Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4915 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

תקציב עד 4K, שיהיה בו מה שצריך GPS ובלוטוס (שיוכל לזכור 2 מכשירים), חשוב מאוד שיהיה תפריט כמה שיותר נוח.

תודה :)

פורסם

תראה יש לך מספר אופציות.

הראשונה היא: תואמת מקור כלומר מגיעה כבר מוכנה עים פאנל והכל כוללת גי פי אס וכל השאר. מה שיש לעשות זה לשלוף את המקורי ולהכניס את החדשה בלי יותר מדי צרות.

הפלוס: קלות להתקנה וכוללות הכל

המינוס: בד"כ מותג לא מוכר ואיכות שמע לא כמו מהחברות הידועות(אך לא תמיד).

השנייה: מערכת של חברה מוכרת כמו פיוניר,קנווד, ג',וי,סי וכו'.

גם כן לרוב כוללות הכל ובמחיר של עד 4000 אפשר למצוא משהו נחמד עים ריבוי יציאות למגבר כניסת וולטג' גבוהה וכו'...

הפלוס: אמינות של חברה, איכות שמע, ריבוי יציאות.

המינוס: צריך לקנות מתאם לקונסולה לצורך התקנה,צמת חוטים, בד"כ משתלבות פחות יפה מממערכת תואמת מקור.

השלישית: מערכת מבוססת אנדרואיד.

הפלוס: אפשר להגיד שיש לך מחשב ברכב שיש בו הכל מהכל וגם המסך עצמו ניתן לשליפה ונהיה כטאבלט.

המינוס: בד"כ גם כן חברות לא מוכרות, עים חסרונות של מערכות תואמות מקור.

עדיין קשה למצוא אותן בארץ וגם במחיר סביר.

הרביעית: פשוט לעשות התקנה של מערכת רגילה+ טאבלט כמו שכמה חברי פורום עשו פה.

הפלוס: יש הכל ומהכל, איכויות שמע גבוהות

המינוס: עלויות התקנה וזמן התקנה.( עוד מחכים למינוסים ולפלוסים :))

מקווה שהפוסט עזר בהחלטה פחות או יותר

HU:PIONEER COMP:RAINBOW AMP:BOSTON ACOUSTICS SUB:SOUNDSTREAM

×
×
  • תוכן חדש...