Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4911 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולכם,

מדובר באיביזה קופרה שנת 2007 מנוע 1.8T טורבו מקורי K03S. (על הרכב מותקן צ'יפ,צנרת,פילטר)

הרכב עבר 100,000 ק"מ - מטופל ברמה גבוהה כל 7K

הרכב אחרי טיימינג משאבת מים פלאגים פילטר דלק פילטר שמן שמן , בקיצור אחרי כל הטיפולים הגדולים!

 

ישנה בעיה מוזרה , כאשר הרכב מתחמם ללא שום התראה - המאוררים לא נכנסים לפעולה.

ז"א - אם עכשיו אני מניע את הרכב , ממתין עד שהוא מגיע לטמפ' עבודה ומשם מחכה עוד כ 7 דק

המחוג מתחיל לטפס למעלה ומגיע לסוף. (כמובן שבדקתי דרך VAG-COM שהטמפ' שמשתקפת מהלוח שעונים אכן אמיתית) המאוררים פשוט לא נכנסים לעבודה - כמובן שאם אדליק מזגן המאורר נכנס לפעולה הטמפ יורדת בהדרגתיות לטמפ' תקינה -90מעלות.

הדבר המעצבן הוא - שלא תמיד התקלה קורת. ז"א אני יכול עכשיו להעמיד את הרכב והמאוררים כן יעבדו. אבל ברוב הפעמים , בעמידה , בגלישה בפקק , בעמידה בטסט - האוטו מתחמם!!!

חשוב לציין שבנסיעה הרכב לעולם לא מתחמם והטמפ' נשארת תקינה - 90 מעלות.

 

עד כה בוצע:

1.בדיקת תקינות 2 המהירויות של 2 המאוררים - תקין.

2.החלפת ריילי של המאוררים במקורי חדש - בוצע - אך התקלה נשארה בדיוק כפי שהייתה.

3.החלפת נוזל הקירור וביצוע ניקוז אוויר - תקין.

4.איתור תקלות עם VAG COM - ללא ממצאים.

5.בדיקת רדיאטור סתום - נמצא תקין.

6.החלפת יוניט שעל הרדיאטור מקורית - בוצע - אך התקלה נשארה בדיוק כפי שהייתה.

 

האוטו לא שותה מים , שמן - ונמצא במצב תקין לחלוטין.

 

יש כאן אשכול שמישהו פתח בשנת 2011 שמתאר תופעה מאוד דומה לשלי

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=370399

ואצלו זה נפתח בהחלפת הריילי של המאוררים - אך אצלי כפי שציינתי .. ההחלפה של הריילי בוצעה והתקלה נשארה.

 

חברה אני מרגיש חסר אונים , אם למישהו יש עצה כלשהי \ רעיון \ פיתרון .. אני יותר מאשמח לשמוע!

פורסם

אם אתה גר באזור המרכז, אני ממליץ לך לגשת למוסך רון.

לדעתי הוא יפתור לך את התקלה ויתן לך מענה לשאלות כמו שצריך,אני מטפל אצלו ובנתיים הוא פתר לי כל תקלה/בעיה/טענה.

פורסם
אם אתה גר באזור המרכז, אני ממליץ לך לגשת למוסך רון.

לדעתי הוא יפתור לך את התקלה ויתן לך מענה לשאלות כמו שצריך,אני מטפל אצלו ובנתיים הוא פתר לי כל תקלה/בעיה/טענה.

 

פניתי אליו .. הרכב מטופל רק אצלו מ30 אלף קילומטר ועד היום .. הבנאדם מקצוען! - אך לצערי אין פיתרון.

כמובן שפניתי גם לאחרים .. - ושם נתקלתי רק בהשערות משונות וכלליות מדי..

 

 

*** שכחתי לציין גם שנבדקו כל הפיוזים בפנים הרכב ובמכסה מנוע - נמצאו תקינים

פורסם

תשאיר אצל רון את הרכב ליום-יומיים, אני מאמין שאם יהיה לו יותר זמן אז הוא יצליח לפתור.

לא שמעתי עדיין על תקלה שכזאת, מוזר בהחלט!

פורסם

אם המשאבה לא הייתה קינה הרכב היה גם מתחמם בנסיעה. בעל הרכב כתב בבירור כי בהדלקת המזגן המאווררים עובדים ואילו ללא מזגן הם לא תמיד ניכנסים לפעולה. אם הריילי תקין, יוניט תקין, ברכב שלך וגם באחרים משנתונים האלה הפיקוד למאווררים מגיע ממחשב ניהול המנוע. צריך להמשיך לחקור עם סורק תקלות בזמן הופעת הבעייה. כניראה יש בעיה אלקטרונית שלא קשורה לאחד החיישנים שאותם החלפת.

Seat Leon ST 1.2 Tsi

×
×
  • תוכן חדש...