שלום לכולם,
גיסתי החליטה לקנות פיג'ו 2008 שנת 2018. 80,000 ק"מ, נקי לחלוטין, וכמובן מחיר ברצפה.
יצרתי קשר עם מנהל המוסך של לובינסקי, שאצלו אני מטפל באופן קבוע ברכב אחר, והבנתי שרצועת טיימינג הוחלפה ע"י הבעלים הקודם בדצמבר 23', ב-65,000 ק"מ, כאשר המוסך זיהה תחילת תהליך התפוררות. שאלתי האם אותה נקודה היא יישור קו מבחינת מצב המנוע וקיבלתי תשובה חיובית. מה דעתכם? האם נזק שקשור לרצועה המקורית ולא הופיע עד עכשיו, כבר לא יופיע?
החשש העיקרי שלי הוא מכך שמאז דצמבר 23' בוצעו שני טיפולים שגרתיים במוסך חיצוני ואני עוד מנסה לברר פרטים לגבי סוג השמן שבו השתמשו. לקחתי את הרכב למכון בדיקה, שייתן לי לפחות אינדיקציה בסיסית לשלומו של המנוע, והתוצאה היתה - הכל בסדר, בריא, לא שותה שמן (וכמובן תעשה כיוון פרונט). ברור לי שתוצאה ממכון בדיקה צריך לקחת בעירבון מוגבל, לכן דיברתי שוב עם לובינסקי וביקשתי שיבדקו את מצב הרצועה כרגע. הם עשו זאת (ללא עלות יש לומר) וחיברו על הדרך את הרכב למחשב, התוצאה היתה - הרצועה שלמה וצריך לעדכן תוכנה, תגיע מתישהו לטיפול ונסדר את זה, בקיצור הכל בסדר.
האם הייתם חותמים על העסקה בראש שקט, פחות או יותר?