Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ווסת דלק חיצוני


ToMeR
שימו לב! השרשור הזה בן 7202 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

חיפשתי בפורום ולא מצאתי "הגדרות" לגבי ווסת דלק. יש לחבר שלי 106 GTI והוא מעוניין בווסת דלק.

 

1. עד כמה באר הוא יכול לשים?

2. האם צריך להחליף משאבת דלק ואם כן לאיזו?

3. יש עוד שינויים שרצוי לעשות?

some people need a high five

in the face

with a chair

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ל?מה ?

 

אין טעם סתם להעלות את לחץ הדלק

 

אבל מה שכן ווסת דלק טוב ייתן תגובת מיצערת טובה יותר מהמקורי ..אבל זה יותר מורגש בנפחים גדולים יותר

 

בכל מיקרה זה עולה 500+ והשינויים שצריכים לעשות זה להסיר את הקודם ולהתאים את החדש

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ווסת מוסיף יותר דלק=יותר כוח

 

כשיש יותר אוויר= פילטר פתוח+צנרת

ויש צ'יפ גם יותר דלק וניצוץ וכמובן ווסת שיזרים יותר דלק הכל ביחד= הרבה יותר כוח!!!

גם לבד הווסת יוסיף כמה סוסים ותגובת מצערת הרבה יותר טובה כמובן שעם השילוש הקדוש התוצאות יהיו די גדולות גם ברכב אטמוספרי-בטורבו השיפור יהיה מאוד משמעותי

* צריך לבצע תמיד ברמה גבוהה יותר מאחרים זהו סימן ההיכר של מקצוען אמיתי

* המקום היחידי שבו הצלחה מופיעה לפני עבודה קשה הוא במילון

* ברגע שאתה מתחיל לדבר על מה שתעשה כשתפסיד, הפסדת

* אל תשקיע בהירהורים על העבר, אך אל תשכח אותו

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ווסת מוסיף יותר דלק=יותר כוח

 

כשיש יותר אוויר= פילטר פתוח+צנרת

ויש צ'יפ גם יותר דלק וניצוץ וכמובן ווסת שיזרים יותר דלק הכל ביחד= הרבה יותר כוח!!!

גם לבד הווסת יוסיף כמה סוסים ותגובת מצערת הרבה יותר טובה כמובן שעם השילוש הקדוש התוצאות יהיו די גדולות גם ברכב אטמוספרי-בטורבו השיפור יהיה מאוד משמעותי

יש לי את הכל השיפור הבסיסים(מערכת פליטה מאלה,פילטר,ציפ) חוץ מי ווסת דלק

עכשיו האם זה אני רגיש הבדל ואם זה שווה את הכסף

ואיזה חברה אתם ממליצים וכמה זה אמור לעלות

תודה מרואש

:twisted:מי שלא גודש לא נוסע :twisted:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

החברה מספר 1 זו fse שהיא איטלקית והיא עושה את הווסתים ללא מעט מכוניות על איטלקיות

* צריך לבצע תמיד ברמה גבוהה יותר מאחרים זהו סימן ההיכר של מקצוען אמיתי

* המקום היחידי שבו הצלחה מופיעה לפני עבודה קשה הוא במילון

* ברגע שאתה מתחיל לדבר על מה שתעשה כשתפסיד, הפסדת

* אל תשקיע בהירהורים על העבר, אך אל תשכח אותו

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בא ננפץ לך את המיתוס

 

 

 

פילטר לא נותן יותר אויר !

 

הוא נותן למנוע לישאוב ביתר קלות וזה מן הסתם מעלה את היעילות שלו !

 

אבל לא שום יותר אויר ! אפילו לא במולקולה אחת (טוב נו 2..)

 

וצנרת ? גם לא נותן יותר אויר..אלא אויר מישתחרר ביתר קלות ץץוליפעמים לא טוב המצב הזה

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בא ננפץ לך את המיתוס

 

 

 

פילטר לא נותן יותר אויר !

 

הוא נותן למנוע לישאוב ביתר קלות וזה מן הסתם מעלה את היעילות שלו !

 

אבל לא שום יותר אויר ! אפילו לא במולקולה אחת (טוב נו 2..)

 

וצנרת ? גם לא נותן יותר אויר..אלא אויר מישתחרר ביתר קלות ץץוליפעמים לא טוב המצב הזה

ומה הוא שואב יותר טוב , אולי הוא שואב יותר טוב חומוס?:shock:

(פילטר פתוח = שטח פנים לקליטת אוויר גדול יותר!!= יותר אוויר = יותר כוח)

הפירוש העיברי לצנרת זה זרימה חופשית כלומר זרימה חופשית החוצה וכך גם חזרה פנימה הרבה יותר טובה ומהירה= יותר כוח

 

זה לא בושה לא לדעת בדיוק מה כל דבר עושה

בשביל זה יש את הפורום כדי ללמוד ולהחכים:idea:

* צריך לבצע תמיד ברמה גבוהה יותר מאחרים זהו סימן ההיכר של מקצוען אמיתי

* המקום היחידי שבו הצלחה מופיעה לפני עבודה קשה הוא במילון

* ברגע שאתה מתחיל לדבר על מה שתעשה כשתפסיד, הפסדת

* אל תשקיע בהירהורים על העבר, אך אל תשכח אותו

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ניראה אותך נושם דרך קש ?..אתה תינשום את אותה כמות אויר אבל יהיה לך קשה לינשום...

זה ההבדל בגדול בין פילטר קופסא לפילטר קונוס

 

אם בא לך להיתווכח ולחשוב מה שאתה רוצה או מה שאתה רוצה להבין מהדברים אז סבבה שיהיה לך רק טוב עם זה

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

פילטר לא נותן לך לנשום יותר פשוט למנוע יותר קל לנשום.

 

 

ווסת לחץ דלק יתן לך תגובת דוושה יותר טוב, באוטו של אחי הקודם (205 GTI 1900) החלפנו גם מאשבה, לא בגלל שרצינו פשוט הלכה לנו המאשבה, אז שמנו של VR6 עם קצת התאמות. ווסת אני יודע שאנשים אומרים שזה לא משפיע אבל זה עזר מאוד לפחות אצלנו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 7202 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...