Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7970 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ראיתי היום סוזוקי סוויפט אדומה 3 דלתות בדרך מרמת השרון לגלילות.

עכשיו, אני יודע שיש סוויפט GTI, אבל בארץ?!

אם למישהו יש תמונות שלה אשמח לראות אותם, ואם למישהו יש פרטים על הרכב אני אשמח לדעת..

 

יום טוב.

פורסם

עכשיו עשיתי עוד פעם חיפוש ומצאתי פרטים עליה...

 

כמה גירסאות היא באה לא הבנתי...

איזה מנועים? וכמה כ"ס?

 

ועוד פעם, אם למישהו יש תמונות אני אשמח לראות.

הבנתי שיש אחת בכפר ויתקין ואחת בנתניה דרום.

פורסם

לא כל סוויפט אדומה היא ספורטיבית. לארץ מעולם לא יובאה הסוויפט GTI בייבוא סדיר.

 

הכישלון של האיגניס ספורט, שאותו יבואן כן מנסה למכור כאן, מראה שאולי יש לסוזוקי מה להציע לציי רכב ומחפשי משפחטומטיות, אבל לא לחובבי הגה.

פורסם

1. ראשית אני מחפש אחת כזו לפרוייקט שלי - ספורטיביות שנות ה-80'.

2.על קצה של המזלג - עקב גל הספורטיביות החמות ועידן ה GTI

אותו החל ו פולקסווגן עם הגולף GTI, אשר קיבלו על אותו רצפט גרמני

רצפט צרפתי ענין טעם ,שלא נס ריחו בדמות ה 205GTI, כמצופה מארץ השמש

העולה, גם היפנים "קפצו" על גל ה GTI ,והציגו את ה"סושי לייט" שלהם בדמות

סוזוקי סוויפט GTI MK1(יוצרה בין השנים 1988-1986). -המתכון: מנוע 1.3 ליטר, 4 צילינדרים, 16 שסתומים (נדיר),

וגל זיזים עילי כפול,(נדיר גם כן בקטגוריה של אז), לא שכחו לצייד אותה במדבקות צד

המעידות על כך, ו...מערכת הזרקת דלק, .

נתונים - 101 כ"ס ב 6,600 סל"ד !!! (קו אדום ב 8,000 סל"ד!!!), 11 קג"מ המושגים

ב 5,500 סל"ד, משקל 750 ק"ג, גיר חמישה הילוכים, את המיאוץ הקלאסי, לפי יצרן

תסיים השובבה ב 8.6 שניות, 200 קמ"ש מהירות סופית??? (יצרן), הגה 3.25 מנעילה

לנעילה, זו מצויידת בצמיגים 165/65 על ג'נט "13 , מכונית חביבה בהחלט, אך ממש

לא ברמה של שלושת הטילים המובילים מאירופה בדמות: 5GT TURBO,UNO TURBO

ו.... ה 205GTI.

 

3. בקשר לתמונות - googel עומד לשרותך.

 

4. אני אישית ראיתי זוג אקזמפלריות לקראת סוף שנות ה-80' בישראל , כן מספר ישראלי.

אני מניח כי אכן יובאו בייבוא אישי.

איפה הן היום? אנצל במה זאת ואם מישהו ראה אותה אנא צלמו ועדכנו אותי.

 

בכבוד רב

אילן פ.

אילן פ ייביש - turbo

פורסם

תודה לך טורבו...

אהבתי את סנגון הכתיבה שלך:wink: ...

 

ואת התמונות שרציתי אלו תמונות של הסוויפט GTI הישראלית ולא של אחרות.

אז אם למישהו יש אני אשמח לראות.

פורסם

לי יצא כמה פעמים על גהה לראות סוויפט אדומה 3 דלתות אדומה, עם מראה קרבי יותר משאר הסוויפטים הרגילות (לא ניאון מתחת לאוטו ואגזוז "לחץ" נקרא אצלי קרבי או משופר )

נהג בה בן אדם מבוגר יחסית יש לה כיסא של תינוק מאחורה

אם יש 2 היא אחד מהם

חיה בסכנת הכחדה 205 GTI

פורסם

לא כל סוויפט 3 דלתות היא ספורטיבית, יש רגילות בתצורת 3 דלתות - זה קודם כל...דבר שני, חובבי סוויפטים - בלוח פוקוס ראיתי למכירה סוויפט קבריו... זה היה הלם... מעניין אם היא ספורטיבית (כגון CTI), ומה היצור הזה בכלל...?

Live fast, die young - leave a better looking corpse

פורסם

לא יודע אם היא ספורטיבית, כירופרקטיים ואורטופדים ישמחו מאוד להמשך השימוש במטלטלת העצמות מבית SUZUKI :twisted:

פורסם

יש פה שתי תמונות של הרכב אחד 3 ד' ואחד קבריולט.

נ.ב. וכמובן התמונות לא מהארץ ,קשה להשיג תמונות של הרכב מהארץ.

1.jpg

2.jpg

פורסם
לי יצא כמה פעמים על גהה לראות סוויפט אדומה 3 דלתות אדומה, עם מראה קרבי יותר משאר הסוויפטים הרגילות (לא ניאון מתחת לאוטו ואגזוז "לחץ" נקרא אצלי קרבי או משופר )

נהג בה בן אדם מבוגר יחסית יש לה כיסא של תינוק מאחורה

אם יש 2 היא אחד מהם

לוחית רישוי אמריקאית מאחורה?

פורסם

לפתוח קוראים:

 

Geo Metro Convertible שראיתי כבר בארץ

0e_1.JPG

והוא עם מנוע 3 צילינדרים 1.0.

עם משקל של רכב פתוח ותוספות בטיחות של רכב אמריקאי.

0-100 נימדד בשעות.

 

זה מ EBAY אנגליה

Suzuki swift gti

d7_1_b.JPG

 

בשנות ה 90 היתה עוד גרסה של סוויפט לאמריקאים בלבד

IMG_3268.jpg

אייל

×
×
  • תוכן חדש...