Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

קצת diy


644Ozo
שימו לב! השרשור הזה בן 4217 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

מה כבר יכול לקרות - פשוט נקווה שלעולם לא תגלה כמה כוחות מופעלים במקרה שכזה.



 

בכל מקרה, אני לא אוהב את הגישה של הקלת ראש. והסידור שלך און אקסיס ככל שיהיה - מגביל את רוחב הבמה בצורה נוראית.

 

ככל שתרחיק את הטוויטרים לצידי הרכב והרחק ככל הניתן מהראש - התוצאה תהיה טובה יותר.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפי מה שאתה אומר , כל עט, מתקן טישו, זרוע של טלפון סלולרי, גם הם סכנת נפשות...

ואתה צודק! רק שבעוצמת ההתנגשות שתגרום לטויטר הזה לעוף לי לפנים, הוא יהיה הדאגה האחרונה שלי...

לגבי המיקום אני לא שולל את מה שאתה אומר אני בניסוי ותעייה כבר כמה ימים..

אמרתי רק לגבי ההתקנה במקום המקורי ברכב יוצר לי 90 מעלות of axis ושם הם נשמעים הכי פחות טוב ואני מאבד פירוט...

הבמה דווקא נשארת עמוקה ורחבה בשתי המצבים... הם מייצרים במה אדירה הטויטרים האלה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה כנראה מה שאתה חושב, מפגש לדעתי היה מגלה לך מציאות קצת אחרת ברגע שהיית שומע רכב שרוחב הבמה בו באמת קיבל דגש.



 

אתה לא יכול לקבל מטוויטרים במה רחבה אם הם לא מורחקים היטב מהראש שלך - אלא אם כן, מדובר בנקודת חיתוך מאוד גבוהה ובסט שני חלקים זה כמעט ולא קורה, במצב כזה היית גם יכול לשים את שני הטוויטרים במרכז הרכב מופנים באון אקסיסס כלפי הנוסעים ועדיין היית מקבל רוחב תקין (קריאה לגבי נושאי סאונד בפורומים בחו"ל)

 

אבל זה לא המצב.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אשמח לבוא למפגש כזה אם אדע היכן ומתי מתקיים.

אתה אומר להרחיק מהראש , סבבה, אבל בסופו של דבר אתה מוגבל בגודלו הפיזי של הרכב מן הסתם, הבעיה כשאני שם אותם ממש מולי אז בעיית הtc מחמירה ואני שומע כמעט רק את הטויטר הקרוב. (מה שמקטין את רוחב הבמה בצורה קיצונית ביותר) .

למה נקודת החיתוך קשורה לרוחב הבמה? אצלי הם חתוכים נמוך, אני לא סגור על כמה , אלו קרוסים רפרנס ישנים של dls, אבל שומעים שהחיתוך נמוך... ומה שאני אוהב שזה מרים את כל הבמה אל הדאש בורד... יש תחושה שהכל בא מקדימה...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נקודת החיתוך קשורה בעיקר לגובה הבמה ולא לרוחב הבמה.

 

מיקומי האלמנטים והזוויות שלהם משפיעים על שני הדברים האלה.

 

נקודת חיתוך גם משפיעה על עומק הבמה אבל אני לא רוצה להכנס לזה ולהתחיל לעשות סלט כי גם צריך לקחת בחשבון את מספר האלמנטים וכו' וכו'.

 

בדיוק - בגלל שהרכב הוא גם ככה נפח מאוד מוגבל.



בגלל שאתה יושב קרוב מידי לרמקולים.

בגלל שאתה שומע המון החזרים ובנוסף לכך בגלל שטוויטרים מנגנים תדרים מאוד כיווניים.

 

איפה שתשים אותם, הם ברוב המיקרים יסגירו את המיקום שלהם ובגלל זה לשים טוויטרים בדשבורד - זה רק מצר את רוחב הבמה.

 

מילא הם היו מתחילים לנגן מאיזה 6 עד 8 קילוהרץ וכל השאר היה מושלם ע"י מידריינג'ים - סיפור אחר לגמרי, עולם שונה לחלוטין של פרקטיקה בסאונד, אבל זה לא המצב.

 

תנסה אם אתה יכול - משהו קטן, אמנם יפגע קצת בפירוט אבל יכול להיות מעניין להתנסות בזה.

 

תסובב את הטוויטרים כלפי שמשות הדלתות (תנצל את ההחזרים מהדלת כלפי האוזן שלך) ותאמר לי מה קרה ל:

 

1. רוחב במה.



2. פוקוס - מירכוז במה.

3. פירוט.

 

ואם אהבת את התוצאה או לא.



 

מה שאני מתכוון זה לסובב את טוויטר שמאל ממש ממש שמאלה כלפי חוץ הרכב לשמשת הדלת השמאלית ואת הימני בהתאם לסובב ימינה לשמשת הדלת הימנית. אני יודע שזה נשמע הזוי אבל זה שווה נסיון.

 

אל תשכח לאפס את הTC ולנסות לכוון אותו מחדש בכל פעם שאתה משנה זוויות.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא הזוי בכלל! סחטיין על החשיבה מחוץ לקופסא!!

שמע זה בהחלט מרחיב את הבמה! הטויטרים כמעט נעלמים... אבל מאבד פירוט קצת התזמון נשאר גרוע ( אני שומע את הטויטר הקרוב אליי בהרבה יותר) ויש את המחסום הפסיכולוגי שהם כאילו פונים למקום הכי פחות נכון לעין...

מה שכן בכל הנסיונות הגעתי למצב שהם שוכבים על הדאש ומופנים מעלה כלפי השמשה הקדמית... לא רע בכלל!

במה צרה יותר אומנם אך אין איבוד פרטים והם די נעלמים אפקט הסנטר מתגבר מעט ... והתזמון טוב יותר...

לגבי הtc השתמשתי רק במונח , אני לא מבצע איזשהוא tc דרך ה-Hu יש לי שם איזשהוא ערך q אבל זה כולל לכל הבאס או לכל המיד או לכל הטרבל... אין לי תיקון זמנים למשל בין צד שמאל לימין... אם אתה יודע משהו שאני לא אשמח להחכים...

המכשיר זה cz302a של קלריון, אגב tc פיזי מבצעים עם היפוכי פאזות לא? איך בדיוק זה עובד?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הבנתי אותך.

 

הQ זה לאקולייזר בעקרון - זה עד כמה אתה רוצה שההשפעה מעבר לתדר הנושא המרכזי של שנתון האקולייזר יהיה רחב או צר - כלומר אתה רוצה להרים רק את תדר הנושא? או טווח מסויים מעליו ומתחתיו? זה המשמעות של הQ.

 

לגבי TC פיזי - כן, היפוכי פאזות מבצעות השהיה באזור נקודת החיתוך - הבעיה היא שבטוויטרים זה בקושי שמיע - אלא אם כן הם חתוכים נמוך ועדיין מנגנים היטב לתוך איזור המיד.

 

תנסה עוד משהו - קצת מופרע אבל ככה שמעתי הכי טוב באחת המערכות הראשונות שלי.

 

טוויטר שמאל כלפי מרכז השמשה (כוון אותו לגובה המראה) וטוויטר ימין און אקסיס לאוזן שלך.

 

עם טוויטרים של פוקל אפרופו - אני חושב שאתה היית אפילו מרוצה מהתוצאה שהם בכלל מופנים למקומות שלא שייכים - הם מפורטים בטירוף אבל חדים בהתאם.



 

עריכה - בנוסף לכך אתה יכול להעזר בכוון הבאלאנס בכדי להסיט את הבמה קצת ימינה.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

את פוקל אני מכיר היו לי מדפיים מאוד איכותיים שלהם לבית, הטויטר שלהם חד מדי לא סלחני בכלל כלפי סוגי מוזיקה מסוימים והקלטות מסוימות, בהקלטות טובות היה להם קסם נדיר...

אבל בגלל זה אני אוהב את הup36i של dls הם מפורטים מאוד אבל עדיין נעימים לאוזן ולא חותכים...מה שכן הם קצת גבוהים הוופר שלי הוא dls ברמת כניסה אז ניסיתי לבנות lpad לפי המדריך שלך ללא הצלחה...

לגבי הבאלאנס זה לא עובד כי רמה אחת ימינה וכל הסאונד מקבל איזו הנחתה כזאת לא מובנת שאני מעדיף להשאר עם התזמון הבעייתי... אגב אני יכול לאזן עוצמות עם lpad לא? נניח אחד של 3- db ואחד של 4- db ... 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

את האמת, אצלי זה בדיוק כמו שאמרת אדי.

הטוויטרים שלי מכוונים לכיוון הקורות B פחות או יותר, במושב הנהג הטוויטר השמאלי אוף אקסיס והטוויטר הימיני און אקסיס, וההיפך למושב הנוסע.

למרות שיש לי אפשרות לכיוון TC אני לא משתמש בו, כיוון שהטוויטרים בזוויות שגורמים לבמה להישמע ממש מולי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אבל הבמה לא אמורה להיות ממש מולך - היא אמורה להיות טיפה מעבר לכתף ימין שלך שזה מרכז הרכב.



 

למרות שראיתי כבר הרבה מאוד אנשים שמעדיפים את הזמר מולם - תחושה יותר "אינטימית" :wink:

 

אבל זה לא נכון מבחינה של כוון המערכת כי הבמה בעצם מושכת שמאלה ומה שזה אומר, שצלילים שאמורים להשמע כ"מונו" במרכז הרכב היות והרמקולים מנגנים אותם באותה העוצמה, נפרדים לך קצת ונשמעים רחבים יותר באזור שמאל מרכז של הבמה וזה חלק ממה שאתה מתאר אם ה"במה" באמת "מולך".

 

 

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4217 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...