Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4901 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום חברים

 

יש לי לנסר 2009 מנוע 1.8 עם צמיגים 205/60/16

 

כעת צריך להחליף אותם ואבקש את עזרתכם בשתי שאלות

 

1. האם אפשר להחליף לצמיג בקוטר נמוך יותר למען נוחות טובה יותר וצריכת דלק נמוכה יותר ?

2. איזה צמיג לקנות שיהיה שקט ככל הניתן, נוח ויתרום לחיסכון בדלק?

 

המון תודה לעונים

מניאקים , כל היחידה מניאקים.

פורסם

שלום,

אני לא מציע לרדת במידה של הצמיגים, זה לא יחסוך לך שום דבר, רק יכניס אותך להוצאות מיותרות בהחלפת ג'נטים.

הצמיגים שמתאימים לדרישות נקראים צמיגים "ירוקים"

MICHELIN ENERGY SAVER

GOODYEAR EFFICIENT GRIP

 

 

 

גם הצמיגים שהגיעו במקור עם הרכב (DUNLOP SP2050) צמיגים נוחים ושקטים יחסית.

אופציה נוספת לצמיגים שקטים ונוחים - PIRELLI P7 CINTURATO.

לא רשמת מה התקציב

לידיעתך, המחירים לדגמים שרשמתי, במידה הדרושה הם 550-700 ש"ח לצמיג בודד.

 

אם אתה מחפש גם משהו זול יותר, FALKEN ZE912 הם תמורה טובה למחיר.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

תודה רבה

 

לגבי התקציב , תמיד מנסים לחסוך אך מעדיף לשלם יותר ולקבל יותר

השאלה האם אכן אקבל יותר בצמיג יקר יותר

 

לא ממש מעניין אותי צמיג ספורטיבי אלה רק שקט וחיסכון בצריכת דלק

בדגש ממש על השקט, רעשי הדרך ממש דומיננטיים ברכב הזה.

 

אגב, אני מתל אביב , ואשמח לקבל הכוונה למי ללכת.

מניאקים , כל היחידה מניאקים.

פורסם

רציתי לעדכן

 

החלפתי לדגם פאלקן שהומלץ

בוצע בצמיגי זיתוני בגבעתיים, אצל מוטי ויוסף נעים

חביבים, מקסימים ואדיבים ואפילו לא יקרים

 

אז תודה רבה לכולם

מניאקים , כל היחידה מניאקים.

פורסם
רציתי לעדכן

 

החלפתי לדגם פאלקן שהומלץ

בוצע בצמיגי זיתוני בגבעתיים, אצל מוטי ויוסף נעים

חביבים, מקסימים ואדיבים ואפילו לא יקרים

 

אז תודה רבה לכולם

 

אנשים הגונים מאד תתחדש

×
×
  • תוכן חדש...