Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5050 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מישהו יכול לעזור בבקשה?

יש לי סימון בלוח המחוונים על נורה שרופה,

כל הנורות שבדקתי תקינות מלבד אור רוורס - שאין לי תאורה אחורית.

המנורות שבדלת החמישית (בבקליטים השקופים) תקינות.

האם יש בפנסים הראשיים האחוריים נורה לאור רוורס? ואם כן היכן היא?

(ראיתי שבפנס האחורי הראשי בחלק השקוף האיתות גם נמצא שם)

 

תודה לעוזרים

 

ודרך אגב מה השם של נורות הנעץ שיש בדלת החמישית (הן כמו W5W רק עבות וגדולות יותר)

פורסם
מישהו יכול לעזור בבקשה?

יש לי סימון בלוח המחוונים על נורה שרופה,

כל הנורות שבדקתי תקינות מלבד אור רוורס - שאין לי תאורה אחורית.

המנורות שבדלת החמישית (בבקליטים השקופים) תקינות.

האם יש בפנסים הראשיים האחוריים נורה לאור רוורס? ואם כן היכן היא?

(ראיתי שבפנס האחורי הראשי בחלק השקוף האיתות גם נמצא שם)

 

תודה לעוזרים

 

ודרך אגב מה השם של נורות הנעץ שיש בדלת החמישית (הן כמו W5W רק עבות וגדולות יותר)

 

 

מרק הוא כתב - אין אור.

שאהיה ברכב אחר הצהריים אסתכל היכן ממוקמת הנורה ואחזיר תשובה.

קובי

:-)

×
×
  • תוכן חדש...