Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4911 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מה הקשר בין מה שאני כתבתי למה שענית לי?

אני כיוונתי לכל אלה שבטוחים שבנט ייכפה על כולם מדינת הלכה, ושזה שיש לו כיפה על הראש ישר מקפיץ להם נורה אדומה.

האם בנט (או מישהו מהרשימה שלו) שייך לפי דעתך לאותו המון זועם ואלים שהולך כעיוור אחרי מנהיגיו?

או שאולי בנט והאנשים ברשימתו לא עשו צבא, לא עבדו, לא שילמו מיסים או לא קיימו כל חובה אזרחית אחרת שאתה כאזרח מקיים?

 

גדי, המצב הוא שבנט משמש כעלה תאנה לאנשים מאוד חשוכים ומאוד לאומנים מאחוריו. אין לי דבר נגד בנט באופן אישי, אבל כל מפלגה שלא תפעל להפרדת הדת מהמדינה ורק תקשור את שתיהן יותר צמוד יחדיו, היא מזיקה בעיני.

אני מסכים עם הרבה מהנקודות שלהם, אבל הם מייצגים תהליך הרסני שדוחק החוצה את הליברלים מהשיח הציבורי.

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum

  • תגובות 87
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

בגלל שאתה ימני, הייתי מציע שתיתן קצת כח לעוצמה לישראל. אני לא תומך בכל הדעות שלהם אבל כן ברוב המוחלט, ואם ליברמן היה רץ בלי ביבי הייתי מצביע לו. אז למה אני מצביע להם? פשוט כדי להוריד קצת את המאזניים ימינה. אם בקואליציה של ביבי יישבו איזה שני חבר'ה ימנים במיוחד, הם יוכלו ללחוץ עליו בסגנון של "נו תתקוף כבר את הפרסים!" וכו', ואולי לעזור לו להיות קצת יותר החלטי ובעל עמוד שדרה קצת חזק יותר.

 

אלוהים ישמור. שני האנשים היחידים שאני מוכן שילחצו על ביבי לתקוף באיראן הם ראש המוסד וראש אמ"ן.

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum

פורסם

לסיכום - We are all doomed.

שיעורי פיסיקה גרעינית באוף טופיק.

את הריתוך יש לבצע כך שהאלקטרודה תמוקם מחוץ למאיץ באופן שיהיה קו ראייה ישיר להיקף הפנימי של הדוד, אחרת המיסוך של המאיץ יפגע אנושות באפקט ההגנה.

פורסם

חברים, כל מי שלא יודע למי להצביע (ויש הרבה) שפשוט יצביע עלה ירוק.

הפיצו את השמועה.

כבר לא בן 12 ועדיין מאמין באלוהים? מזל טוב, גם לך יש חבר דמיוני.

  • חברי המעגל הראשון
פורסם
זה מריח לי תמוה למדי, אז נכון שהוא אנטי ש"ס (שזה טוב), אבל בחייאת - איך רב הולך עם תחבורה ציבורית בשבת וחתונות אזרחיות?

כנראה נמאס לו שיהודים שונאים את המסורת ואת מה שמייצג אותה והוא רוצה לשנות את זה.

כל רב צריך להיות קיצוני, ללכת עם שימלה ולהתעלם מהמציאות? מה אכפת לך שזה יהיה שר הדתות שלך, עדיף מאיזה ליצן שחצי ציבור הם סוג ב' בעיניו.

יש ברשת מספיק סרטונים (לא תעמולת בחירות, ראיונות בכל מני תוכניות) שהוא מסביר את העמדה שלו.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם
זה מריח לי תמוה למדי, אז נכון שהוא אנטי ש"ס (שזה טוב), אבל בחייאת - איך רב הולך עם תחבורה ציבורית בשבת וחתונות אזרחיות?

שום דבר לא תמוה בזה. כמו שלא צריך לעניין אותי אם אתה שומר שבת או לא, כך לא צריך לעניין אותי לאן אתה יוצא ומה אתה עושה, ואין לי זכות לכפות עליך לעצור את חייך בסופשים כי אני לא רוצה לראות אוטובוסים ברחוב (מה לעשות שיש המון אנשים שתלויים בתח"צ). מעבר לאיזה קרב סימבולי שהפוליטיקאים החרדים מנהלים על העניין מפחד להיתפס בכותרות לא מחמיאות (תח"צ בשבת במשמרת שלנו?! חס וחלילה!) אין שום משמעות לעניין הזה. כנ"ל לגבי חתונה אזרחית. הפוליטיקאים החרדים אורטודוקסים לא רוצים להיתפס עם המכנסיים למטה, אז הם טומנים את הראש בחול. כאילו אם יתעלמו מהבעייה היא תיפתר. חיים במדינה אלפי אנשים שאינם בני הדת היהודית, וכמו כן יהודים רבים שפיתחו סלידה ורתיעה (בצדק הרבה פעמים) כתוצאה מחוסר רגישות מסויימת של מוסד הרבנות האורטודוקסית הראשית בארץ בכל מה שנוגע לענייני נישואין של מי שאינו "דתי אדוק" או "חרדי" להגדרתם (שוב, בורות מסויימת וחוסר יכולת לקבל את השונה). צריכים לתת לכל אותם אנשים אלטרנטיבה. כשמכריחים אותם לטוס לקפריסין זה רק גורם להם להוציא כספים מיותרים ולפתח סלידה נוספת כלפי הדת תודות ל"נציגיה". צריכים מישהו כמו הרב אמסלם בכנסת כדי שיוכל להחדיר קצת אור אל תוך מאורת הנבערות שהח"כים ה"חרדים" טיפחו משם.

HARD WORK BEATS TALENT WHEN TALENT

DOESN'T WORK HARD

1353594600_28_1_USD_7_dark.png

פורסם

לא, צריך את עלה ירוק שרוצים לנתק לחלוטין את הקשר בין המדינה לדת. הדת היא עניין בין אדם לאל, למדינה אין מקום בזה. אם רוצים דת ממוסדת - עם בתי כנסת, בלי תחבורה בשבת, צניעות וכשרות - שיעשו את זה ברמת הקהילה\יישוב.

 

DHljMs5jQao דרך יוטיוב
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum

פורסם

גם נכון. כשזה נעשה ברמה המוניציפלית זה מבטיח שכל ציבור יהנה מהשירותים שמתאימים לו בריכוז האוכלוסין בו הוא נמצא. לדתיים יהיו בתי כנסת וכוללים, לנוצרים יהיו כנסיות, לערבים מסגדים, ואת אף אחד לא יעניין כמה האחד מוציא על השני.

HARD WORK BEATS TALENT WHEN TALENT

DOESN'T WORK HARD

1353594600_28_1_USD_7_dark.png

פורסם

התורה היהודית האמיתית (ואל תביאו לי את אמנון יצחק כדוגמא) נגד כפייה, וזו בדיוק דעתו של הרב אמסלם.

לפי התורה קיימת זכות הבחירה לחיות את חייך איך שתרצה בעולם הזה ואם תבצע עבירות תשלם את החשבון בעולם הבא.

לפי התורה אנחנו חיים ב"אשראי" כלומר אם בן אדם מבצע עבירה הוא לא מקבל את העונש במקום אלא העונש נדחה כי קיימת האפשרות שמבצע העבירה יחזור בתשובה.

הגישה של הרב אמסלם היא שמי שרוצה לחזור בתשובה שיחזור מאהבה ולא מפחד.

הגישה שלו מאוד מציאותית ואני בהחלט מבין אנשים שיצביעו לו.

אם עוקפים אותך מימין את/ה כנראה בנתיב הלא נכון.

(lancia delta turbo mk3 (844

fiat x1/9

HU: ECLIPSE CD5000   AMP: NAKAMICHI PA1004   SUB: ROCKFORD FOSGATE rfz3412    FRONT: RAINBOW CS 3/160

פורסם
לפי התורה אנחנו חיים ב"אשראי" כלומר אם בן אדם מבצע עבירה הוא לא מקבל את העונש במקום אלא העונש נדחה כי קיימת האפשרות שמבצע העבירה יחזור בתשובה.

 

אז זה למה עבריינים שמים כיפה בבית משפט :roll:

 

ואם מבצע עבירה חוזר בתשובה, זה נמחק לו?

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

קטונתי מלהיות דובר של אלוהים, אבל כפי שלמדתי וכפי שאני מאמין, עמדת היהדות היא שאם השינוי שחל בדרכי מבצע העבירה הוא אמיתי, אז כן... ואין קשר ללשים כיפה על הראש. "לחזור בתשובה" משמעו לתקן את הדרך. אם לפני כן התנהגתי להורי בזלזול, ועכשיו אני נזהר בכבודם מתוך תובנה אמיתית של משקל העניין - הרי שתיקנתי את דרכי ו"חזרתי בתשובה". שוב, רק במידה והשינוי אמיתי, ולא למראית עין חיצונית מתוך אינטרס מסויים (לדוגמה, אתמול דקרתי אבל היום אני צריך הקלה בעונש אז חבשתי כיפה ואני צדיק)

HARD WORK BEATS TALENT WHEN TALENT

DOESN'T WORK HARD

1353594600_28_1_USD_7_dark.png

פורסם

בדיוק כמו שרשם blavie.

גם פושע שחטא כל חייו וחזר בתשובה על ערש דווי הכול נמחק לו.

אם עוקפים אותך מימין את/ה כנראה בנתיב הלא נכון.

(lancia delta turbo mk3 (844

fiat x1/9

HU: ECLIPSE CD5000   AMP: NAKAMICHI PA1004   SUB: ROCKFORD FOSGATE rfz3412    FRONT: RAINBOW CS 3/160


×
×
  • תוכן חדש...