Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5115 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום, יש לי גולף 2000 סמק והיא לא יציבה במהירות גבוהה כמו הסקודה אוקטביה שיש לי גם ברשותי.

גם הדבר הנ"ל קיים בGOLF GTI??

חשוב לי להנות מהנהיגה ושהאוטו יהיה יציב במהירות גבוהה ולא סתם שהאוטו מהיר.... אף פעם לא יצא לי לנהוג באוטו הזה.

לכן אני שואל אותכם אנשים, עזרה בבקשה.

תודה.

פורסם

מה הכוונה לא יציב? היה לי גולף V5 ולא הייתה בעייה. מלבד שלא כיף לי הנעה קדמית (לא אוהב היגוי) הרכב היה בסדר.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

יתכן שאי היציבות בשל כשל כלשהו, יתכן שאתה צריך לעשות איזון גלגלים, אולי חסר אוויר, אולי צריך כיוון פרונט, אולי צריך להחליף צמיגים.

 

מציע לך להיכנס למוסך שמתמחה בואגיות כגון מוסך רון, שבוחן מקצועי יקח את הרכב לנסיעה ויחווה דעה.

 

אני זוכר שבגולף היה דגם בסיסי ששווק עם צמיג דק יחסית, אולי במקרה יש לך את הרכב הזה ואז עם צמיג דק יחסית אחיזת הכביש לא כל כך גבוהה.

פורסם

לא הבנתם.. הוא יציב בקו ישר אבל במהירות גבוהה מאוד בפניות חדות הוא הרבה פחות יציב מהסקודה

ומרגישים איתו את הרוח והכל בסדר איתו מדובר בגולף 2000 סמק מהשנתון 2003

זה בגלל הרוחב של האוטו אולי ? לכן אני שואל אותכם אם זה גם ככה בגולף GTI אחרת האוטו לא נחשב כאוטו ספורט בגלל

הקושי שלו בפניות במהירות גבוההות.. לדוגמא הסקודה אוקטביה דיזל שלי עושה את זה מאוד יפה.

פורסם

אתה צודק לחלוטין, הדור הרביעי (זה שברשותך), גם בגרסת הGTI - מעולם לא הצטיין בכבישים טכניים.

אם אתה שוקל ברצינות מעבר לGTI, אמליץ לך על הדור החמישי והשישי. (2006 והלאה..)

אבל אם אתה מחפש הנאה טהורה מכבישים טכניים, חפש לך קליאוספורט :wink:

פורסם

אני מציע לפותח השרשור להגדיר טוב טוב מה הוא דורש מהרכב.

 

אני מבין שהוא דורש שהרכב יהיה מעין מכונית מרוץ, שתיקח את הסיבוב בגיהוץ כאילו זה כביש ישר.

 

נסעתי כנוסע עם אחד מחברי פורום אספנות ששיפר ברמה גבוהה מכונית צרפתית מייצור סדרתי.

 

הרכב היה מונמך, עם צמיגים רחבים מאוד וחתך נמוך במיוחד.

 

אז נכון שהוא לקח את הפניות במהירות גבוהה, דבר אשר גרם לי לנסות ולהקיא ובחילות.

 

 

אבל קח בחשבון שיש לכך מחיר: שחיקה מוגברת של צמיגים ספורטיבים, שעלותם יקרה מאוד.

 

 

אם אני ברכב רגיל מצליח למשוך צמיגים 4 שנים או 80,000 ק"מ, בנהיגה אגרסיבית כמו שאותו בחור נהג אני מניח שצריך להחליף צמיגים בכל חצי שנה.

 

 

יש לכך עלויות מטורפות.

 

בנוסף, מדובר בנהיגה מאוד לא זהירה, את זה אני אומר בלשון המעטה, והמבין יבין.

 

 

מציע לך לשקול טוב טוב את הצרכים שלך, כי הגולף בסך הכל מכונית בעלת אחיזת כביש טובה. נכון, יש טובות ממנה, השאלה לאיזה רמה את מצפה מהמכונית וכמה אתה מוכן להשקיע בשביל זה.

פורסם
לא הבנתם.. הוא יציב בקו ישר אבל במהירות גבוהה מאוד בפניות חדות הוא הרבה פחות יציב מהסקודה

ומרגישים איתו את הרוח והכל בסדר איתו מדובר בגולף 2000 סמק מהשנתון 2003

זה בגלל הרוחב של האוטו אולי ? לכן אני שואל אותכם אם זה גם ככה בגולף GTI אחרת האוטו לא נחשב כאוטו ספורט בגלל

הקושי שלו בפניות במהירות גבוההות.. לדוגמא הסקודה אוקטביה דיזל שלי עושה את זה מאוד יפה.

 

לשיפור התנהגות הרכב בסיבובים אני ממליץ על שיפור הטכניקה של הנהג בקורס נהיגה מתקדמת, לפני שמחפשים את האשמה ברכב.

 

"יציבות" זו לא מילה שמתארת באופן ענייני התנהגות של רכב בסיבוב, ומהווה יותר תיאור של תחושה סובייקטיבית של הנהג, שיכולה להיות לגמרי לא מבוססת (לדוגמא, נהג לא מיומן מפרש רכינה של רכב עם מתלים רכים יותר כחוסר "יציבות", למרות שאין אובדן אחיזה למעשה).

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

המבין הבין. אבל אתה לא חושב שרוב המשתתפים בפורום למכוניות ונהיגה יחזיקו בדעה שונה ממך? מערכת שיקולים שונה, אולי?

ולעניין, נהגתי על גולף מקבילה, והיא אכן לא משרה ביטחון במהירות גבוהה.ההגה קל מדי, המתלים רכים מדי, וכל האוטו מרגיש כמו רפרפת על גלגלים.

אתה תמיד יכול לנסות ולשפר את הקיים.

מה חתימה? תתפשטי!

פורסם
המבין הבין. אבל אתה לא חושב שרוב המשתתפים בפורום למכוניות ונהיגה יחזיקו בדעה שונה ממך? מערכת שיקולים שונה, אולי?

 

אה?!

לא הבנתי...

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם
המבין הבין. אבל אתה לא חושב שרוב המשתתפים בפורום למכוניות ונהיגה יחזיקו בדעה שונה ממך? מערכת שיקולים שונה, אולי?

ולעניין, נהגתי על גולף מקבילה, והיא אכן לא משרה ביטחון במהירות גבוהה.ההגה קל מדי, המתלים רכים מדי, וכל האוטו מרגיש כמו רפרפת על גלגלים.

אתה תמיד יכול לנסות ולשפר את הקיים.

 

נכון. מחזק אותך, ככה בול בגולף שלי.

אז הדבר הנ"ל קיים גם בGOLF GTI MK5/MK6??

חייב לדעת.

פורסם
לא הבנתם.. הוא יציב בקו ישר אבל במהירות גבוהה מאוד בפניות חדות הוא הרבה פחות יציב מהסקודה

איזו שקודה זאת? הדגם שמבוסס גם על דור 4 של גולף?

אני חושב שבכבישים ציבוריים לקחת פניות במהירות גבוהה ועוד לדבריך מאוד גבוהה אסור כי אתה מסכן לא רק את עצמך אלא גם אחרים (תחשוב על מצב שיהיה כתם שמן על הכביש או תגזים טיפה עם המהירות). צריך לנהוג במהירות לפי תנאי הדרך ולפי היכולות של רכב.

בכל אופן, יש קיטים גם עבור גולף דור 4 שיכולים לשפר משמעותית את האחיזה שלו. זה כולל הנמכה, בולמים וקפיצים קשיחים יותר, צמיגים רחבים יותר ואוחזים יותר עם חתך נמוך.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

יש לאבי גולף GTI חדשה, ואני חייב להגיד היא פשוט יציבה בטירוף, אתה יכול לקחת סיבובים במהירויות גבוהות ולהרגיש איתה בטוח מאוד. כבר כמה פעמים עלינו את פרויד (העליה לחיפה מכיוון קניון חיפה) במהירות שלא אציין כאן :mm_tongue

 

באמת רכב מדהים.

פורסם

אם אתה מעוניין ב-GTI דור 4, הייתי ממליץ לפזול לכיוון לאון MK1 בגרסאות הטורבו. לטעמי הרבה יותר מוצלחת, לראיה היא יותר מבוקשת אצל ואגיסטים ונסחרת הרבה מעל למחירון.

 

לעומת זאת, GTI דור 5 ו-6 מוצלחות מאד. משרות הרבה בטחון בנהיגה, מספקות המון אחיזה ו"יציבות" לצורך העניין.

×
×
  • תוכן חדש...