Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5021 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן חברים חברות!

אני לפני רכישת דייהטסו שרייד שנת 99 אוטומט

הרכב בגדול במצב טוב אך יש בעיה ששמתי לב אליה.

המזגן מקרר, אך כל 10 שניות בערך שומעים מתחת למכסה מנוע שכנראה המאווררים (לא הכי מבין בזה) מתחזקים ונחלשים.

מוסכניק ראה את הרכב ואמר שמילאו שם יותר מדי גז מזגנים. כמו כן כשהרעש מתחזק הטורים עולים טיפה וחוזרים למצב הרגיל.

עד כמה יכולה להיות הבעיה הזאת רצינית? האם זה יכול לגרום לנזק רציני במזגן?

ואם למישהו יש מושג מה זה באמת יכול להיות וכמה טיפול כזה יכול לעלות אני אשמח לקבל תשובה!

תודה רבה מראש!

פורסם

אין טעם בהקפצת מודעה כל שעתיים. אם לא ענו בזמן זה, סימן שיש להמתין כי האנשים כאן, ועם כל הרצון הטוב, עסוקים גם בחיים מחוץ למסך, ויש כאלה שלא באמת יודעים את התשובה ומעדיפים שלא להגיב, וטוב שכך.

 

לעניין.

 

המאוורים פועלים בהתאם לחום מנוע מחד, ולחץ במע' המזגן מאידך.

 

כדי לדעת את כמות הגז, יש להוציא את הגז דרך מכשיר מיחזור ייעודי, אז, תרשם הכמות ואפשר יהיה לדעת אם הכמות היתה לפי הוראות היצרן, פחות או יותר.

 

אם הנך מעוניין לדעת האם המצב סביר, יש לחבר שעונים למע' המיזוג ולבדוק לחצים.

 

בברכה

מוסמך ניהול מוסך- E_CAR - 2015

חשמלאי רכבמיזוג אוויר - מוסמך משרד התחבורה,

מומחה התקנות סאונד, נוהל חיווטים, כיוונים סופיים.

עוסק בנדל"ן.

 

פורסם

אוקיי, אבל הבעיה היא שאני לא בטוח ב100% שזה יתר גז שמילאו ברכב.

אם מישהו יודע אשמח לדעת איזה סיבות יכולות להיות לבעיה הזאת?

שוב, כשפתחתי מכסה מנוע שומעים בערך כל 10 שניות שכנראה המנוע מתחיל לעבוד טיפה יותר חזק ואחרי כמה שניות חוזר למצבו הרגיל. כמו כן הטורים עולים טיפה וישר חוזרים למצב הרגיל. המוסכניק אמר שזה כנראה בגלל הלחץ שיוצר הגז.

יכול להיות שזה קשור גם לפילטרים?

פורסם

אם המזגן מקרר היטב אז אין שוב בעיה וזה תקין שהמדחס נכנס לפעולה ומתנתק מדי פעם.

כאשר מדחס עובד- איתו עובד גם מנוע (מאוורר) המעבה וכמו כן הסל"ד עולה כדי להתמודד עם העומס שיוצר המדחס על המנוע.

בקיצור- אם הוא מקרר היטב- הכל תקין לכאורה.

If you live by the GUN

You die by the GUN

פורסם

אין לי שמץ של מושג מה הבעיה,אבל עדיף לך לא להסתבך עם בעיות מזגן.

הפעולה הכי פשוטה במזגן שזה למלא גז עולה באזור ה200 ש"ח,מדחס מגיע לכמה אלפים.

אני חושב שאו שתכניס את האוטו למוסך ויסדרו את זה והמוכר ישלם או תחפש אוטו אחר.

פורסם
אבל אם הוא עושה את הפעולה הזאת כל 10 שניות בערך זה תקין?

 

גם אצלי בשרייד 1997 זה ככה ואין שום בעייה שאני מודע אליה, סה"כ זה נועד לשמירה על טמפרטורה מסויימת

בתא הנוסעים.

If you live by the GUN

You die by the GUN

×
×
  • תוכן חדש...