Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7991 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם

 

החלטתי לקנות קומפוננט לקדימה בשעה טובה ואחרי רצון רב לרכוש סרווין ווגה נראה לי שבסוף אני ילך על אחד מדגמי מורל

עכשיו יש ליד הבית שלי סוכן של מורל ורציתי לדעת אם המחירים שלו רלוונטים אז ככה יש לי 206 ומקדימה אפשר לשים 6" (תקנו אותי אם אני טועה) ורציתי לדעת פלוס מינוס מחירים סבירים לסוגי הקומפוננטים של מורל שאוכל לדעת שהסוכן לא מגזים מדי!!!

ועוד אם אפשר לדעת מהם הדגמים החדשים יותר (מילניום ,פולס)??

 

תודה רבה מראש

HU: JVC KD-LHX500

SPK. AMP : DRAGSTER HP DAB 4075

SUB AMP : GENESIS & DLS Q200X 4*50

REAR :KENWOOD 300 W

SUB: PIONEER 800 W -TS305

COMPONENTS: HYBRID OVATION 6 - MOREL

פורסם

לי יש 206 והגודל זה כן 6 אינטש

תראה כמה התקציב שלך ?

 

אם אתה רוצה משוה טוב ולא יקר מידי

לך על הדוטק MKll מחיר טוב זה 1000 שקל ( לחנות )

 

אני קניתי אותו ב 850

אז אם הוא יבוא לקראת הוא יכול לרדת מתחת ל 1000

פורסם

עכשיו זה נכון שהמילניום זה דגם ישן?

 

בגדול הוא דיבר איתי על דגם אחד שעולה 1100שקל

דגם מתקדם יותר שעולה 1500-1600 אם אני לא טועה

 

עכשיו לגבי הדוטק יש כמה דגמים ???,מישהו יכול לתת הסבר מפורט יותר לגבי דגמים ומחירים???

HU: JVC KD-LHX500

SPK. AMP : DRAGSTER HP DAB 4075

SUB AMP : GENESIS & DLS Q200X 4*50

REAR :KENWOOD 300 W

SUB: PIONEER 800 W -TS305

COMPONENTS: HYBRID OVATION 6 - MOREL

פורסם

יכול להיות, אבל יש לי בעיה בזיהוי עם הדגמים יש HYBRID שמגיע עם קרוס בצורה של מלבן ויש אחד שמגיע עם קרוס בצורה של חצי עיגול מה זה כל אחד מהם??

ומה זה המילניום הזה?

 

עכשיו הסאונד שאני אוהב הוא בס נמוך ומתמשך כזה וסוג המוסיקה שאני שומע הוא בעיקר DEEP ומוזיקה שחורה ,איזה חברה מייצרת קומפוננטים שאני יהיה מרוצה מהסאונד שלהם משהו חזק ועמיד שלא נהרס שמגבירים קצת את הווליום

HU: JVC KD-LHX500

SPK. AMP : DRAGSTER HP DAB 4075

SUB AMP : GENESIS & DLS Q200X 4*50

REAR :KENWOOD 300 W

SUB: PIONEER 800 W -TS305

COMPONENTS: HYBRID OVATION 6 - MOREL

פורסם

אז ככה , הקרוס החצי עיגול = הייבריד קרוס מלבני = דוטק ... והמחירים שדיברו עליהם נמוכים מאוד ומתאימים יותר לכיוון הדוטק MK1 מאשר השני ...

בקשר לבאסים , בשביל זה יש סאב

למורלים יש מיד וטרבל מצוינים ... ואני ממש לא מבין מה קשור באס לסט קומפוננט.

 

ליביו.

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם

השאלה אם מדובר בדגמים הישנים. גם להייבריד היה קרוס מלבני (טרפז). אתה יכול להיכנס לאתר של מורל, ללחוץ על מוצרים לרכב ולקבל את הליין החדש. אם תבחר להיכנס לאתר ודרכו תבחר במוצרים לרכב תוכל לראות את הדגמים הישנים.

פורסם

אוקיי הבנתי

 

ובגדול הדגמים הם דוטק אחר כך הייבריד ואז אלייט???

HU: JVC KD-LHX500

SPK. AMP : DRAGSTER HP DAB 4075

SUB AMP : GENESIS & DLS Q200X 4*50

REAR :KENWOOD 300 W

SUB: PIONEER 800 W -TS305

COMPONENTS: HYBRID OVATION 6 - MOREL

פורסם

תודה לכולם

HU: JVC KD-LHX500

SPK. AMP : DRAGSTER HP DAB 4075

SUB AMP : GENESIS & DLS Q200X 4*50

REAR :KENWOOD 300 W

SUB: PIONEER 800 W -TS305

COMPONENTS: HYBRID OVATION 6 - MOREL

×
×
  • תוכן חדש...