Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

איטליה VS גרמניה - שנות ה-80 המוקדמות.


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8545 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ראבאק (פעם רביעית שאני מנסה לשלוח את ההודעה, מקווה שהפעם זה יעבור!! :mad: )

 

סשיין צילומים קצר מאתמול.

 

מוקדש לצחי הכלי שעוזב אותנו לחודשיים - תהנה במלזיה!! :roflmao: ...

אז את מי מהן הייתם לוקחים?

 

בשחור - גולף GTI 1800 MK1 1982.

בלבן\שנהב\צבע-חלודה\קרם (מחק את המיותר) אלפא סוד 1983.

 

 

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

DCP10888.jpg

DCP10893.JPG

פורסם
ראבאק (פעם רביעית שאני מנסה לשלוח את ההודעה, מקווה שהפעם זה יעבור!! :mad: )

 

סשיין צילומים קצר מאתמול.

 

מוקדש לצחי הכלי שעוזב אותנו לחודשיים - תהנה במלזיה!! :roflmao: ...

אז את מי מהן הייתם לוקחים?

 

בשחור - גולף GTI 1800 MK1 1982.

בלבן\שנהב\צבע-חלודה\קרם (מחק את המיותר) אלפא סוד 1983.

 

 

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

 

Golf !!! Black one.

8)

פורסם

עוד, מצטער שזה יצא מלאא תגובות, זה פשוט לא נותן לי 3 בהודעה..

ונמחק לי הקישור לדיבורים ככה שאין לי לאן לעלות וצחי נוסע עוד מאט אז..

אני רוצה סדר :mad: !

DCP10896.JPG

DCP10890.JPG

×
×
  • תוכן חדש...