Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5074 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אילו הייתי יודע בוודאות מתי הדגם החדש יגיע ומהו מחירו הייתי ממתין. אבל בינתיים ערך המונדיאו כרכב משומש יורד בצורה דרסטית בכל חודש.

 

פה בדיוק קבור הכלב.

לפי סוכן המכירות בפורד, החדש אמור להגיע "בתחילת 2013" ולקראת סוף השנה אמורים להתחיל "מבצעי הנחות" לדגם היוצא.

 

ה"טיטניום" הישראלי הוא למעשה גרסת זיטק אקובוסט האירופית\אוסטרלית. קרי: מנוע אקובוסט וגיר פאוורשיפט (וזה לא מעט, אני מודה) ברכב באבזור כמעט בסיסי (כן, יש סאנרוף...).

בעצם, מלבד מערכת ההנעה, הרכב נשאר זהה מעשית למודל 2008..... נקודה נוספת לחובתו.

 

מצד שני, איזו עוד אלטרנטיבה קיימת לרכב שיתן כוח, דינאמיות וחווית נהיגה טובה מבלי לפזול בכיוון רכבי היוקרה הגרמנים ולתג המחיר הצמוד להם?

  • תגובות 96
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
הפאסאט פרימיום במבצע 197K שהיא כוללת כל מה שיש בסופרב (מההשוואה של Slow Sprinter ) + גג שמש + הנעה ללא מפתח + המושבי עור יותר נוחים ורכים + מצלמות וחיישנים גם מקדימה + נראת הרבה יותר טוב (לדעתי) + הצורה שלה חדשה וכנראה שלא תוחלף בזמן הקרוב.

כבעל פאסאט 2011 אני יכול להעיד שהמושב האחורי מספיק גדול כדי להכיל 3 מבוגרים (נבדק תוך כדי נסיעה לאילת) למרות שבמושב האמצעי צריך לפשק רגליים בכל זאת 7 ס"מ אורך פחות מהמונדאו.

לגבי איכות החומרים, הייתה לנו גם את הצורה הקודמת של הפאסאט והפנים של הרכב השתנה פלאים, כלום לא מתקלף המתכות המבריקות שנשרטות הוחלפו בגימור מט הפלסטיק והגומי הרבה יותר איכותיים, הנדסת אנוש מדהימה מלא תאי איכסון בגז' ענק (565 ליטר) ויש הרגשת פרימיום אמיתית.

לגבי ירידת ערך, מחיר המחירון של הרכב כחדש הוא 230 אני מאמין שהמבצע הזה ירכך את ירידת הערך וגם הצורה שלה חדשה וכנראה שלא תוחלף בזמן הקרוב.

בוולוו S60 הרכב קיבל ביקורת רעה על המרווח מאחור אולי בגלל שהוא קצר ב-12 ס"מ מהפאסאט.

מוטור טרנד קבע שהפאסאט הוא רכב השנה לשנת 2012 בקטגוריה שלו.

לדעתי תקבע נסיעת מבחן ותתחדש.

 

האם המבצע שאתה מציין עדיין קיים ?

המחיר שאתה מציין הינו של הרכב בלבד (ללא תוספות כמו מע' מיגון עפ"י דרישת הביטוח) ?

 

לגבי ה-S60, עד כמה שאני קראתי אכן מציינים את המרווח המועט מאחור ומציינים חיסרון נוסף של העדר גלגל רזרבי (הם נותנים ערכת ניפוח).

מהתרשמותי האישית את הרכב, הישיבה מאחור סבירה (לא מרוות במיוחד) אך קיימת בעייה למבוגר גבוה לשבת במרכז.

פורסם

 

לגבי ה-S60, עד כמה שאני קראתי אכן מציינים את המרווח המועט מאחור ומציינים

חיסרון נוסף של העדר גלגל רזרבי (הם נותנים ערכת ניפוח).

מהתרשמותי האישית את

הרכב, הישיבה מאחור סבירה (לא מרוות במיוחד) אך קיימת בעייה למבוגר גבוה לשבת

במרכז.

 

ההתרשמות שלך בעניין הישיבה מדויקת!

בעניין הרזרבי, אם תתעקש, סביר שיסכימו לתת לך בייגלה סגור בתוך נרתיק ומאובטח בבגז' (לי הם נתנו כזה). קח בחשבון שזה לוקח עוד כחמישית מנפח תא המטען.

בכל מקרה לוולבו יש שירות חילוץ במקרה של תקר שהערכה לא הצליחה לתקן. הוא ניתן ללא תוספת תשלום והם טוענים שהחילוץ מגיע תוך שעה ממועד ההודעה (שעתיים דרומית לב"ש).

אישית, לא יצא לי לבדוק את אמינות ההצהרות הנ"ל.

פורסם
האם המבצע שאתה מציין עדיין קיים ?

המחיר שאתה מציין הינו של הרכב בלבד (ללא תוספות כמו מע' מיגון עפ"י דרישת הביטוח) ?

 

לפי מה שאני יודע המבצע עדיין קיים : http://acw-grey.pas-rahav.com/volkswagen/The_Unbelievable_Passat/?ref=CLIENTSITE&BID=20908

 

המחיר הוא על הרכב עם כל מה שמגיע ברמת האיבזור פרימיום:

מושבי עור מתכווננים עם חימום במושבים וזכרונות, חלון פנורמי בגג, סוכך שמש חשמלי בשמשה האחורית, סוככי שמש צידיים אחוריים בהפעלה ידנית, מערכת סיוע לחנייה Park Assist הכוללת חיישנים קדמיים ואחוריים, מראות צד מתקפלות מתכווננות חשמלית ועם הפשרת אדים.

 

וכל הציוד בדגם הבסיס שאפשר לראות פה: http://www.vw.co.il/files/89af7c5774febbbdbc96bff959a35c07/passat.pdf

 

לגבי קודן ואיתוראן אני לא יודע עדיף שתשאל.

Detailer.gif
פורסם
פה בדיוק קבור הכלב.

לפי סוכן המכירות בפורד, החדש אמור להגיע "בתחילת 2013" ולקראת סוף השנה אמורים להתחיל "מבצעי הנחות" לדגם היוצא.

 

ה"טיטניום" הישראלי הוא למעשה גרסת זיטק אקובוסט האירופית\אוסטרלית. קרי: מנוע אקובוסט וגיר פאוורשיפט (וזה לא מעט, אני מודה) ברכב באבזור כמעט בסיסי (כן, יש סאנרוף...).

בעצם, מלבד מערכת ההנעה, הרכב נשאר זהה מעשית למודל 2008..... נקודה נוספת לחובתו.

 

מצד שני, איזו עוד אלטרנטיבה קיימת לרכב שיתן כוח, דינאמיות וחווית נהיגה טובה מבלי לפזול בכיוון רכבי היוקרה הגרמנים ולתג המחיר הצמוד להם?

 

היבואן כנראה ירצה קודם כל לגמור את המלאי של הדגם היוצא ורק אז להתחיל ולשווק את הדגם החדש.

מה שמפליא אותי שדגם הטיטניום נקנה גם ע"י חב' הליסינג/השכרה, שכנראה "יספגו" את הדגם הישן.

פורסם
לפי מה שאני יודע המבצע עדיין קיים : http://acw-grey.pas-rahav.com/volkswagen/The_Unbelievable_Passat/?ref=CLIENTSITE&BID=20908

 

המחיר הוא על הרכב עם כל מה שמגיע ברמת האיבזור פרימיום:

מושבי עור מתכווננים עם חימום במושבים וזכרונות, חלון פנורמי בגג, סוכך שמש חשמלי בשמשה האחורית, סוככי שמש צידיים אחוריים בהפעלה ידנית, מערכת סיוע לחנייה Park Assist הכוללת חיישנים קדמיים ואחוריים, מראות צד מתקפלות מתכווננות חשמלית ועם הפשרת אדים.

 

וכל הציוד בדגם הבסיס שאפשר לראות פה: http://www.vw.co.il/files/89af7c5774febbbdbc96bff959a35c07/passat.pdf

 

לגבי קודן ואיתוראן אני לא יודע עדיף שתשאל.

 

אם המבצע עדיין קיים (וגם אולי בלעדיו) הייתי הולך על הפאסאט. מעדיף גרמניה על שבדית :-D

בשורה התחתונה, אחרי שעשית נסיעת מבחן ללא רחמים על הוולוו ועל הפאסט, קח את מה שהכי עשה לך כייף לנהוג עליו.

Me-Golf GTI MK6 Premium+Passat 1.8T, my wife-Passat 2.0, my mom-Passat 2.0, my brother-Polo 16V & my sister Polo 1.4

פורסם
אם המבצע עדיין קיים (וגם אולי בלעדיו) הייתי הולך על הפאסאט. מעדיף גרמניה על שבדית :-D

בשורה התחתונה, אחרי שעשית נסיעת מבחן ללא רחמים על הוולוו ועל הפאסט, קח את מה שהכי עשה לך כייף לנהוג עליו.

 

האם תוכל לפרט יותר ולהסביר למה אתה מעדיף את הגרמניה על השבדית?

 

מבחינת המרחב הפנימי אני נוטה יותר לכיוון הפאסאט.

מבחינת כח ומנוע אני חושב שהוולוו לוקחת לפחות מבחינתי.

פורסם
האם תוכל לפרט יותר ולהסביר למה אתה מעדיף את הגרמניה על השבדית?

 

מבחינת המרחב הפנימי אני נוטה יותר לכיוון הפאסאט.

מבחינת כח ומנוע אני חושב שהוולוו לוקחת לפחות מבחינתי.

 

כח זה נחמד...

אבל צריך לדעת איך להוריד אותו לכביש, ה-S60 T4 עושה 0 ל 100 ב-9.5 שניות והפאסאט עושה את זה ב-8.5 שניות, למרות שהפאסאט יותר כבדה ב-70 קילו, גם מבחינת חסכון בדלק הפאסאט מביסה את מנוע ה-1.6 ליטר ׁ(לקוח מאתר אוטו).

תיבת ההילוכים של הוולוו בעלת 6 הילוכים ומסרסת את המנוע, בעוד שתיבת ההילוכים של הפאסאט (7 הילוכים) לא.

 

עוד משהו קטן על האיבזור, הפאסאט פרימיום מגיעה עם אבזור כמו שב-CC הבכירה (2 ליטר 289K ) למעט קסנון, ג'אנט 17 וחיבור לאייפון.

Detailer.gif
פורסם
האם תוכל לפרט יותר ולהסביר למה אתה מעדיף את הגרמניה על השבדית?

 

מבחינת המרחב הפנימי אני נוטה יותר לכיוון הפאסאט.

מבחינת כח ומנוע אני חושב שהוולוו לוקחת לפחות מבחינתי.

 

תסתכל על החתימה שלי, הסבר משכנע למה אני מעדיף גרמניות :lol:

אבל לתשובה יותר רצינית, האם מבחינת כח ומנוע אתה מבסס את דברייך על נסיעת מבחן או השוואה על הנייר של נתונים יבשים?

אני נוטה להסכים עם מה ש- lei1989 כתב. אני גם חושב שהאיכות הגרמנית גבוהה מזו של השבדית. וולוו זה מותג של פעם ובאמת פעם הם היו יותר איכותיים ומובילים, עכשיו הם מנסים לעשות קאמבק, אולי יצליחו אולי לא. ממול VW - מותג גרמני יותר יציב ואיכותי. גם לטווח הארוך הייתי סומך יותר על הפאסאט בכל מה שקשור לאמינות,תקלות, טיפולים וכו'. וולוו קצת "נפלו" בעניין זה עם דגמים מסויימים. כך לפחות לעניות דעתי.

 

למרות זאת, אני חושב שהרגש משחק פה תפקיד יותר גדול מהשכל בנוגע לבחירת מכונית. תבחר מה שמרגש אותך יותר.

כמו שהצעתי: אחרי שעשית נסיעת מבחן ללא רחמים :twisted: על הוולוו ועל הפאסט, קח את מה שהכי עשה לך כייף לנהוג עליו.

Me-Golf GTI MK6 Premium+Passat 1.8T, my wife-Passat 2.0, my mom-Passat 2.0, my brother-Polo 16V & my sister Polo 1.4

פורסם
תסתכל על החתימה שלי, הסבר משכנע למה אני מעדיף גרמניות :lol:

אבל לתשובה יותר רצינית, האם מבחינת כח ומנוע אתה מבסס את דברייך על נסיעת מבחן או השוואה על הנייר של נתונים יבשים?

אני נוטה להסכים עם מה ש- lei1989 כתב. אני גם חושב שהאיכות הגרמנית גבוהה מזו של השבדית. וולוו זה מותג של פעם ובאמת פעם הם היו יותר איכותיים ומובילים, עכשיו הם מנסים לעשות קאמבק, אולי יצליחו אולי לא. ממול VW - מותג גרמני יותר יציב ואיכותי. גם לטווח הארוך הייתי סומך יותר על הפאסאט בכל מה שקשור לאמינות,תקלות, טיפולים וכו'. וולוו קצת "נפלו" בעניין זה עם דגמים מסויימים. כך לפחות לעניות דעתי.

 

למרות זאת, אני חושב שהרגש משחק פה תפקיד יותר גדול מהשכל בנוגע לבחירת מכונית. תבחר מה שמרגש אותך יותר.

כמו שהצעתי: אחרי שעשית נסיעת מבחן ללא רחמים :twisted: על הוולוו ועל הפאסט, קח את מה שהכי עשה לך כייף לנהוג עליו.

 

אני אישית שמתי לב לחתימה שלך עוד קודם... אבל קשה לי להבין מדוע אתה מעדיף את הגרמניות? אמא שלי העדיפה רכבים ללא חלונות חשמל עד שרכשה אחד עם כאלה. אילו היית אומר שהחזקת בשני רכבים שוודיים ולא היית מרוצה בעוד שמהגרמניים אתה מרוצה מאוד הייתי מבין.

הבחירה בין פאסאט ל-S60 (מעבר לשימושיות כגון מרווח...) בהחלט תלויה בהעדפה אישית, ריגוש, טעם אישי, סגנון... היא לא טבעית לחלוטין. אי אפשר לקרוא ל-S60 דגם לא מוצלח.

אדם שיעשה נסיעת מבחן באופל קורסה ואאודי A1 סביר להניח שייבחר ב-A1 בעוד שבין פאסאט ל-S60 זה לחלוטין לא מובן מאליו.

אגב לדעתי וולוו היא לא מותג של פעם. המותג חי ובועט בארה"ב ובאירופה.

יחד עם זאת אפשר להניח שהוולוו תהיה יקרה יותר לאחזקה, אולי פחות סחירה וכד'. בזה באמת שאין לי מושג.

Live fast, die young - leave a better looking corpse

פורסם

כח זה נחמד...

אבל צריך לדעת איך להוריד אותו לכביש, ה-S60 T4 עושה 0 ל 100 ב-9.5 שניות והפאסאט עושה את זה ב-8.5 שניות, למרות שהפאסאט יותר כבדה ב-70 קילו, גם מבחינת חסכון בדלק הפאסאט מביסה את מנוע ה-1.6 ליטר ׁ(לקוח מאתר אוטו).

תיבת ההילוכים של הוולוו בעלת 6 הילוכים ומסרסת את המנוע, בעוד שתיבת ההילוכים של הפאסאט (7 הילוכים) לא.

 

עוד משהו קטן על האיבזור, הפאסאט פרימיום מגיעה עם אבזור כמו שב-CC הבכירה (2 ליטר 289K ) למעט קסנון, ג'אנט 17 וחיבור לאייפון.

 

אתה לא מדייק, בלשון המעטה.

נסעת ברכבים האלו לפני שאתה כותב? אני נסעתי בשניהם ולמעט המרווח הפנימי ותא המטען, הוולוו ה-ר-ב-ה יותר טובה מהפאסאט.

על הכביש (ותבדוק את העובדות), הביצועים וצריכת הדלק של הוולוו יותר טובים מאלו של הפאסאט.

בוולוו יש את אותה תיבת הילוכים שיש בפאסאט (כפולת מצמדים), רק שבפאסאט מדובר במצמדים יבשים (אם אני לא טועה) ולא רטובים, מה שמבטיח חיים קצרים יותר.

ב- 230K הוא יכול רלכוש וולוו S60T5 שהיא הרבה יותר חזקה וטובה מהפאסאט.

כמו שהציעו כמה פעמים, שיבצע נסיעת מבחן בשני הרכבים ויקבל את ההחלטה.

אני הייתי בוחר במונדיאו, אבל אם פותח השרשור מתלבט בין הפאסאט לוולוו, הייתי בוחר ב- S60 בלי לחשוב פעמיים.

פורסם
אני אישית שמתי לב לחתימה שלך עוד קודם... אבל קשה לי להבין מדוע אתה מעדיף את הגרמניות? אמא שלי העדיפה רכבים ללא חלונות חשמל עד שרכשה אחד עם כאלה. אילו היית אומר שהחזקת בשני רכבים שוודיים ולא היית מרוצה בעוד שמהגרמניים אתה מרוצה מאוד הייתי מבין.

הבחירה בין פאסאט ל-S60 (מעבר לשימושיות כגון מרווח...) בהחלט תלויה בהעדפה אישית, ריגוש, טעם אישי, סגנון... היא לא טבעית לחלוטין. אי אפשר לקרוא ל-S60 דגם לא מוצלח.

אדם שיעשה נסיעת מבחן באופל קורסה ואאודי A1 סביר להניח שייבחר ב-A1 בעוד שבין פאסאט ל-S60 זה לחלוטין לא מובן מאליו.

אגב לדעתי וולוו היא לא מותג של פעם. המותג חי ובועט בארה"ב ובאירופה.

יחד עם זאת אפשר להניח שהוולוו תהיה יקרה יותר לאחזקה, אולי פחות סחירה וכד'. בזה באמת שאין לי מושג.

 

ידוע שוולוו נפלו חזק בכמה דגמים מסויימים. אני לא זוכר כבר את השנתונים ואת הדגמים הספציפיים אבל חיפוש בפורום יראה את התשובות. (בדקתי היטב פעם, שהתלבטתי בין קניית פאסאט לוולוו ועדיין נשאר לי טעם רע ממה שקראתי) ויכול להיות שה-S60 ממש מצויינת ולא סובלת ממחלות הילדות של הדגמים הקודמים.

היה לי מעט ניסיון בנהיגה על וולוו ולא כ"כ אהבתי. בכל מקרה אתה בערך חזרת על מה שאמרתי:

 

"אני חושב שהרגש משחק פה תפקיד יותר גדול מהשכל בנוגע לבחירת מכונית. תבחר מה שמרגש אותך יותר.

כמו שהצעתי: אחרי שעשית נסיעת מבחן ללא רחמים על הוולוו ועל הפאסט, קח את מה שהכי עשה לך כייף לנהוג עליו."

:wink:

Me-Golf GTI MK6 Premium+Passat 1.8T, my wife-Passat 2.0, my mom-Passat 2.0, my brother-Polo 16V & my sister Polo 1.4

פורסם

 

היה לי מעט ניסיון בנהיגה על וולוו ולא כ"כ אהבתי.

 

ה S60 של השנתיים האחרונות היא רכב אחר לחלוטין מהדור שקדם לו.

ב2010 הדור הקודם ברמת גימור עליונה נמכר בכמעט 100K פחות מזה הנוכחי.

 

אגב, המחיר הרשמי לT5 הוא 240K ולא 230 כפי שצינו. סביר להניח שזה גם בערך המחיר על הכביש אחרי הנחות, עלוקות, צבע מטאלי וכיו"ב.

אם הכיס מספיק עמוק לסכום כזה לא הייתי מהסס אפילו לרגע, גם מול הפסאט באבזור פרימיום

פורסם
אתה לא מדייק, בלשון המעטה.

נסעת ברכבים האלו לפני שאתה כותב? אני נסעתי בשניהם ולמעט המרווח הפנימי ותא המטען, הוולוו ה-ר-ב-ה יותר טובה מהפאסאט.

על הכביש (ותבדוק את העובדות), הביצועים וצריכת הדלק של הוולוו יותר טובים מאלו של הפאסאט.

בוולוו יש את אותה תיבת הילוכים שיש בפאסאט (כפולת מצמדים), רק שבפאסאט מדובר במצמדים יבשים (אם אני לא טועה) ולא רטובים, מה שמבטיח חיים קצרים יותר.

ב- 230K הוא יכול רלכוש וולוו S60T5 שהיא הרבה יותר חזקה וטובה מהפאסאט.

כמו שהציעו כמה פעמים, שיבצע נסיעת מבחן בשני הרכבים ויקבל את ההחלטה.

אני הייתי בוחר במונדיאו, אבל אם פותח השרשור מתלבט בין הפאסאט לוולוו, הייתי בוחר ב- S60 בלי לחשוב פעמיים.

 

איך אני אוהב אנשים כמוך שמתפרצים לדיון בלי לקרוא הכל...

אני בעל פאסאט הצורה הנוכחית (ולשעבר גם הקודמת) אבא שלי עשה נסיעת מבחן על הוולוו ולא התרשם לפני שבחר בפאסאט (אני הייתי איתו אבל לא נהגתי), לדעתי הפאסאט מגהצת את הכביש הרבה יותר טוב מהוולוו, הרכב מרגיש חלש יותר מהפאסאט, הסנטר קונסול של הפאסאט נראה הרבה יותר יפה ונקי, הצורה החיצונית של הפאסאט יותר יפה לדעתי והפאסאט יותר פרקטית, אולי בגלל זה נמכרו מינואר עד אפריל 63 S60 ׁ(מכל הדגמים) לעומת 308 פאסאט (בלי ה- CC) .

לפי הנתונים היבשים הוולוו איטית יותר, פחות חסכונית, פולטת יותר מזהמים, פחות פרקטית, ופחות מפוארת, זה העובדות.

בוולוו אין את אותה תיבת ההילוכים כמו בפאסאט, בפאסאט יש תיבת 7 הילוכים (יותר יחסי העברה = פחות עומס על המנוע) לעומת ה-6 בוולוו, מוזר שמי שעשה נסיעת מבחן בשתיהם לא יודע דבר כזה, בקשר למצמדים הם הוחלפו למצמדים עמידים יותר והאחריות הוארכה לחמש שנים בשביל השקט הנפשי.

בבמחיר של ה-S60T5 אפשר לקנות פאסאט CC שעדיפה בהרבה על הוולוו האפורה.

אם המרחב מאחור לא מספק ולא התרשמת מנסיעות המבחן הייתי שוקל לעבור לסגמנט אחר.

האמת היא שתמיד חשבתי שוולוו זה רכב של פנסיונרים, אני תמיד משווה אותם לביואיק הישנות יותר (עד 2009) כי לדעתי הם בערך באותה רמה...

Detailer.gif
פורסם

שלום לכולם,

כפותח שרשור זה רציתי לעשות קצת סדר, לפחות לעצמי.

הנתונים היבשים על הנייר הינם:

 

וולוו S60 T4

הספק מירבי - 180 כ"ס ב-5700 סל"ד

מומנט מירבי - 27.5 קג"מ ב- 1600-5000 סל"ד

נפח תא מטען - 380 ליטר

דרגת זיהום אוויר - 7

תצרוכת דלק בנסיעה משולב (ליטר ל-100 ק"מ) - 7.2.

 

פאסאט 1.8 TSI

הספק מירבי - 160 כ"ס ב-4500-6200 סל"ד

מומנט מירבי - 25.5 קג"מ ב- 1500-4500 סל"ד

נפח תא מטען - 565 ליטר

דרגת זיהום אוויר - 6

תצרוכת דלק בנסיעה משולב (ליטר ל-100 ק"מ) - 5.5.

 

 

על פי הנתונים היבשים הנ"ל, מנוע הוולוו יותר חזק.

לפאסאט תא מטען יותר גדול יותר, היא חסכונית יותר ופחות מזהמת.

זוהי השוואה חלקית בלבד ולא הצגתי את כל הפרמטרים ואת ההבדל במימדים (הפאסאט ארוכה יותר).

 

ביצעתי נסיעת מבחן בוולוו והתרשמתי לטובה. אין לי בעייה עם התדמית של הוולוו, העיצוב שלה נאה בעיניי והנהנתי לנהוג בה. יש לי בעייה עם המרחב מאחור. אחד הקריטריונים לבחירת הרכב הינו הצורך להסיע 3 אנשים מאחור ובזה מבחינתי הוולוו נכשלה (מבלי להזכיר את תא המטען המצחיק שלה).

 

בפאסט טרם ביצעתי נסיעת מבחן (אני מתכנן לעשות זאת בימים הקרובים).

הפאסאט, על פניו, הרבה יותר מרווחת מאחור.

 

רציתי ליידע את חברי הפורום שביצעתי נסיעת מבחן גם ב-S-MAX. די התאכזבתי.

ראשית לא הרגשתי את ההבדל בעוצמת המנוע לעומת המונדיאו שלי (160 כ"ס), שנית הגימור דומה למנדיאו וזה די משעמם אותי. מבחינת השימושיות והמרחב מאחור - ע נ ק (עונה בגדול על הדרישה שלי), אבל לצערי הרכב לא הלהיב אותי.


×
×
  • תוכן חדש...