Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5136 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

אני מתעניין בביצוע עסקת ליסינג פרטי (ישירות משברולט) עבור שברולט קרוז טורבו 1.4 LT .

 

עלות המחירון - 139,900 ש"ח , לפני הנחות כאלו ואחרות .

הרכב נרשם על שמי מלכתחילה ולא כליסינג.

 

האם עסקה שכזו כדאית?

בהתחשב ששברולט לא מהרכבים שיודעים לשמור על ערך השוק שלה כמו שאר הרכבים בקטגוריה.

 

 

ובכלל מה הדעה לגבי ליסינג פרטי כיום ?

 

 

תודה חברים ויום טוב

פורסם

העיסקה שאתה מדבר עליה היא עיסקת תשלומים ולא ליסינג פרטי משום שהרכב רשום על שמך. פריסת התשלומים פשוט דומה.

לדעתי זה עדיף בהרבה על עיסקת ליסינג פרטי רגילה ששם בסוף אתה נשאר עם רכב מיד שניה ובעלות קודמת ליסינג שמורידים הרבה מהפופולאריות שלו בתור משומש.

דעתי האישית על הרכב מאוד תלויה במחיר שהוצע לך, אסטרה עם יחידת כוח זהה ופחות איבזור נמכרת ב-124 אלף שקלים ויש לא מעט משפחתיות מעניינות היום. הקרוז טורבו נראית טוב, מציעה ביצועים טובים, בטיחות מעולה ואיבזור חביב, עד 135 אלף שקל היא אופציה טובה, אם המחיר גבוה יותר אז אני ממליץ לבדוק כיוונים אחרים.

 

בהצלחה.

פורסם
שלום,

אני מתעניין בביצוע עסקת ליסינג פרטי (ישירות משברולט) עבור שברולט קרוז טורבו 1.4 LT .

 

עלות המחירון - 139,900 ש"ח , לפני הנחות כאלו ואחרות .

הרכב נרשם על שמי מלכתחילה ולא כליסינג.

 

האם עסקה שכזו כדאית?

בהתחשב ששברולט לא מהרכבים שיודעים לשמור על ערך השוק שלה כמו שאר הרכבים בקטגוריה.

 

 

ובכלל מה הדעה לגבי ליסינג פרטי כיום ?

 

 

תודה חברים ויום טוב

 

היי,

אם אתה רוצה אתה מוזמן להעביר אלי את הפרטים כרגע יש לנו מבצע מדהיפ על הקרוז טורבו, כולל הצעה מימונית מעולה!

לגבי ירידת הערך- אין דברים בגוו, על הקרוז טורבו אין בכלל מידע היות והרכב עדיין לא חגג שנה בארץ

ולכן לא ניתן לדעת כמה ירד בשנה אלא רק להעריך...

 

כל שאלה אני פה עבורך,

גיא משברולט

פורסם
העיסקה שאתה מדבר עליה היא עיסקת תשלומים ולא ליסינג פרטי משום שהרכב רשום על שמך. פריסת התשלומים פשוט דומה.

לדעתי זה עדיף בהרבה על עיסקת ליסינג פרטי רגילה ששם בסוף אתה נשאר עם רכב מיד שניה ובעלות קודמת ליסינג שמורידים הרבה מהפופולאריות שלו בתור משומש.

דעתי האישית על הרכב מאוד תלויה במחיר שהוצע לך, אסטרה עם יחידת כוח זהה ופחות איבזור נמכרת ב-124 אלף שקלים ויש לא מעט משפחתיות מעניינות היום. הקרוז טורבו נראית טוב, מציעה ביצועים טובים, בטיחות מעולה ואיבזור חביב, עד 135 אלף שקל היא אופציה טובה, אם המחיר גבוה יותר אז אני ממליץ לבדוק כיוונים אחרים.

 

בהצלחה.

 

 

מדובר בעסקת ליסינג לכל דבר, רק שבמקרה הזה הרכב רשום מלכתחילה ע"ש הלקוח אך משועבד לכל תקופת ה- 3 שנים, עד לקנייתו בסוף התקופה .

פורסם

גם בהלוואה מהבנק הרכב משועבד עד לתום ההלוואה, מדובר בעיסקת מימון, אם התשלומים הם סכום ראשוני+תשלומים חודשיים+סכום בסוף התקופה מדובר בעיסקת מימון המכונה ״בלון״.

פורסם

זה משהו חדש יחסית שהם מציעים, לדעתי רק בחצי שנה האחרונה לכן אין עדיין לקוחות שסיימו את המסלול.

×
×
  • תוכן חדש...