטיגואן רכב דיי סתמי שמגיע לא מאובזר במחיר דיי מופקע, לא פלא שאפילו הפסאט שסובלת גם היא מתמחור גבוה נמכרת במספרים גדולים יותר ממנו.

פורסם

הציעו כאן בערך הכל, אז לסיכום אם אתה מעדיף להוציא פחות כסף קח מאזדה 6, אחרת תבדוק את רכבי הפרימיום כמו במוו 316 או וולוו S60.

פורסם
הייתי בודק גם את הטיגואן.

באופן אירוני, בעוד שרכבי ה"שטח" נמכרים בכמויות יותר גבוהות מרכבי המנהלים, דוקא אצל פולקסוואגן, הפאסאט נמכרת במספרים יותר גבוהים מהטיגואן.

 

כי הטיגואן נראית סתמית, נשית (וידוע שגברים אמיתיים קונים סנטה פה), והיא גם יקרה בלי הצדקה.

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם

רכבים עם עדיפות על הסקודה אפשר למצוא במחירים יקרים יותר כמו G37(דגם יוצא) ו-ATS.

לא אהבתי את הרכב הזה. הסאלון אומנם מרגיש איכותי ומושבים נוחים מאוד, אבל הוא צפוף כמו מזדה 2 וכדי לצאת מהרכב כיסא נהג זז אחורה. במקום עץ בדלתות הפאנלים הם פלסטיק דמויי עץ בדלתות. לרכב הזה יש עוד מקום לגדול ולגדול עד שיגיע למיטב תוצרת האירופאית. גם צריכת הדלק של רכב הזה מאוד גבוהה אפילו יחסית לנפח. נכון שזה מנוע ספורטיבי ונחמד שמגיע ל7500סל"ד, אבל עדיין. אין מבחר מנועים, אין דיזל בארץ.

 

אני ממליץ לשקול אופל אינסיגניה. היא מאוד מרווחת, מרגישה איכותית וב215K יש דגם דיזל חזק מאוד וחסכוני. יש כמובן דגם בנזין עם 220 סוסים.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

אני מבין שאתה מדבר על ה-G37. לא הייתי הולך עליה מהסיבה שהיא מוחלפת.

 

הצעתי גם את הקאדילק ATS, רכב חדש לחלוטין שמתחרה בסדרה 3.

 

במחיר של 260K מציע מנוע 2.0T עם 270 כ"ס, הנעה אחורית, שפע אבזור ועיצוב מדהים לטעמי. מה שפחות אהבתי זה את איכות החומרים(מספקת), מערכת ה-CUE והגה חשמלי נוראי.

פורסם

אכן התכוונתי לG37. אני לא מכיר ATS, אתמול דווקא ראיתי לינקולן מאוד מעניינת מדגם LS ומנוע V8. מסתבר שזה יגואר בתחפושת אחרת.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

×
×
  • תוכן חדש...