Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5103 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום

יש לבעיה במזגן שהוא לא מקרר כמו שצריך ואני נאלץ לסוע רוב הזמן על רמה 4 רציתי לדעת אם לאורך זמן זה יכול לגרום לי לבעיות ברכב (קחו בחשבון שהנסיעות הם לאריאל שיש הרבה עליות אין לי מושג אם יש לזה קשר)?.

ויש לי גם בעיית גיר ברכב כמה אמור לעלות טיפול של זה בפחות או יותר?

תודה

פורסם
שלום

יש לבעיה במזגן שהוא לא מקרר כמו שצריך ואני נאלץ לסוע רוב הזמן על רמה 4 רציתי לדעת אם לאורך זמן זה יכול לגרום לי לבעיות ברכב (קחו בחשבון שהנסיעות הם לאריאל שיש הרבה עליות אין לי מושג אם יש לזה קשר)?.

ויש לי גם בעיית גיר ברכב כמה אמור לעלות טיפול של זה בפחות או יותר?

תודה

 

אתה צריך ללכת למומחה שיאבחן האם חסר גז במזגן או תקלה אחרת, זה לא משנה על כמה בורר העוצמה של המזגן יהיה, דווקא במהירות נמוכה אמור להיות יותר קור.

 

בנוגע לגיר, אתה חייב להיות יותר מפורט, מזה בעייה בגיר? מה התופעות?

Hyundai I20 Inspire 2010

פורסם

ננסה להפריד בין שתי הבעיות:

בעייה בגיר - האם גיר אוטומטי ? ידני ? (ציין בבקשה שנת ייצור הרכב נפח מנוע וק"מ שעבר). מהן הבעיות בגיר ? (החלקה דפיקות...? נדלקת נורית כלשהי ? האם זה קורה כשהרכב קר /חם ? אתה צריך לפרט ולתת קצת יותר אינפורמציה.

בעיית קירור - האם המפוח פועל ברכבך על מהירויות 1-3 ? האם בהפעלת מזגן המדחס נכנס לפעולה ?

alfa 156 2.5.

×
×
  • תוכן חדש...