Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5123 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני מחובר עם הוט ו-012 בחיבור של 12 מגה.

יש לי ראוטר של אדימקס BR-6204WG, כבר כמה שנים. עד לפני כמה ימים הוא דווקא עבד מעולה, או אז העבירו אותי לחיבור ללא חייגן מה שמצריך להעביר הראוטר למצב Dynamic IP. את זה הוא לא מוכן לעשות יותר, ובתמיכה של אדימקס עובדים אנשים לא מאוד מנוסים כנראה, שלא נתנו תשובה החלטית להאם ניתן או לא ניתן לעשות זאת (אגב - לא מנוסים אולי, אבל מאוד נחמדים).

 

אין לי קשר סנטימנטלי לראוטר, וממילא הגיע הזמן להתעדכן. אם מישהו מכיר את הבעיה ויכול לתת פיתרון קל - אמשיך להשתמש בו. אם לא - אני מחפש המלצה לראוטר חדש ומעודכן שלא יתקע אותי בכמה שנים הקרובות. נוטה להמשיך עם אדימקס, הממשק נוח לי יחסית והוא הוכיח את עצמו.

 

אין לי טיפה של הבנה ברשתות או ראוטרים, אני מחפש משהו שיוגדר פעם אחת ויעבוד כמו שעון. הצרכים: בית קטן (יחסית, 55 מ"ר), בלי ממ"ד, חיבור מחשב ואייפון, גלישה מהחצר (את כל זה הנוכחי סיפק כשעבד).

 

המלצות? טווח מחירים נניח סביב 300 ש"ח? לא באמת יודע, אם צריך יותר אפשר. הפרמטר הבאמת הכי חשוב הוא אמינות ועבודה שוטפת.

אם כל הדרכים מובילות לרומא, הדרך שלי מובילה אל הים

ר. פרסקי

פורסם

אני עם ראוטר אדימקס כשנה בערך, שעלה סביב 150 ש"ח (פלוס-מינוס 20 ש"ח). קפוץ לסניף מחסני חשמל ותתעדכן באחד חדש בכזו עלות וגמור עם זה. פעם אחת לשבת ולהגדיר וזהו.

(חיבור 5 מגה בהוט-נטוויז'ן).

אני לא יודע אם ראוטר ישן (יחסית) יכול לבצע את זה, אני לא משוכנע שהם תוכננו לעמוד בכ"כ הרבה תעבורה.

שלי מוגדר כדינמיק IP.

אתה זוכר איך עושים את זה (וואו נשמע גרוע)?

רושמים למעלה בכתובת 192.168.2.1, שם משתמש וססמא (דיפולט Admin כמשתמש וססמא), ג'נרל סטאפ, אדוונסד סטינגס, DMZ. שם מופיע דינמיק או סטטיק.

גם בג'נרל סטאפ- WAN זה מופיע.

 

ותודה לך שגרמת לי להיכנס ולמצוא בעייה בהגדרות אצלי, כך שאוכל לתקן אותה! :lol:

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם

הייתה לי גם בעיה כזאת בראוטר הישן שלי.

נכנסתי לאתר של אדימקס והורדתי את העידכון החדש ביותר שלהם+ Hard Reset והכל הסתדר למשך כחודש,

לאחר מכן הבעיות חזרו, קפצתי לקרביץ וקניתי מהם ראוטר של Tp-Link ב- 160 ש"ח ומאז אין בעיות בכלל!

הגדרת הראוטר מאוד פשוטה וידידותית. (חיבור 12 מגה בהוט ו 012)

פורסם
אנלוגי, מה הבעיה בדיוק? אתה מגדיר DYNAMIC IP והוא חוזר להגדרה הקודמת?

 

מגדיר Dynamic IP, לוחץ על More Configuration, לפי התמיכה של הוט ושל אדימקס אני אמור לקבל חלון אישור, בפועל מקבל רק טקסט סבוך בשפה שרק מנהלי רשתות מבינים. משהו עם Mac address.

 

אני כבר אקנה חדש נראה לי, אין לי עניין להמשיך להתעסק עם זה, למרות שכמו תמיד גם כאן דרך חיפוש הפיתרון למדתי לא מעט. לא סתם כיניתי את עצמי אנלוגי...

מה הולך היום במודה? תקן N זה סטנדרט?

אם כל הדרכים מובילות לרומא, הדרך שלי מובילה אל הים

ר. פרסקי

פורסם

אם המק אדרס מסומן אצלך, אולי יש התנגשות... ואם לא, קנה חדש :lol:

אני ממליץ על מחסני חשמל. משם קניתי את שלי.

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם
אני מחובר עם הוט ו-012 בחיבור של 12 מגה.

יש לי ראוטר של אדימקס BR-6204WG, כבר כמה שנים. עד לפני כמה ימים הוא דווקא עבד מעולה, או אז העבירו אותי לחיבור ללא חייגן מה שמצריך להעביר הראוטר למצב Dynamic IP. את זה הוא לא מוכן לעשות יותר, ובתמיכה של אדימקס עובדים אנשים לא מאוד מנוסים כנראה, שלא נתנו תשובה החלטית להאם ניתן או לא ניתן לעשות זאת (אגב - לא מנוסים אולי, אבל מאוד נחמדים).

 

 

יש לי לראוטר דומה רק עם 3 אנטנות. הבעיה איתם היא שהם לא תומכים במהירות תעבורה של 12 מגה.

נסיתי לעדכן קשוחה, שיחקתי עם ההגדרות, ניסתי לעבור לדינמיק IP או להגדיר חייגן ומה לא בעצם. לבסוף הפתרון ההכי טוב שמצאתי הוא גלישה ב8 מגה כי זה מה שהראוטר מאפשר.

 

כדי לנצל את מלוא המהירות החלפתי את הראוטר בראוטר אחר שהיה לי.

פורסם

לגבי מהירות, לפי הנתונים הוא אמור לתמוך עד 56mbps.

 

זה הטקסט:

 

The Host Name is optional, but may be required by some Service Providers. The default MAC Address is set to the WAN physical interface on the Broadband router. If required by your Service Provider, you can use the "Clone MAC Address" button to copy the MAC Address of the Network Interface Card installed in your PC and replace the WAN MAC Address with this MAC Address.

אם כל הדרכים מובילות לרומא, הדרך שלי מובילה אל הים

ר. פרסקי

פורסם

טוב נו, שוב יצאתי חומוס. ליתר דיוק התמיכה הטכנית של אדימקס ושל הוט/012 (כבר לא זוכר עם מי מהם דיברתי) יצאו טחינה.

 

שיחה זריזה עם איש המחשבים של העבודה הניבה פעולה פשוטה שבד"כ אני מבצע מיד כשמכשיר חשמלי משתגע - איפוס להגדרות ברירת המחדל. במצב ברירת המחדל הראוטר מוגדר לדינמיק אייפי, והכל עובד כמו שעון.

 

:)

אם כל הדרכים מובילות לרומא, הדרך שלי מובילה אל הים

ר. פרסקי

פורסם

אגב, באיזשהו שלב, עם התקדמות פיירפוקס, לא הצלחתי יותר לבצע שינויי הגדרות בנתב 3com דרכו, אלא רק דרך האקספלורר.

אומנם הסתדרת, אבל זה גם כיוון.

×
×
  • תוכן חדש...