Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רכב מיני חדש אוטומט 80K -70K


נהגת חדשה
שימו לב! השרשור הזה בן 4574 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום לכולם,

אני מעוניינת ברכב מיני אוטומט, חדש, נסיעות עירוניות בעיקר, הרכב ישמש אותי ללימודים ועבודה, מה שחשוב זה אמינות, בטיחות, נוחות נסיעה, בלי בעיות טכניות לטווח ארוך וגם חסכון בדלק. תקציב 70K-80K

התלבטות בין: דייהטסו סיריון, טיוטה איגו, יונדאי 10 ,סוזוקי אלטו, פזו 107,קיה פיקנטו, שברולט ספארק.

 

אשמח לקבל עצות.

 

תודה מראש.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ספארק לא נמכרת עם גיר אוטומטי, בכלל.

סיריון לא נמכרת כחדשה, בכלל.

אייגו ו-107 הן מכוניות זהות, כמו גם סיטרואן C1. מכוניות חסכוניות מאוד, אבל הגיר הרובוטי שלהן לא באמת אוטומטי ודורש הסתגלות מסוימת מצד הנהגת.

יונדאי i10 נמצאת לפני מתיחת פנים, כדאי להמתין קצת עם רכישתה.

קיה פיקנטו היא אופציה טובה, אבל לא כל כך חסכונית ודורשת המתנה של כמה חודשים.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היי,

הספארק מגיע בגרסה ידנית

מדובר ברכב שמוביל את הקטגוריה מבחינת אבזור, שכולל בין השאר-

רדיו דיסק MP3 4 חלונות חשמל 5 מקומות ישיבה פסי גגון להעברת מטען וכו'...

לגבי צריכת הדלק שלו- צריכת הדלק על פי נתוני יצרן עומדת על 6.6 ליטר ל 100 ק"מ בעיר ועל 4.1 ליטר ל 100 ק"מ מחוץ לעיר

הרכב מאוד בטיחותי,מאובזר בכל פרטי הבטיחות הנדרשים מ 6 כריות אוויר ועיגוני ISOFIX ועד מערכת בקרת משיכה ומערכת בקרת יציבות, 4.5 כוכבי בטיחות.

בנוסף, כאן תוכלי למצוא טבלת השוואה למתחרות

מבחינת התקציב, בתקציב שלך תשארי גם עם עודף.

 

אם ש לך עוד שאלות על הרכב יותר מאשמח לענות,

גיא משברולט

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

פשוט לא נכון.

הרכב שמוביל את הקטגורייה מבחינת אבזור הוא הקיה פיקנטו, בטח האוטומטי ברמת גימור EX.

כך גם מבחינת הבטיחות, רק לפיקנטו (הדגמים המשווקים בארץ) ציון מירבי של חמש כוכבי ריסוק.

ולבסוף, הבחורה מעוניינת ברכב "מיני" עם גיר אוטומטי ולכן הפיקנטו הוא כמעט הבחירה היחידה (לטעמי קנייה הרבה יותר משתלמת מה107 וחברותיה).

 

ול"נהגת החדשה" הייתי מחפש פיקנטו מיד שנייה שהוא כמעט חדש, עם מעט מאוד ק"מ, ובמחיר משתלם מאוד, וכך גם זמן ההספקה:wink:.

אבל אם לא תמצאי מיד שנייה, שווה לבדוק בסוכנות מהו בדיוק זמן ההספקה (זה כבר קרוב לחודשיים ואף למטה מזה אם אין העדפה מסוימת לצבע מסוים) בכול אופן שווה לבדוק.

שמרנות היא עצלנות מחשבתית

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

התלבטות בין: דייהטסו סיריון, טיוטה איגו, יונדאי 10 ,סוזוקי אלטו, פזו 107,קיה פיקנטו, שברולט ספארק.

 

 

סיריון (לא נמכרת כחדשה) וספארק (ידני בלבד) לא רלבנטיות עבורך.

 

אייגו / C1 / 107 -

אותו רכב בדיוק רק עם הבדלים קטנים בעיצוב החיצוני. רכבים אמינים מאוד (מכלולים פשוטים ובלי הרבה אלקטרוניקה) וחסכוניים מאוד בדלק.

כמו שאמרו לך, מדובר בגיר רובוטי ולא אוטומטי - משמע הדבר שהעברות ההילוכים לא חלקות כמו בגיר אוטומטי רגיל, אבל זה מה שמאפשר לדגמים האלה להיות חסכוניים כל כך.

לי אישית לא הפריע הגיר הרובוטי, אך יש כאלה שזה עשוי להפריע להם.

ה-107 הרובוטית שלנו עושה 15 ק"מ לליטר בנסיעה שרובה עירונית. הפיקנטו שלנו לשם השוואה עושה 11.5 ק"מ לליטר.

 

את יכולה לראות פה מבחן שעשו בקארזפורום ל-C1. כל מה שכתבו שם רלבנטי גם לאייגו ול-107.

 

פיקנטו -

מאובזרת מאוד, נוחה יחסית ומרווחת.

חסרונה הגדול הוא בצריכת הדלק הלא מזהירה.

יתרון נוסף הוא 3 שנות אחריות מלאות + 4 שנות אחריות חלקית.

 

 

אלטו -

בעיני - עבר זמנה. חסכונית יחסית גם בגיר האוטומטי אבל לא משתווה ליתר המתחרות ולטעמי מאוד לא נוחה לנסיעה וצפופה.

 

i10 -

לא מצטיינת בדבר. הפיקנטו הרבה יותר טובה ומאובזרת ממנה.

 

מבחינת בטיחות ואמינות הפיקנטו וה-107/אייגו/C1 פחות או יותר זהות.

גם הפיקנטו וגם ה-107 ואחיותיה זכו ב-4 כוכבים במבחני ריסוק, אך הפיקנטו לא נבחנה עם מערכת בקרת יציבות שקיימת בדגמים שנמכרים בארץ.

 

בשורה התחתונה - המתחרות האמיתיות לדעתי הן הפיקנטו מול ה-107 / אייגו / C1. כל הרכבים מצויינים ועושים את העבודה נאמנה ואני מאמין שתהני גם מהפיקנטו וגם מה-107 ושות'.

את צריכה לחשוב אם צריכת הדלק הנמוכה חשובה לך - אם כן, לכי על ה-107. אם לא - הפיקנטו היא הבחירה העדיפה.

בהצלחה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

 

מבחינת בטיחות ואמינות הפיקנטו וה-107/אייגו/C1 פחות או יותר זהות.

גם הפיקנטו וגם ה-107 ואחיותיה זכו ב-4 כוכבים במבחני ריסוק, אך הפיקנטו לא נבחנה עם מערכת בקרת יציבות שקיימת בדגמים שנמכרים בארץ.

 

בהצלחה.

 

 

הפיקנטו בעלת 5 כוכבי ריסוק נקודה. ולכן היא הבטיחותית ביותר בקטגוריה- לא פחות, לא זהה, אלא יותר.

הפיקנטו עולה על כל מתחרותיה בהן גם ה107, איגו, וC1, בכל פרמטר למעט צריכת הדלק, כאשר האוטומטית שבמשפחתנו צורכת ממוצע של 1-13.5-14.5 ליטר ל100 ק"מ (והידנית שבמשפחתנו צורכת בסביבות 1-17), בכל חודש נמדד מחדש וזה הנתון שהתייצב +-.

אם אני לפני החלטה כמו שלך (והייתי במצב כזה לפני שנה, ולפני כמה חודשים) אני בוחר בפיקנטו ללא עוררין.

 

אם לקנות מיד 2 או אם לקנות חדשה זו כבר החלטה שתצטרכי לשקול בהתאם למשתנים שהם בעיקר חדש על שמך לעומת יד 2, אבל במחיר נמוך הרבה יותר, ועם מעט ק"מ.

 

בהצלחה.

שמרנות היא עצלנות מחשבתית

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הפיקנטו לא עושה בנסיעה עירונית 14.5 לליטר (נקודה).

אולי זו הצריכה הבינעירונית שלה. (פותחת השרשור ציינה שמרבית נסיעותיה עירוניות).

 

הפיקנטו מצויינת, אין ספק. מבחינת חסכון בדלק הפיקנטו פחות טובה, בייחוד בסביבה עירונית.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני שומעת הרבה על גיר רובוטי אך לא מבינה במה מתבטא השוני בינו לבין גיר אוטומטי רגיל? האם על סמך זה צריך לפסול רכבים עם גיר רובוטי?

 

תודה מראש.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפסול לא, אבל רכישת מכוניות שמצויידת בתיבה רובוטית מחייבת נהיגת מבחן ארוכה וממצה, על מנת לבחון את מידת ההתאמה של הנהג\ת להתנהגות התיבה, שכאמור שונה בפעולתה מתיבה אוטומטית "רגילה".

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שים לב,

לא אמרתי שזו הצריכה בנסיעה עירונית, כי אם ממוצע ל100 ק"מ (וכך כתבתי "צורכת ממוצע של 1-13.5-14.5 ליטר ל100 ק"מ") שמורכבים מנסיעה עירונית ובין עירונית באחוז משתנה.

 

בכל אופן הפיקנטו עדיפה בכמה דרגות.

שמרנות היא עצלנות מחשבתית

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בכל אופן הפיקנטו עדיפה בכמה דרגות.

מסכים בהחלט.

בנוסף, הפיקנטו האוטומטית אטרקטיבית לא פחות מהידנית, ומרגישה כמו סופר מיני מודרנית לכל דבר, מה שקשה להגיד על הפיג'ו 107, שלר לדבר על הסוזוקי אלטו.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גיר רובוטי-דמייני איש קטן שיושב בתוך האוטו ומעביר לך הילוכים.

כפי ששמתי לב בסיטרואן C4 פיקאסו-האוטו לפעמים חוטף דחיפות קטנות,מרגישים דחיפות מידי פעם בהעברת כשעובר הילוך.

יש כאלה שזה מפריע להם,ויש כאלה שלא.

מר שברולט,הספארק אינה מובילת הקטגוריה,הפיקנטו היא מובילת הקטגוריה-רדיו דיסק וחלונות חשמל היה לי בדייהו רייסר לפני 10 שנים,לא רואה בזה איבזור-כמו כן היא לא מגיעה בגרסה אוטומטית ולכן היא לא רלוונטית(והיא גם מכוערת להחריד :))

אני מנסה לחשוב על תשובה שלא תוציא אותי גייז, לא תגרום לי לתאר לך את הג'ונסון שלי ולא תזכה אותי בהתראה. אין כזו.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4574 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...