Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7983 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
בואו רגע נחזור לרמקולים , באותו נושא אני גם מחפש רמקולים ,

חשבתי לקחת את הפיוניר 400 וואט 5 וואיס , מה אתם אומרים , ראיתי ב 440 שקל עם הובלה , אבל בלי אחריות באתר שרשום למעלה ,

בכל מקרה , אפשר להשיג אותם ביותר זול , כדי משהו אחר יותר טוב?

יש לך מגבר, או שאתה רוצה לחבר אותם לרדיו דיסק?

אם האופציה השנייה, אז לא כדאי לקנות יותר מ 330... הרדיודיסק לא יפתח אותם כמו שצריך!!

בכל מקרה, תן לי את הדגם שאתה רוצה, אני אנסה לחפש לך במחיר טוב...

פורסם
בואו רגע נחזור לרמקולים , באותו נושא אני גם מחפש רמקולים ,

חשבתי לקחת את הפיוניר 400 וואט 5 וואיס , מה אתם אומרים , ראיתי ב 440 שקל עם הובלה , אבל בלי אחריות באתר שרשום למעלה ,

 

בכל מקרה , אפשר להשיג אותם ביותר זול , כדי משהו אחר יותר טוב?

זה לא נראה יקר.

אבל מה אם אתה מקבל אותם לא תקנים מה אז? קרו דברים מעולם לך תוכיח. אולי תעשה סקר שוק קטן ותוכל למצוא את הדגם הזה ביותר זול או בכמה שקלים יותר רק עם אחריות.

דבר נוסף תברר אם הדגם הנ"ל מומלץ בכלל.

אני קנית את אלו

http://pioneercar.internetix.net/wet/?p=tsa6988

לפי המלצה של חברי הפורום ותאמין לי אני נהנה מכל רגע.

פורסם
יש לך מגבר, או שאתה רוצה לחבר אותם לרדיו דיסק?

אם האופציה השנייה, אז לא כדאי לקנות יותר מ 330... הרדיודיסק לא יפתח אותם כמו שצריך!!

בכל מקרה, תן לי את הדגם שאתה רוצה, אני אנסה לחפש לך במחיר טוב...

:shock:

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם

יש לי מגבר ויש לי גם קנוודים 7 על 10 , HQ715 , אבל את האמת אני לא נהנה מהם מסיבה אחת ,

קנווד ידועים בבאס , ויש לי סאב עצבני ככה שבכל מקרה הורדתי קצת מהם בקרוס , אבל עדיין אין להם צליל חזק , אני מחפש עוצמה , לא באס של קנווד כי כבר יש לי מספיק באס,

 

וחשבתי על TS - A6990S , ה 400 וואט 5 WAYS , יש הצעות אחרות ,

נע במחירים של 400 עד 500.....

 

ואני יודע למישהו אם יוכל למצוא לי מחירים יותר טובים מ400 שקל לרמקולים האלה(אם זה אפשרי בכלל)..

פורסם

מוזר, מבחינת עוצמה הייתי מחשיב את זה כיתרון מאוד בולט אצל הקנווד הזה,

בכל אופן עם מה אתה מגביר אותם ? אולי פה הבעיה...

 

accent מה זאת היתה המשוואה הזאתי שאסור לקנות יותר מ330 ?

330 מה ?!

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם
מוזר, מבחינת עוצמה הייתי מחשיב את זה כיתרון מאוד בולט אצל הקנווד הזה,

בכל אופן עם מה אתה מגביר אותם ? אולי פה הבעיה...

accent מה זאת היתה המשוואה הזאתי שאסור לקנות יותר מ330 ?

330 מה ?!

התכוונתי לזה שאם אין לו מגבר אז לא מומלץ לקנות רמקולים שההספק שלהם יותר מ330WATT

shmul87s-

לא, המחיר שראית הכי זול.... מצאתי ב 429 פהhttp://http://www.4x4.co.il/shop/addprod.asp?productid=811

סך הכל אין לי ניסיון עם רמקולים האלה ככה שאני לא יכול להמליץ לך.....

פורסם

accent אני מנחש שאתה חדש פה, בכל אופן... להספק שרמקול יכול או אינו יכול לקבל

אין שום קשר לנתון של 330 WATT, זה חסר ערך ומשמעות לחלוטין.

הכוח שרמקול יכול לקבל, נמדד ב WATT RMS, ותסמוך עלי זה אפילו לא שליש מנתון ה WATT

לגבי נצילות הפאנל, הפאנל אפילו את הרמקולים המקוריים שבאים עם האוטו בקושי "פותח".. אז מעבר לזה .. אם אכן היה מדובר במערכת ללא הגברה, זה לא היה משנה

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם
accent אני מנחש שאתה חדש פה, בכל אופן... להספק שרמקול יכול או אינו יכול לקבל

אין שום קשר לנתון של 330 WATT, זה חסר ערך ומשמעות לחלוטין.

הכוח שרמקול יכול לקבל, נמדד ב WATT RMS, ותסמוך עלי זה אפילו לא שליש מנתון ה WATT

לגבי נצילות הפאנל, הפאנל אפילו את הרמקולים המקוריים שבאים עם האוטו בקושי "פותח".. אז מעבר לזה .. אם אכן היה מדובר במערכת ללא הגברה, זה לא היה משנה

אני יודע מה זה RMS, רשמתי 330max (ולא 80rms) כי זו גם אינדיקציה מסויימת בדגמים של פיוניר....

בכל אופן אין לנו מה להתווכח, הרי יש לו מגבר.

 

ולא, אני לא חדש פה :wink:

פורסם

אם אתה אומר, אני מאמין לך

רק אני אתקן אותך שוב, ל WATT MAX אין שום נתון לגבי הספק שרמקול יכול לקבל, גם לא אינדיקציה הקטנה ביותר.....

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

×
×
  • תוכן חדש...