Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5116 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום חברים :-P

לאחרונה הייתה לי תקלה, החלפתי מזרק והיא נעלמה :-P

ביצעתי גם אינפוזיה לניקוי כל האינג'קטורים.

השלב הבא הגיע, טיפול 10K, למרות שאמרו לי במורשה שאצלי אפשר גם 15K ו30K אני מעדיף להחליף שמן ומסנן אחרי 10K.

 

חשבתי לפני ההחלפה לבצע פלאשינג, השאלה מה היא הדרך הנכונה ביותר לבצע פלאשינג? פשוט לשים חומר במנוע ולנסוע כמה דקות? או להשאיר אותו מונע במקום על סרק כמה דקות?

כמובן לאחר הפלאשינג המיועד נחליף שמן מנוע ומסנן.

אשמח גם המלצה על איזה פלאשינג לקנות, ראיתי באוטו דיפו פלאשינג של פרסטון, וזה העלה בי את הרעיון הנ"ל.

 

תודה. :-P

פורסם

אני רואה שאתה מחליף שמן ומסנן בתדירויות ממש גבוהות כך שאין טעם לבצע פלאשינג כל עוד אין בוצה במנוע. חבל על הכסף וגם לא תמיד הכי בריא.

פורסם

זאת תיהיה רק הפעם השניה שלי ברכב הנ"ל, הקילומטראג' שלו גבוה ולכן אני עושה את זה גם בתור טיפול מונע.

עד עכשיו עברתי איתו כ10K :-P מתוך ה242K שיש לו במד

פורסם

אתה מכניס ראש בריא למיטה חולה.

 

המנוע תקין? אל תיגע!

 

זה מעולה שאתה מבצע החלפת שמן ופילטר בתדירות גבוהה יותר, אך פלאשינג הוא מיותר ועלול רק לגרום לנזק למנוע שעובד תקין.

 

דרך אגב לצורך הידיעה. בוצה לא מצטברת במנועי דיזל אלא רק בבנזין ועל כן אין צורך לבצע פלאשינג.

פורסם

צודקים,

יחד עם זאת אפשר לעשות פלאשין לייט. כלומר להכניס סולר במקום שמן, ולתת סטרטר כמה פעמים מבלי להתניע(לנתק חוטי הצתה). כך למעשה הסולר מגיע לכל חלקי המנוע אבל בלחץ נמוך מאוד.

 

מה בדבר שמן? משתמש בסינטטי מלא?

פורסם
אתה מכניס ראש בריא למיטה חולה.

 

המנוע תקין? אל תיגע!

 

זה מעולה שאתה מבצע החלפת שמן ופילטר בתדירות גבוהה יותר, אך פלאשינג הוא מיותר ועלול רק לגרום לנזק למנוע שעובד תקין.

 

דרך אגב לצורך הידיעה. בוצה לא מצטברת במנועי דיזל אלא רק בבנזין ועל כן אין צורך לבצע פלאשינג.

 

אנא האר את עיניי. מדוע בוצה לא נוצרת במנוע דיזל?

תודה רבה.

"אני מתחפש לטיפת שמן במערכת ההנעה ומתחיל לזרום בתוך כל הצינורות, השסתומים והקופסאות ואז אני מאתר את התקלה"

ישראל טילן, המיתוס והאגדה, מגדולי מהנדסי ישראל.

פורסם

במנוע עם נסועה גבוהה, שטיפה פנימית (פלשינג) יכולה להסיר שכבות פיח שיצרו אטימה במקום מרווחים שנוצרו במנוע. במצב זה לאחר השטיפה המנוע יאבד דחיסה ויאכל שמן וזה לא כדאי. במקום זה, עדיף להחליף שמן בזמן ולהשתמש בשמנים איכותיים: סינתטיים מלאים של חברה מוכרת, ורצוי שמני "Premium" ואם יש תקן מיוחד לרכב אז לבחור בו. מובן שהשמן צריך להיות בתקן המתאים ובצמיגות המתאימה - לא נמוך מדי (כמו 0W30) או גבוה מדי (כמו 20W50).

 

החלפת השמן - לפי דרישות היצרן. אם הרכב נוסע הרבה בעיר (נסיעות קצרות, סיבובי סרק והרבה האצות והאטות) או בכל סוג אחר של תנאים שמקשים על השמן - גרירת מטענים באופן תכוף, נסיעה בסל"ד גבוה בתדירות גבוהה וכדומה - יש לקצר את זמני ההחלפה ל-15 אלף קילומטרים או שנה (המוקדם מביניהם).

 

אם אתה מקפיד על שמן איכותי ומחליף אותו בזמן - אין צורך בפלאשינג, מה גם ששמן סינתטי יחסית דליל משיג אפקט של פלשינג בעצמו. אם הרכב באמת נסע הרבה ואתה ממש רוצה להיות שקט - פתח אגן שמן ומכסה שסתומים ותנקה את הבוצה.

הייתי בטוח שהילוך M נועד בשביל עליות [Mountain]

פורסם
אתה מכניס ראש בריא למיטה חולה.

 

המנוע תקין? אל תיגע!

 

זה מעולה שאתה מבצע החלפת שמן ופילטר בתדירות גבוהה יותר, אך פלאשינג הוא מיותר ועלול רק לגרום לנזק למנוע שעובד תקין.

 

דרך אגב לצורך הידיעה. בוצה לא מצטברת במנועי דיזל אלא רק בבנזין ועל כן אין צורך לבצע פלאשינג.

טעות! מנועי דיזל מפתחים בוצה כמו בנזין לעיתים אך יותר.

פורסם

חברים איני יודע מדוע אתם מדברים על דיזל, אצלי המנוע הוא בנזין.

 

רציתי לשמוע את דעותיכם על שמן מנוע חצי סינטטי RHEINOL בצמיגות 10\40 יש לו מחיר מאוד מפתה באוטו דיפו ל5 ליטר שזה בדיוק מה שנחוץ לי.

פורסם
חברים איני יודע מדוע אתם מדברים על דיזל, אצלי המנוע הוא בנזין.

 

רציתי לשמוע את דעותיכם על שמן מנוע חצי סינטטי RHEINOL בצמיגות 10\40 יש לו מחיר מאוד מפתה באוטו דיפו ל5 ליטר שזה בדיוק מה שנחוץ לי.

ומה מחירו שם אם אפשר לשאול?

פורסם
80 ש"ח למיכל של 5 ליטר במבצע. אני בדיוק צריך 5 ליטר :lol:

התאריך ייצור שמוטבע על המיכלים הוא 15.03.2012

 

שמן מעולה במחיר מעולה ,תוצרת גרמניה ,מיובא לארץ ע"י קיבוץ סאסא .

שים לב קיימים מס' סוגים בצמיגות 10W40 .

 

http://sasatech.com/SWD-Rheinol.html

C4 PICASSO 1.6THP

PEUGEOT 206 XS

פורסם

פלאשינג לא מבצעים סתם ללא סיבה, רק אם אתה רואה במו עינייך שקיים בוצה במנוע אז רק אפשר לשקול לבצע פלאשינג.

 

אין כאן טיפול מונע, אם אין בוצה במנוע אז הכל בסדר, הפלאשינג הוא חומר מאוד חזק ואגרסיבי משום שהוא מדלל את השמן והופך אותו לכמו מים והמנוע אחרי כ10דקות שפועל איתו בסרק מתחיל להשמיע דפיקות וצריך מיד לדומם מנוע כדי לא לגרום לנזק.

ואם תשאל אותי מניסיוני הפלאשינג לא מנקה את בוצה בצורה יעילה ולעיתים אף גורם יותר נזק, אם יש בוצה מפרקים מכסה השסתומים ואגן שמן ומבצעים ניקוי ייסודי וישיר לבוצה ולא ע"י תוסף כזה או אחר.

×
×
  • תוכן חדש...