Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5138 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

 

בנצי, אל תבין אותי לא נכון. אתה לא פונקציה להשוואה. בלי עין הרע יש לך עבודה טובה ביותר ואתה מרוויח די יפה. אתה אפילו מרוויח יותר ממה שאני הרווחתי בתור מנהל בחו"ל אז אנא ממך כשאתה עושה השוואה אתה צריך להשוות אדם ממוצע מול אדם ממוצע. אתה מעל הממוצע.

מי מקבל ביטוח ב 250 דולר? אולי ישראלים שמבטחים דרך חברות ביטוח ישראליות. האם אתה יודע ש ל 15 אחוזים מאוכלוסית ארה"ב שזה 45 מיליון איש אין ביטוח רפואי? כולל שיניים? ידידה שלי עבדה בתור אופר אצל משפחה יהודית. היה לה יותר זול לטוס לברזיל ולסדר שם את השיניים מאשר לעשות את זה בארה"ב. מוזר מאוד, אני עבדתי בתור מנהל בחנות והמעסיק שלי לא דאג לי לשום ביטוח, זה היה עליי. אולי היום עם החוק של אובמה המעסיק חייב לארגן לך ביטוח רפואי אבל זה לא תקף בכל המדינות. אף אחד לא יכול להכריח את המעסיק לתת לך ביטוח רפואי.

 

 

 

אני דווקא פונקציה ועוד איך :)

 

בוא נתחיל מכמה דברים.

 

אתה לא יודע כמה אני מרוויח כי גם אני לא יודע כמה אני מרוויח.

כרגע אין לי ביטוח רפואי, למה? כי זה ביזבוז של כסף, את השיניים אני מסדר במקסיקו ואם חלילה אני צריך לראות רופא אז יש אחלה מערכת רפואית בחינם ואני מנצל אותה יופי, בעוד כמה שנים כשאתבגר אז אדאג לביטוח. אז נכון להרגע אני שייך ל15% שאינם בעלי ביטוח רפואי.

 

אני מסתכל על החיים שלי כאדם ממוצע, ואל תשכח שלא הגעתי לפה עם כסף, להפך, הגעתי לפה עם פחות מ300 דולרים בכיס.

לא גנבתי, לא רימיתי ולא שיקרתי, עבדתי קשה. אני זוכר איך חייתי עם 100 דולר בשבוע הוצאות שכללו סיגריות אוטובוס ואוכל. והיה לי טוב.

 

ההבדל בין ישראל לארה"ב נמצא באפשרויות שלך כאדם, המחיה בישראל היא הרבה יותר יקרה ואינני מדבר כתייר אני מדבר כאזרח במדינת ישראל שעד לפני כ4-5 שנים עדיין חי בישראל. עבדתי אפילו יותר קשה מהיום ואיפה הייתי?

להאכיל משפחה זה לא דבר יקר.

אתן לך דוגמא מהסופר.

פועל שחור מרוויח 100 דולרים ביום, הוא הולך לסופר ושם הוא קונה ירקות להאכיל את המשפחה:

ק"ג סלק $1.08

ק"ג מלפפון (כמו של הארץ) $1.38

ק"ג עגבניות $0.98

שק תפוחי אדמה 5 ק"ג ב$1.99

שק אורז 5 ק"ג ב$5

בשר טחון $5 לק"ג.

 

קופסאת שימורים של חומוס $0.69

קופסאת שימורים של אפונה וגזר $0.59

מלפפונים חמוצים של פרי וירק מישראל, במלח, $1.19 לקופסאת שימורים.

נס קפה של עלית $4.69

טונה סטארקיסט $1.19

 

IMG_20120603_154115.jpg

 

תשווה את זה למחירים של ישראל, בכלל, איך בפסח חבילה ענקית של מצות עלתה לי $2.99? תוצרת ישראל.

 

אז הדלק יותר זול, והאוכל ללא ספק יותר זול. מה נשאר? דיור? תחבורה? טלפון? יותר זול.

haters will hate

  • תגובות 49
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

בנצי, המחירים האלו כוללים sales tax?

לא שזה משנה הרבה.

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum

פורסם

לא, המחירים לא כוללים מס שזה בערך 8 וחצי אחוזים מסך הקנייה, על בקבוקי שתיה יש להוסיף את הפקדון בקופה.

haters will hate

פורסם

בנצי, אם כל כך טוב בארה"ב למה האמריקאים עצמם טוענים שהאזרח הפשוט לא יכול לקנות פירות וירקות - התאור הוא שאותו אדם לא מסוגל להגיע לסופרים הזולים שאתה מתאר, ורוכש את מזונו במכולת או חנות הנוחות השכונתית שפשוט לא מחזיקה את המוצרים (אני מתכוון לפירות וירקות, לא לקפה המזויע של עלית או לקוסקוס אוסם). הסיבה שאותו אדם לא יגיע לסופר פשוטה מאוד: הסופר נמצא מחוץ לעיר, אבל הוא לא מסוגל לממן רכב, גם בן 10.

בעניין הרפואה: האם אי פעם בדקת מה העלות של טיפול רפואי "אמיתי" - לא סתם ביקור אצל רופא. תחשוב על כך שאתה מעשן - אתה בסיכון גבוה לכלמיני מחלות. בדקת פעם מה ההוצאה הישירה אם אתה מגיע למיון עם כאב בחזה ומקבל טיפול? או אם מאשפזים אותך בגלל דלקת ריאות? אשפוז של 3-5 ימים בנסיבות כאלה יגרור חשבון של אי אילו עשרות אלפי דולרים. אז אם אתה מסוגל לבטח את עצמך בסכומים כאלה - תבורך. רוב האנשים לא מסוגלים לשלוף סכומים כאלה מהכיס, ואם אינם מבוטחים הרי שבעקבות ארוע רפואי די שגרתי הם עלולים לשקוע בבוץ כלכלי עמוק. לצערי הרב מדינת ישראל בחרה בשנים האחרונות בממשלה שעושה כל מאמץ לגרור אותנו למצב דומה.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

את הבחור מהכתבה הנ"ל הייתי שולח לעשות עליה - היה לו הרבה יותר קל בארץ...

 

http://now.msn.com/money/0518-man-30-kids-child-support.aspx

 

ול- Cerebral Cortex:

 

יכול להיות שיש כמה סטודנטיות בארה"ב שתורמות ביציות... אתה יודע כמה סטודנטים בארץ תורמים זרע בשביל לממן את עצמם??

 

בארץ, היום, לזוג ששני בני הזוג בו עם השכלה ממוצעת ומעלה, אין כמעט סיכוי לקנות דירה בכוחות עצמם

בארה"ב מספיק שתהיה בוגר מכללה מקומית ותמצא עבודה לזו שמקבילה לזוג הישראלי (היי טק, עצמאי וכו') ואתה קונה בקלות בית תוך כמה שנים עם משכנתא שאתה יכול לדעת בדיוק כמה תשלם בחודש מאי 2025 ולא צמוד למדד החרטא

 

ואתה אומר שהאמריקאים עובדים קשה? יכול להיות, אבל לפחות הכסף מהעבודה הזו נשאר אצלם בכיס

בארץ אתה עובד לא פחות קשה וכולם מתלבשים לך על המשכורת

Porsche 911 GT2

BMW 335i 2011

Mini Cooper JCW 2009 - GONE

BMW M3 2006 - SOLD

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5138 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...