Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5072 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום רב,

ברשותי פיג׳ו 206 1.4 ידנית שנת 2002.. רציתי להתייעץ לפני שאני הולך לבדוק את הבעיה במוסך..

אז ככה, אחרי נסיעה של 15 - 20 דקות ברכב חום המנוע עולה מעל קו 90 בפס אחד בסקאלה, אחרי 5 דקות

לפעמים המחוג יורד חזרה ולפעמים נשאר כך עד סוף הנסיעה (אני מדגיש שגם עם מזגן וגם בלי מזגן זה קורה) וגם בדקתי

אם הוונטה עובדת, היא תקינה :)

אני רוצה לדעת מה הבעיה לכך שהרכב מתחמם כך, חשוב לציין שגם בדקתי מים.

תודה מראש לכל העוזרים!

פורסם

מעולם לא הצלחתי להבין למה מרבית האנשים החליטו ש-90 מעלות זוהי הטמפ' האוניברסלית התקינה לכל הרכבים וכל דבר מעל זה הוא לא תקין... :?

פורסם
מעולם לא הצלחתי להבין למה מרבית האנשים החליטו ש-90 מעלות זוהי הטמפ' האוניברסלית התקינה לכל הרכבים וכל דבר מעל זה הוא לא תקין... :?

 

כי במאזדה 3 יפנית אני יכול לטפס את האוורסט, באוגוסט, 46 מעלות, על 4K סל"ד, והמד לא יזוז מיקרומטר אחד.

פורסם
אין שום קשר בין מה שאני רשמתי למה שאתה רשמת.

 

מד החום נבנע לכך שיהיה באמצע, וההמצאה של הצרפתיות של תזוזת המד זה משהו מוזר.

פורסם

חבר, במידה ואין לך את הידע המקצועי המתאים עדיף שלא תגיב. התכנון של היצרן הוא שהמד יעמוד במקום המתאים ואין שום קשר לנקודת האמצע!

בסובארו ליאונה שהייתה ברשותי עד לפני מס' שנים המיקום של מד החום היה מתחת לרבע.

90 מעלות זו נקודה שרירותית שאולי מתאימה למס' רב של רכבים אבל סתם נקבעה כנקודה נכונה לכל הרכבים (משום מה).

פורסם
חבר, במידה ואין לך את הידע המקצועי המתאים עדיף שלא תגיב. התכנון של היצרן הוא שהמד יעמוד במקום המתאים ואין שום קשר לנקודת האמצע!

בסובארו ליאונה שהייתה ברשותי עד לפני מס' שנים המיקום של מד החום היה מתחת לרבע.

90 מעלות זו נקודה שרירותית שאולי מתאימה למס' רב של רכבים אבל סתם נקבעה כנקודה נכונה לכל הרכבים (משום מה).

 

תביא ביסוס לדברים האלה שאתה אומר, שהמנח של המד על הרבע הוא כשיר.

  • ספונסר פורום
פורסם
פורסם

המקסימום שהייתי עושה למערכת, סתם בשביל התחביב זה להוציא אוויר, כמה דקות והמערכת נקיה.

 

זה חום תקין, פיג'ו חיות על 90, ימים חמים קצת מעל זה אפשרי. (אם קופץ או עולה כבר ל100 וקצת, יש בעיה.)

 

רק שים עין על המחוג, זה רכב ישן!.

×
×
  • תוכן חדש...