Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5159 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לא מספיק שהרעישו אתמול בחגיגות ל"ג בעומר עד 5 בבוקר, גם טרחו לשבור לי את המראה ברכב ולא מובן לי למה!?!?!

מובן לי של"ג בעומר והכל לכן הבלגתי ואמרתי לעצמי שייהנו להם סה"כ יום בשנה, אבל בדיעבד אני מצטער שלא יצאתי אליהם...

רצ"ב תמונה, מדובר בלאנטיס, בדקתי את החשמל והכל עובד המראה חשמלית נשלטת מהדלת בבצורה תקינה, האם יש דרך לתיקון עצמאית?, אני יכול לשים דבק מגה ונראה שזה יפתור האם כדאי?

תקון יעלה לי כמה מאות שקלים וקרוב לוודאי שיגידו לי להחליף מראה...

IMG_0352.jpg

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

דבק אפוקסי שקוף (מהסוג שמגיע במזרק עם 2 שפופרות) יעשה את העבודה. רק צריך לתפוס את המראה עם איזולירבנד או משהו עד שהדבק יתייבש.

חבל שלילד שעשה את זה לא נשרפו הידיים במדורה.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

דבק מגע רגיש לחום. ההצעה לדבק אפוקסי עדיפה.

 

לא אמרת לנו איזה רכב זה-

תנסה אצל הרקולס גורקביץ' בסלמה, אם יש לו את החלק הפנימי שנשבר, הוא ימכור לך רק אותו (בלי כל המראה והתזמורת)בגרושים.

http://www.hercules.co.il/

הוא עזר לי כמה פעמים עם הדייהו- השילוב של מראות שלא מתקפלות עם החוליגנים בשכונה שהרכב מבלה בה במשך היום, תרם להיכרות עמוקה ביני לבין החבר'ה שם...

 

 

מצטרף לאיחולים לדביל ששבר.

1.  MITSUBISHI  SPACE STAR 1.2 instyle 2018

2. CHEVROLET SPARK LS 1.0 2014

 

פורסם

רשמתי שמדובר בלאנטיס, אם להיות מפורט יותר מאזדה לאנטיס GLX 2001.

יש לי מראה נוספת שאחי הביא לי ליתר ביטחון אבל היא של צד שני, האם אפשר להוציא ממנה את הציר ולהרכיב?

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

תבדוק במראה שנתנו לך אם זה נראה אותו דבר. אם כן אז הרווחת.

האפוקסי עולה 20 ש"ח בחנויות לחומרי בניין. יש גם יקר יותר שיכול להחזיק הרבה יותר משקל.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

אופס, לא שמתי לב שכתבת לאנטיס.

99% סיכוי שיש לגורקביץ' ארגזים מלאים של חלקי חילוף למראות של רכב כ"כ נפוץ.

אם תבוא אליו עם המראה הוא גם ירכיב לך תוך דקות את החלק החדש.

 

שווה לפני זה לנסות לפרק את החלק מהמראה השבורה, ולנסות להשוות אותו לתקינה. אולי יהיה לך מזל.

 

למקרה שאתה הולך על הדבקה:

נראה לי מהתמונה ששטח ההצמדה של המשטחים שם לא גדול.

 

מנסיון, שום דבק לא מחזיק שם לאורך זמן:

דבק מגע נכנע לשמש אחרי שבוע.

האפוקסים נכנעים לרעידות אחרי כמה חודשים.

פעם אפילו ניסיתי קומבינה עם פס פח וברגים. גם זה התפרק בסוף.

1.  MITSUBISHI  SPACE STAR 1.2 instyle 2018

2. CHEVROLET SPARK LS 1.0 2014

 

פורסם

תנסה להשיג חלק מפרוק. כפי שכבר צויין זה רכב נפוץ למדיי ולא צפוי חוסר.

דבקים (גם אפוקסי הכי חזק) - לא יעמדו במשימה לאורך זמן, במיוחד ב"שימוש חיצוני".

alfa 156 2.5.

פורסם

חולגי, מה שהחוליגן הקטן שבר לו , זה "רק" הציר הראשי של המראה. (של הקיפול).

חבל בשביל זה לקנות מראה חשמלית שלמה, (אפילו מפירוק).

לגורקביץ' יש ארגזים מלאים מראות שבורות בכל מיני זוויות. הוא נותן לך לנבור בזה שכתוב עליו "לאנטיס". אם מצאת מראה עם החלק שאתה צריך, הוא מפרק לך אותו, אתה משלם כמה גרושים , ונגמר הסיפור.

 

באמת שאין לי מניות אצלו, אבל בפירוקיה "רגילה" לא יתעסקו איתך ברזולוציות של חלק מתוך חלק...

1.  MITSUBISHI  SPACE STAR 1.2 instyle 2018

2. CHEVROLET SPARK LS 1.0 2014

 

פורסם

כמובן ! אין בכלל ספק.

אם ניתן לקנות רק את החלק (כמשומש) של ציר המראה - זה עדיף (מלהוציא עוד כסף על כל הסט של המראה או דבק שלא יחזיק).

alfa 156 2.5.

פורסם

אפשר להדביק אפשר גם לאזוק עם אזיקונים, אבל אלו תיקונים ארעיים שבסופו של דבר לא יחיקו מעמד,

לתקופה ארוכה וממושכת.

אתה יכל לרכוש לך חלק חליפי (מראה חליפית לרכב) במחיר סביר.

 

 

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם

אתה פשוט מאוד מוציא בעדינות את המראה עצמה מהבית שלה (הכוונה לזכוכית היא תפוסה עם קליפס שאפשרי לנתק במשיכה אך בעדינות שלא תתפוצץ המראה) ואז יש לך אפשרות ליקדוח בורג מהבית של המראה כלפי מטה לתושבת של הדלת לא ניראה לעין וחזק מאוד אך יש לזה גם חיסרונות שלא ניתן לקפל את המראה וזה דבר שמפריע מאוד בעת שטיפה במכונה..

HU alpine d310 & h701 | amp audison vrx2.400 & alpine mrp t-222 | Morel supremo | ArcAudio flatline 12 | amp alpine 12m

×
×
  • תוכן חדש...