Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5144 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום רב

ברצוני לרכוש טלויזיה LCD בתקציב של עד 2,500 ש"ח. (מרחק צפייה 3.5 מטר).

 

כרגע ההחלטה מתמקדת בשלוש טלויזיות :

1. LG 37LK450Y LCD

http://www.zap.co.il/model.aspx?modelid=809864

 

2. SAMSUNG LA37D550

http://www.zap.co.il/model.aspx?modelid=797880

 

והשלישית שהיא אותו דגם של הסמסונג, רק ב 40 אינץ'.

3. SAMSUNG LA40D550

http://www.zap.co.il/model.aspx?modelid=794977

 

עיקר השימוש הוא לסרטים בפורמט DVDRIP דרך חיבור ללפטופ, או סטיק USB. בנוסף, הטלויזיה תהיה מחוברת לממיר YES HD.

 

אשמח לקבל חוות דעת על הדגמים הנ"ל, או המלצות על דגמים אחרים. (אולי בכלל כדאי ללכת על LED?)

תודה רבה

פורסם

אוקי אז ככה 3.5 מטר זה לא מאט, הייתי ממליץ לך על ה 42 אינץ'.

אני אישית לפני כחודש הייתי באותה דילמה חרשתי פורומים זאפ ואלף ואחד אתרים.

מאוד מאוד חשוב ללכת לחנות ולראות טלוויזיות בתצוגה!! אני הייתי סגור על סמסונג la40d550 באתי לחנות כבר לקנות אבל ראיתי בתצוגה טלוויזיה שהייתה לידה שפשוט נראתה הרבה יותר טוב מסמסונג והיא panasonic u30 42 אינץ'

דבר נוסף מאוד חשוב ואל תתפשר עליו זה האחריות, סמסונג מגיע עם 3 שנים אחריות, פנסוניק עם 5 מלאות!!

הטלוויזיה עלתה לי 2700 ש"ח אבל עלותה 2800 בגלל שקניתי אותה ומערכת קולנוע ביתית אז עוד הורידו לי.

לגבי איכות הטלויזיה:

מרחק צפייה אצלי הוא 2 מטר, גם אני מחבר את הלפטופ לטלויזיה, איכות hd מדהימה מרגיש כמו בקולנוע(במיוחד עם מערכת קולנוע ביתית).

תילך תראה אותה אני בטוח שתוהב.

אם יש עוד שאלות אשמח לענות

פורסם

אכן יש U30 פלסמה וגם U30 LCD, שים לב שאתה רוכש ממשווק מורשה שנותן לך אחריות מקורית ומלאה ולא להתפתות למחירים נמוכים במיוחד.

 

אם במקרה אתה מחבר DISK ON KEY עם סרטים וכתוביות בעברית, חשוב לדעת שפאנסוניק לא יודעת להציג כתוביות בעברית, סאמסונג דווקא כן.

למרחק שציינת 40 אינטש זה ממש המינימום, רצוי יותר

פורסם

תודה לכולם.

המרחק הינו בין 3.25 ל 3.5, כך שאני לא חושב שנדרש מעל 40 אינץ'.

היום אלך לחנות לראות את ההבדלים באיכות.

דבר נוסף:

LG 37LK450Y - יודעת לקרוא כתוביות בעברית גם כן? יש למישהו ניסיון איתה?

פורסם

3. היא העדיפה

בכל מקרה זה יהיה לך קטן גודל כזה

כן עדיף ללכת על לד, חפש לד של סמסונג 42+

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
×
×
  • תוכן חדש...