Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5089 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

אני לפני החלטה על קניית רכב.

התקציב הוא בין 50-60k

אנו משפחה עם שני ילדים קטנים עושים כ 10 אלף ק״מ בשנה

הדרישה מהרכב שיהיה אמין,נוח,בטיחותי וחסכוני.

השבוע ראיתי ניסאן נוט 2007 דגם אסנטה עם 4 כריות אויר ופוקוס 2008 טרנדx

אהבנו את הקומפקטיות של הנוט שמבחינת מרווח וצריכת דלק עונה לדרישותנו

אבל הנוחות נהיגה והאיכות של הפוקוס זה עולם אחר לעומת הנוט.

מה גם שלא מצאתי נתוני בטיחות של הנוט.

ההתלבטות היא בין הפוקוס הנוחה,מאובזרת, בטיחותית,כבדה ושתיינית

אל מול הנוט החביבה והחסכונית.

שני הרכבים עם קילומטראז סביבות ה 70 יד ראשונה באותו מחיר.

נא עזרתכם,

תודה מראש

פורסם
שלום,

 

אבל הנוחות נהיגה והאיכות של הפוקוס זה עולם אחר לעומת הנוט.

 

"עולם אחר" ? כנראה שנהגנו ב"עולם אחר" ובמכוניות "אחרות".

הנוט מאוד נעימה: המנוע והגיר ובידוד מרעש הכביש "עולם אחר" מול הפוקוס, ונוחות הנסיעה טובה.

מה שכן, מרווח רוחב ואיכות פלסטיק איבזור חשוב עדיף בפוקוס.

פורסם
"עולם אחר" ? כנראה שנהגנו ב"עולם אחר" ובמכוניות "אחרות".

הנוט מאוד נעימה: המנוע והגיר ובידוד מרעש הכביש "עולם אחר" מול הפוקוס, ונוחות הנסיעה טובה.

מה שכן, מרווח רוחב ואיכות פלסטיק איבזור חשוב עדיף בפוקוס.

 

בשבילי נוחות נהיגה זה ישיבה נוחה ויציבה,התנהגות הגה ובימת זעזועים.

בפוקוס הרגשתי הרבה יותר נוח ונעים.

×
×
  • תוכן חדש...