Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4923 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הפגוש הקדמי ברכב שלי הוא יחסית נמוך ואי אפשר לעלות איתו על מדרכה. תמיד נזהרתי מהקטע הזה והפעם לא עצרתי בזמן ועליתי איתו על המדרכה. בדקתי מתחת והרגשתי שריטות עמוקות. לא ראיתי אותן כי הפגוש נמוך אבל הרגשתי עם היד. את השריטות לא רואים בכלל, כי זה נמוך וגם מלמטה. אבל זה מעצבן אותי ואני בכל זאת רוצה לשפר את העניין עד כמה שאפשר. הפגוש מרגיש כמו הפח של הרכב עצמו (הרכב חדש) ולא מפלסטיק, אז כנראה אי אפשר להעלים את השריטות (רק עם לצבוע). אבל מה ניתן לעשות בכל זאת בשביל לטשטש ולהחליק אותן? ברור שההתייחסות לזה תהיה פחות עדינה מאשר שריטות במקום בולט.

  • תגובות 30
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

לא ברור לי.

האם מדובר בחלק מפח אשר יש סכנה לחלודה.

או שסתם יש לך "שריטה במוח"...הרי לא רואים את זה.

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

פורסם
לא ברור לי.

האם מדובר בחלק מפח אשר יש סכנה לחלודה.

או שסתם יש לך "שריטה במוח"...הרי לא רואים את זה.

הסברתי בצורה ברורה שהפגוש הוא המשך של הפח של הרכב ושפשפתי אותו בצורה חזקה על המדרכה. אי אפשר לראות את זה אם עומדים ליד הרכב, רק אם ממש נכנסים מתחת שלזה כנראה אין סיכוי, רק אם להרים את הרכב. אבל אם עוברים עם היד על הפגוש בחלק התחתון שלו (איפה שעליתי על המדרכה) מרגישים באופן ברור שריטות גדולות ועמוקות. זה חלק מהפח ולכן יכולה להתפתח חלודה.

כמו שכבר רשמתי, לא חייבים לעשות דיטיילינג רציני במקום שיש שריטות, כי בכל מקרה לא רואים את המקום, אבל למנוע חלודה זה כן. אז חשבתי לטשטש אותן ולצפות עם חומר שימנע חלודה והתפתחות נזקים.

פורסם
כמו שכבר רשמתי, לא חייבים לעשות דיטיילינג רציני במקום שיש שריטות, כי בכל מקרה לא רואים את המקום, אבל למנוע חלודה זה כן. אז חשבתי לטשטש אותן ולצפות עם חומר שימנע חלודה והתפתחות נזקים.

 

איזה רכב מיוחד יש לך שהפגוש שלך עשוי מפח ולא מפלסטיק?

פורסם
איזה רכב מיוחד יש לך שהפגוש שלך עשוי מפח ולא מפלסטיק?

אני לא בטוח שהוא מיוחד, אבל בכוונה בדקתי עם היד את החומר שממנו עשוי הפח והפגוש. לפי התחושה זה מרגיש אותו דבר. מצרף תמונה של הרכב והפגוש שלו. בתמונה הרכב לא שלי, אבל יש לי כזה בדיוק.

כמו שניתן לראות, הפגוש נמוך יחסית ולא ניתן לראות את חלקו התחתון.

1.jpg

פורסם
אני אישית מציע שתרים טלפון למוסך שמטפל בך ותשאל שם מישהו.

יש סיבה למה שעושים פגושים מפלסטיק.

לא הבנתי, לשאול אותם מה? הרי שריטות לא קשורות לאחריות, לכן הם מקסימום יציעו לצבוע את זה בתשלום. לא כך?

פורסם

תשאל אותם מאיזה חומר עשוי הפגוש.

 

כמעט אין שום סיכוי שהפגוש שלך עשוי מתכת, במיוחד אם הרכב חדש.

"Weyland Yutani Corp - "Building Better Worlds

Porsche GT4, Subaru BRZ, Audi A3

 

פורסם

אז יכול להיות שהפגוש מפלסטיק ופשוט צבוע ומרגיש כמו הפח? אם זה באמת ככה, אז אין מה לעשות עם השריטות שדיברתי עליהן? להשאיר את זה כמו שזה?

פורסם
אז יכול להיות שהפגוש מפלסטיק ופשוט צבוע ומרגיש כמו הפח? אם זה באמת ככה, אז אין מה לעשות עם השריטות שדיברתי עליהן? להשאיר את זה כמו שזה?

יש מה לעשות אבל בשביל מה? חבל לך על הזמן. רכב זה רכב. תאמין לי שאני די פדנט לגבי הרכב שלי ואפילו אני מוותר על השריטות בפגוש.


×
×
  • תוכן חדש...