Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5062 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם!

יש לי שברולט קוואליר 97

כנראה המנועים בחלונות חשמל כבר נשחקו כליל, בצד של הנהג החלון עדיין מתפקד בצורה טובה

שלושת החלונות האחוריים (נוסע ליד נהג ושתי האחוריים) לא עובדים בכלל

 

 

כמה יעלה לי כל העסק הזה של החלפת מנועים בחלונות חשמל? אני מרוצה מהרכב מאוד אם למישהו יש ספקות

 

אני גר בפתח תקווה, אשמח לקבל עזרה תודה!

פורסם
שלום לכולם!

יש לי שברולט קוואליר 97

כנראה המנועים בחלונות חשמל כבר נשחקו כליל, בצד של הנהג החלון עדיין מתפקד בצורה טובה

שלושת החלונות האחוריים (נוסע ליד נהג ושתי האחוריים) לא עובדים בכלל

כמה יעלה לי כל העסק הזה של החלפת מנועים בחלונות חשמל? אני מרוצה מהרכב מאוד אם למישהו יש ספקות

אני גר בפתח תקווה, אשמח לקבל עזרה תודה!

 

רק להבהרה - האם החלונות לא מתפקדים מהמתג שעל הדלתות או מהמתג הראשי שעל דלת הנהג ( או גם וגם ) ?

למיטב זכרוני לוח הפיקוד שנמצא בתוך דלת הנהג שולט על חלון הנהג ובמעגל פנימי נפרד על

שלושת החלונות האחרים.

פרק ריפוד דלת ימין או אחורית ותבדוק אם מגיע זרם 12 וולט למנוע.

בד"כ שלושה מנועים לא מתקלקלים ..

  • ספונסר פורום
פורסם

1) מוסכי ש.ר. פתח תקוה.

2) מוסך היצירה פתח תקוה.

 

קשה לתת לך עלויות מבלי לבדוק מה הסיבה לתקלה. יכול להיות שמדובר רק בנתק באחד מחוטי החשמל, יכול להיות שהתקלה בלחצן עצמו ויכול להיות שצריך להחליף את המנועים של החלונות.

תחילה יש לנסות לחבר מתח ישיר למנועים ולבדוק האם הם מגיבים. לאחר מכן יש לבדוק את תקינות החוטים והמפסקים.

פורסם

תודה רבה על התגובות!

 

אז כן החלונות היו עובדים עד שהם התחילו לקרטע ואז שבקו חיים לגמרי

אני כמעט בטוח ב 90 אחוז שהבעיה במנוע החשמלי, אני מקווה שהמוסכים שהבאתם אמינים מספיק!

פורסם

פתח את כל החלונות,ותראה אם הנעילה המרכזית סוגרת אותם.

 

לי אישית? יש לי תחושה שהבעיה היא בכפתורים בשליטה של הנהג באמצע הקונסולה.

 

מנסיון עם כמה קאוואלירים :lol:

×
×
  • תוכן חדש...