Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5121 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לא נראה שאתה סגור על מה בדיוק אתה רוצה ועל מה אתה מוכן להתפשר. הדבר שהכי קרוב לשירוקו זה גולף GTI ונראה שזו האופציה הטובה ביותר עבורך. תבדוק את הסדרה 1 ואודי A3. למה שלא תנהג ותענה לעצמך אם אתה מרוצה או לא?

תנסה גם את המיטו 155. היתה לי אחת עד לפני שבוע ואהבתי אותה מאוד.

emotion of motion

פורסם
לא נראה שאתה סגור על מה בדיוק אתה רוצה ועל מה אתה מוכן להתפשר. הדבר שהכי קרוב לשירוקו זה גולף GTI ונראה שזו האופציה הטובה ביותר עבורך. תבדוק את הסדרה 1 ואודי A3. למה שלא תנהג ותענה לעצמך אם אתה מרוצה או לא?

תנסה גם את המיטו 155. היתה לי אחת עד לפני שבוע ואהבתי אותה מאוד.

אני מבין שזה נשמע ככה אבל זה רוב הסיכויים בגלל שלא התנסיתי בהרבה מהמכוניות האלה... בסיאט עוד כן נהגתי ולא אהבתי את ההתנהגות, לא אהבתי את המראה ואחרי שקראתי כמה ת'רדים חשובים כאן, אני גם לא רוצה את המנוע 1.4TSI של ואג עם צמד המגדשים, נשמע כמו מנוע שלקנות אותו זה לחפש צרות...

 

בקיצור נשארתי עם גולף GTI, אאודי A3 ו BMW סדרה 1. זו כבר התקדמות. ב GTI נסעתי הרבה פעמים והאוטו נותן המון. אפילו לא ישבתי בסדרה 1 ופעם אחרונה שהייתי ב A3 היתה לפני 5 שנים.

 

אגב, הפוקוס 1.8T מרגישה ספורטיבית? פתאום ראיתי מודעות עליה שנראות די מעניינות.

פורסם
אני מבין שזה נשמע ככה אבל זה רוב הסיכויים בגלל שלא התנסיתי בהרבה מהמכוניות האלה... בסיאט עוד כן נהגתי ולא אהבתי את ההתנהגות, לא אהבתי את המראה ואחרי שקראתי כמה ת'רדים חשובים כאן, אני גם לא רוצה את המנוע 1.4TSI של ואג עם צמד המגדשים, נשמע כמו מנוע שלקנות אותו זה לחפש צרות...

 

בקיצור נשארתי עם גולף GTI, אאודי A3 ו BMW סדרה 1. זו כבר התקדמות. ב GTI נסעתי הרבה פעמים והאוטו נותן המון. אפילו לא ישבתי בסדרה 1 ופעם אחרונה שהייתי ב A3 היתה לפני 5 שנים.

 

אגב, הפוקוס 1.8T מרגישה ספורטיבית? פתאום ראיתי מודעות עליה שנראות די מעניינות.

 

מהאופציות הנ"ל הייתי הולך על הגולף. אל תשכח שבתקציב שלך תכנס אחת משנתון 2008 שזה אומר GTI דור 5.

 

הסדרה 1 - לרכב יש היגוי טוב וחי לעומת הואגיות. מנוע אנמי והנעה אחורית שלא באה לידי ביטוי. הרכב יחסית קשיח ואיכות החומרים בתא הנוסעים סבירה בלבד ומאכזבת ביחס לבימר.

 

A3 - תלוי אם אנחנו מדברים על ה-1.8T או ה-2.0T. בכל מקרה לשני המנועים ביצועים מצויינים לראשון 160 כ"ס ולשני 200 כ"ס. איכות חומרים גבוהה בתא הנוסעים , היגוי מת, הרכב לא מרגיש ספורטיבי אבל מהיר מאד.

 

GTI - מנוע 2.0TFSI (שקיים גם באודי) - גיר DSG בעל 6 הילוכים או גיר ידני 6 הילוכים קדמיים. אמרת שאתה מכיר את הרכב, הוא באמת נותן תמורה מצויינת אני מסכים איתך.

 

לגבי סיאט נראה לי שאתה מבולבל מעט. הלאון מקבילה לגולף. הלאון FR בעלת אותו מנוע, שלדה וגיר כמו בגולף GTI. מכאן הביצועים דומים\זהים. תמורה מצויינת למחיר אולי גם תתקדם בשנתון. בכל מקרה אופציה שכדאי לשקול.

אני לא יודע על איזה סיאט נהגת יש כ"כ הרבה דגמים שלא אומר הרבה. בכל מקרה הלאון מתנהגת הרבה יותר טוב מהאיביזה.

 

אין דבר כזה פוקוס 1.8T. אולי אתה מתכוון לפוקוס אקובוסט? (1.6 ט')

פורסם
מהאופציות הנ"ל הייתי הולך על הגולף. אל תשכח שבתקציב שלך תכנס אחת משנתון 2008 שזה אומר GTI דור 5.

 

הסדרה 1 - לרכב יש היגוי טוב וחי לעומת הואגיות. מנוע אנמי והנעה אחורית שלא באה לידי ביטוי. הרכב יחסית קשיח ואיכות החומרים בתא הנוסעים סבירה בלבד ומאכזבת ביחס לבימר.

 

A3 - תלוי אם אנחנו מדברים על ה-1.8T או ה-2.0T. בכל מקרה לשני המנועים ביצועים מצויינים לראשון 160 כ"ס ולשני 200 כ"ס. איכות חומרים גבוהה בתא הנוסעים , היגוי מת, הרכב לא מרגיש ספורטיבי אבל מהיר מאד.

 

GTI - מנוע 2.0TFSI (שקיים גם באודי) - גיר DSG בעל 6 הילוכים או גיר ידני 6 הילוכים קדמיים. אמרת שאתה מכיר את הרכב, הוא באמת נותן תמורה מצויינת אני מסכים איתך.

 

לגבי סיאט נראה לי שאתה מבולבל מעט. הלאון מקבילה לגולף. הלאון FR בעלת אותו מנוע, שלדה וגיר כמו בגולף GTI. מכאן הביצועים דומים\זהים. תמורה מצויינת למחיר אולי גם תתקדם בשנתון. בכל מקרה אופציה שכדאי לשקול.

אני לא יודע על איזה סיאט נהגת יש כ"כ הרבה דגמים שלא אומר הרבה. בכל מקרה הלאון מתנהגת הרבה יותר טוב מהאיביזה.

 

אין דבר כזה פוקוס 1.8T. אולי אתה מתכוון לפוקוס אקובוסט? (1.6 ט')

 

דבר ראשון תודה רבה על העזרה. באמת שדיעות כאלה זה בדיוק מה שחיפשתי כאן :)

 

נתת סיכום ל BMW והאאודי שדי ציפיתי לו, אני מניח שלא באמת תיכננתי לקנות את ה BMW, האאודי היתה ועודנה באמת אופציה אבל עם המחיר שלה אני מניח שרק ה 1.8T נכנסת בתקציב.

 

אכן נהגתי על האיביזה ולא על הלאון אז אולי זה שווה ניסיון?

 

אבל אין ספק שה GTI הכי מעניינת אותי, מכל האופציות היא ללא ספק זאת שנותנת לי מענה בכל התחומים שחיפשתי ויחסית לתמורה המחיר שלה כמשומשת הגיוני מאוד. רק שאלה קטנה, אמרת שאני צריך לזכור ש 2008 היא דור 5, יש סיבה מיוחדת? ההבדלים לדור 6 כאלה גדולים?

 

ושוב תודה!

פורסם

בתור בעלים של A3 2.0, שווה לך להתאמץ ולהשיג אחת. מכונית חזקה ומפנקת.

מתאימה גם למנהלתי וגם לתת בראש לפעמים.

"Weyland Yutani Corp - "Building Better Worlds

Porsche GT4, Subaru BRZ, Audi A3

 

פורסם

בראש ובראשונה הייתי ממליץ לך לא להתייחס לנתוני היצרן בהאצות 0-100...

 

א' - הנתונים לא תמיד מדוייקים.

ב' - הם לא מעידים בכלל על אופי הרכב / התנהגות

 

שנית,

 

על אף שהוא נותן תמורה מצויינת - אני חושב שאתה עושה בשכל שאתה מתרחק ממנועי הטויין צ'ארג' - לקנות רכב כזה בלי אחריות יצרן זה לחפש צרות.

 

מה שאומר שנשארת עם gti דור קודם / לאון על שלל דגמיה / a3

 

הגולף אכן תתן תמורה טובה מאוד והיא מכונית מצויינת - אם תמצא אחת שמורה, זכית.

 

פחות הייתי ממליץ על האוודי 1.8t - המקבילות עדיפות (איביזה קופרה דור קודם - יותר חזקה ויותר זולה, כלומר תעלה בשנתון. כאן המקום לומר שבתור בעלים לשעבר של אחת כזו {ולא שזה סוד...} היא מהירה רק בקו ישר!).

 

פסלת על הסף את הלאון על סמך נסיון קודם עם סיאט אחרת לחלוטין -

ממליץ לך בחום לשקול את הלאון הרלוונטית, מדובר על רכב אחר לחלוטין מהאביזיה ותוכל לעלות בשנתונים למול הגולף.

שיקול שלך.

 

לבסוף,

הייתי פוסל מייד את הב.מ.וו הזו - מנוע 2 ליטר עצל ולא שווה את הסמל מקדימה...

 

בהצלחה,

גיא

Seat leon Cupra MK3 FL 2011 - sold

Seat leon Cupra 280 - sold

Golf GTI Performance - sold

Awaiting on new car :)

פורסם
דבר ראשון תודה רבה על העזרה. באמת שדיעות כאלה זה בדיוק מה שחיפשתי כאן :)

 

נתת סיכום ל BMW והאאודי שדי ציפיתי לו, אני מניח שלא באמת תיכננתי לקנות את ה BMW, האאודי היתה ועודנה באמת אופציה אבל עם המחיר שלה אני מניח שרק ה 1.8T נכנסת בתקציב.

 

אכן נהגתי על האיביזה ולא על הלאון אז אולי זה שווה ניסיון?

 

אבל אין ספק שה GTI הכי מעניינת אותי, מכל האופציות היא ללא ספק זאת שנותנת לי מענה בכל התחומים שחיפשתי ויחסית לתמורה המחיר שלה כמשומשת הגיוני מאוד. רק שאלה קטנה, אמרת שאני צריך לזכור ש 2008 היא דור 5, יש סיבה מיוחדת? ההבדלים לדור 6 כאלה גדולים?

 

ושוב תודה!

 

הלאון, A3 ו-GTI חולקות את אותם המכלולים ושלדה. ההבדל הוא בעיקר באיכות החומרים ובגימור בתא הנוסעים. בלאון וב-GTI קיימת גם אופציה ידנית שעליה אני ממליץ. באודי רק אוטומט(DSG).

 

הלאון טובה מהאיביזה בכל פרמטר.

 

הגולף GTI דור 5 היא מצויינת, רק תשים לב לכך שלא מדובר על הדור הנוכחי. מההתרשמות שלי הגולף דור 6 בעלת ביצועים טיפה יותר טובים(יחס כ"ס למשקל טיפה טוב יותר ומערכת כמו XDS) אבל ההתנהגות טיפה יותר מעודנת לעומת ה-5.

 

ה-FR וה-GTI דיי דומות\ זהות. פשוט תראה איזה מהן ניתן למצוא ובמצב טוב יותר.

תוכל לראות קצת השוואות שנעשו:

http://www.pistonheads.com/doc.asp?c=52&i=25157

שים לה שההשוואה היא כנגד GTI דור 6.

http://uk.cars.yahoo.com/news/seat-leon-fr-vs-volkswagen-062031306.html

 

עוד טיפ בנוגע ללאון. שים לב שהרכב עבר מתיחת פנים ב-2009 וקיבל מנועים חדשים, מערכת XDS, אבזור ומראה מעודכן.

×
×
  • תוכן חדש...