Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

התראת מנוע חם ב - C4 PICASSO


usafun
שימו לב! השרשור הזה בן 4148 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אתמול לאחר כמה דקות נסיעה, התקבלה על לוח המחוונים התראה כח טמפ' מנוע גבוהה מדיי. לאחר עצירה ודימום מנוע והתנעה מחדש, הבעיה לא חזרה. כשהגעתי ליעד והרכב התקרר, בדקתי המים ברדיאטור ומצאתי שעומד מעל המינימום ובכ"ז רכשתי נוזל קירור ומילאתי שיהיה קצת מעל המקסימום.

הבוקר מוקדם נסעתי לתדלק. עד לתחנה, כ - 2 ק"מ הכל היה תקין. בדרך חזרה, לאחר כ - 1.5 ק"מ, שוב צפצוף קצר עם ההתראה הנ"ל שנעלמה מעצמה, אך שמעתי בבירור כי המאוורר של הרדיאטור עובד ומבצע פעולה. אני מכיר את הרכב, ולעולם המאוורר של הרדיאטור אינו נכנס לפעולה לאחר נסיעה כ"כ קצרה!

כמובן שאכניס הרכב לבדיקה, אך מה יכולה להיות הבעיה (דרך אגב, מצב השמן תקין).

ובלי קשר (ואולי עם)?: במהלך הנסיעה אתמול, המזגן הפסיק לפרקים לקרר והכניס רק אויר רגיל. כל פעם הורגש שהוא מפסיק להזרים אוויר קר ולאחר כדקה שתיים מכניס שוב אויר קר. האם יש קשר בין השניים?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש קשר.

 

במוסך יצטרכו לבדוק לך חיישן טמפ' נוזל קירור, טרמוסטט וכד'.

 

איציק

Peugeot 3008 MY18 1.6HDi 120Hp Automatic
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic
Citroen C4 MY07 2.0 143Hp Automatic

 

 

eפ.מצולמים אחרונים: הח' שסתום ספיקה למדחס מזגן, טיימינג למנוע 2.0 EW10J4 ב 307, הח' COM2000 ברכבי PSA , הח' שמן AL4, הח' שסתומים AL4

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש קשר.

 

במוסך יצטרכו לבדוק לך חיישן טמפ' נוזל קירור, טרמוסטט וכד'.

 

איציק

יציק,

מה הקשר בין מערכת הקירור (מזגן) לבין מערכת הקירור (מנוע)?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • ספונסר פורום

כאשר מחשב ניהול המנוע מזהה התחממות של מוזל הקירור מעל טמפרטורה מסויימת הוא מנתק את מדחס המזגן כדי להפחית מהעומס על המנוע.

אורן

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כאשר מחשב ניהול המנוע מזהה התחממות של מוזל הקירור מעל טמפרטורה מסויימת הוא מנתק את מדחס המזגן כדי להפחית מהעומס על המנוע.

אורן

טוב, לפחות זה עובד בסדר...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

האם זה מנוע 1.6 טורבו?

כי אם כן, יכול להיות שההתרעה שהיתה לך זה חוסר נוזל קירור?

ההודעה שאמורה להופיע "ENINGE COOLANT LEVEL TOO LOW".

זה גם מסתדר עם הטענה שלך, שזה היה על המינימום, ושלא התנתק המזגן.

רק בדגם עם 1.6 טורבו ישנו חיישן במיכל עיבוי.

אם הדגם הינו 2.0, זה לא רלוונטי ותבדוק מה שקודמיי אמרו לך.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4148 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...