Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

יש רכב נוסף עם מס' הרכב שלי [כ"ע]


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4894 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אתה טועה.

רונדה ופורה נמכרו החל משנת 83.

איפה פרחי?

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
פורסם

סיאט נמכרה בארץ רק מ1986 אאל"ט. ריתמו ב1983 היה של פיאט, הרונדה הגיע מאוחר יותר (לרונדה ידיות מלבניות, לריתמו עגולות וייחדויות)

 

 

 

אתה טועה.

רונדה ופורה נמכרו החל משנת 83.

 

אומנם בשנת 83 התירו לסיאט לייצא את רונדה (שעד אז הייתה מוגבלת לשוק הפנימי בלבד) אך למייטב זכרוני לארץ הרכבים האלו הגיעו כמודל 84.

 

 

בשנת 85 הגיעה האיביזה.

 

אני חושב, שעוד קודם לכן, בשנות ה 70 הגיע לארץ דגמי סיאט עם סמלי סיאט ופיאט במקביל, למשל דגם 124.

 

 

פורסם

בוודאות.

רונדה החל מ 83!

מ 85 עם מנוע פורש :-D

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
פורסם

אכן "סיסטם פורשה" (ומאין הגיע ה"פורש" המעוות?, מנוע 1500 עם קרבורטור כפול קנה שלא אהבה התנעת בוקר, כנראה זכר לעבר הפיאטי של היצרן. מצד שני דווקא נהניתי לנהוג עליה (לחברה שלי דאז, וכבר הרבה שנים אשתי, היתה מכונית כזו).

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

אני לא מאמין .. נכנסתי לפורום ראיתי 21 תגובות על הפוסט שלי אמרתי יופי בטח אני אקבל תשובה ברורה אבל כל התוגובות כאן מנסות להוציא אותי ואת השוטר אדיוט..

ניראה לכם באמת שאני לא אבדוק את המספר בעצמי אחרי שהוא אמר לי משהו כזה ? השוטר נן לי להכנס לניידת ואמר לי הנה תראה מה רשום לי..

האו גם אמר שהוא בדק כמה פעמים את מספר הרכב, וזה הגיוני בתור שוטר כשאתה רואה אוטו לבן, חדש, ורשום במסוף צהוב, הדבר הראשון שיעלה לך בראש הוא שטעית במספר, ואכן הוא עקב אחרי דיי הרבה זמן וכבר הבנתי שמשהו לא כשורה.

לעניינו, השוטר של הרכב לא טעה במספר זה לא אופציה אני במו עייני ראיתי את המספר שלי במסוף תחת רכב סיאט צהובה שירדה לפירוק.

עכשיו למי אני פונה עם הדבר הזה ? למשטרה ? למשרד הרישוי ? אולי בכלל לרנו ?

פורסם

עכשיו למי אני פונה עם הדבר הזה ? למשטרה ? למשרד הרישוי ? אולי בכלל לרנו ?

הרכב הוא רכב של חברה?

יש לך קצין רכב?

 

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם

לדעתי תיגש לתחנת המשטרה הקרובה שיש לך בעיר,

אם ישלך שוטר קהילתי עדיף כך אתה חוסך את ההמתנה בתור לחוקר התורן.

תגיע עם רשיונות הרכב, קבלות כל מה שצריך ותסביר את הבעיה שהתעוררה אצלך לאחר הבדיקה של שוטר משמר הגבול.

 

 

 

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם
אני לא מאמין .. נכנסתי לפורום ראיתי 21 תגובות על הפוסט שלי אמרתי יופי בטח אני אקבל תשובה ברורה אבל כל התוגובות כאן מנסות להוציא אותי ואת השוטר אדיוט..

ובכלל מחצית מתשובות עסקו בנושא אחר לגמרי, סלח לנו. יש פה קבוצה של זקנים סנילים שמתרפקת על העבר.

 

אכן "סיסטם פורשה" (ומאין הגיע ה"פורש" המעוות?, מנוע 1500 עם קרבורטור כפול קנה שלא אהבה התנעת בוקר, כנראה זכר לעבר הפיאטי של היצרן. מצד שני דווקא נהניתי לנהוג עליה (לחברה שלי דאז, וכבר הרבה שנים אשתי, היתה מכונית כזו).

עד מחצית 1987, לכשהתבטלה מדרגת המס של נפח ה 1300, עיקר המכירות היו של מנועי ה 1200 סמ"ק 64 כ"ס. שהניעו את הרונדה, המלאגה והאיביזה. לאחר שינוי המס, לא היה הגיון כלכלי בהמשך השימוש במנועים הקטנים ועיקר המכירות היה של מנוע ה1.5 ליטר (85 כ"ס) שמאוחר יותר שופר קלות ל-90 כ"ס. במקביל לשימוש בהזרקת דלק בדגמי ה SXI הספורטיבים עם 105 כ"ס באיביזה ובמלאגה (המכרו בודדות בלבד).

 

חוץ מזה - סיפור פיקנטי.

הסתובבו על הכביש כ-20 רונדות עם מנוע פורש ולוחית רישוי של 84. מדובר בדגמי -85 שבגלל עצירת היבוא "הוברחו" תחת הרישוי של 84. לאבא שלי היתה כזאת....אדומה.

 

לא קשור לשרשור!

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
×
×
  • תוכן חדש...