Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5114 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

רציתי לדעת מה המחיר של נורות אוסרם נייט ברייקר פלוס H4 לרכב שלי.

קראתי המון המלצות על הנורות הללו והבנתי שעדיפות על דיימונד ויז'ן

 

מה אתם אומרים?

ומה המחיר של הנורות האלה איפה אפשר להשיג?

 

תודה!

פורסם

הנייט ברייקר פלוס מומלצות מאוד, אצלי בסמוראי זה עשה הבדל ענק. אני הזמנתי מאי-ביי מצאתי זוג בערך ב-70 ש"ח כולל משלוח.

מומלץ בחום, לא מכיר את הפיליפס.

כבר שנים לא מתקן גיטרות
שטח: סמוראי קצר 98 --> סמוראי ארוך 88 --> גראנד ויטרה 98 --> פאג'רו Q ארוך 2000 --> האנטר 2014 --> שבי ואן G30 4X4 קוויגלי
כביש: רנו קליאו 2012 1150 ידנית

פורסם
הנייט ברייקר פלוס מומלצות מאוד, אצלי בסמוראי זה עשה הבדל ענק. אני הזמנתי מאי-ביי מצאתי זוג בערך ב-70 ש"ח כולל משלוח.

מומלץ בחום, לא מכיר את הפיליפס.

 

והאור צהוב או לבן?

 

כי יש לי חבר שמשתמש בהן והאור אצלו צהוב אבל אומרים גם שיש בלבן?

 

השאלה היא אם הנייט ברייקר פלוס זה לבן או צהוב

פורסם

עדיפות על הדיאמונד אולי בגלל שהנורות צהובות והן לא מאבדות אור כי אין עליהן ציפוי כחול כמו הדיאמונד, מבחינת איכות, פיליפס זה פיליפס, הנורה איכותית מאוד. אצלי למשל יש דיאמונד ויז'ן אצל הטויוטה קורולה ואני יכול לומר לך שאמנם אצלי האור צהבהב אבל גוון 5000K זה גוון יפה ואם הפנסים תקינים וטובים אני מאמין שתקבל תוצאה יפה מאוד!.

בקשר לנייט ברייק, זאת נורה שמיועדת לעוצמה ולהארה גבוהה לא? אז מהבחינה הזאת ברור שהיא עדיפה על הדיאמונד שאפילו טסט לא עוברת.

פורסם
עדיפות על הדיאמונד אולי בגלל שהנורות צהובות והן לא מאבדות אור כי אין עליהן ציפוי כחול כמו הדיאמונד, מבחינת איכות, פיליפס זה פיליפס, הנורה איכותית מאוד. אצלי למשל יש דיאמונד ויז'ן אצל הטויוטה קורולה ואני יכול לומר לך שאמנם אצלי האור צהבהב אבל גוון 5000K זה גוון יפה ואם הפנסים תקינים וטובים אני מאמין שתקבל תוצאה יפה מאוד!.

בקשר לנייט ברייק, זאת נורה שמיועדת לעוצמה ולהארה גבוהה לא? אז מהבחינה הזאת ברור שהיא עדיפה על הדיאמונד שאפילו טסט לא עוברת.

 

הבנתי...

 

אני מעוניין בנורות שיתנו אור לבן כמו קסנון, שיאיר חזק של OSRAM. האם זה COOL BLUE???

 

ואם אפשר תכתבו לי מה המחיר בארץ לנורות נייט ברייקר וקול בלו של אוסרם.

 

תודה!

פורסם

האוסרום זה 4000K, יש מצב שבפנס אחר זה ייראה לבן ויש מצב שפנס אחר לא(כמו אצלי), בכל אופן 4000K זה עדיין צהבהב.

לדעתי "העניינים מתפתחים" מ4300K ומעלה. אבל 5000K אמור ואני מדגיש אמור להיות כבר לבן ממש.

אם אתה רוצה את הדיאמונד ללוק של קסנון תדע שהעוצמה לא משהו והיא עלולה לגרום גם הורדה מהכביש (כי סביר להניח שהנורה תמשוך עין והיא לא חוקית) מצד שני אם הנורה תשנא אותך היא תצא צהובה ותתבאס.

פורסם

הבנתי..

 

אפשר מחירים ממוצעים של הנורות הבאות:

פיליפס דיימונד ויזן

אוסרם קול בלו

אוסרם נייט ברייקר

 

בגלל שיש לי תקציב מסוים להשקיע בכמה דברים ברכב אני רוצה לדעת מה המחיר לזוג נורות מכל דגם שהזכרתי

לקנייה בארץ.. אני לא קונה באתרים מחו"ל

×
×
  • תוכן חדש...