Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5137 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

זה לא קשור לדלק.

 

שם מכוניות עולות גרושים.

 

בכלל אחרי כמה שנים רכב סטנדרטי עף למגרש ונמכר בכמה מאות דולרים. (יש לי חבר, טס לשם קנה רכב חבוט באיזה 500$ וטייל כמה חודשים שם).

 

 

גם אל תשכח שפה אתה לא צריך את זה.

לא צריך בארץ יותר ממנוע 2L אטמוספרי, גם ככה יש פקקים, כבישים צפופים יחסית לאמריקה, בשביל להגיע ולשייט על 120 קמש במשך שעה מנוע 2L מספיק למי שרוצה להתפנק.

אני עם הקוואליר שהיא מנוע 2.2L, בעיר ברגוע לא עובר את הרבע גז, בעצם אני מנצל פחות מחצי מהמנוע. (בנסיעות מחוץ לעיר אני על חצי גז קבוע זה בערך 125 קמש.)

 

שם יש להם כבישים ענקיים, מרחקים עצומים ליסוע, חייב מנוע גדול, זה הרגשה מטורפת.

 

 

חוץ מזה מה שאתה רואה בסרטים זה לרוב פרסומת, במציאות יש גם ג'יפים ומוסטאנגים לצעירים, אבל יש הרבה מאוד שיש להם משפחתית רגילה, אם זה קורולה ואם זה ג'טה, הרוב האוכלוסיה היא ממעמד הביניים (שלא יכולים להרשות לעצמם ג'יפ חדש).

  • תגובות 49
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
גם אל תשכח שפה אתה לא צריך את זה.

 

עוד אחד שחושב שהארץ = גוש דן.

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם
עוד אחד שחושב שהארץ = גוש דן.

 

אני בטוח שיש איפה לסוע 140 - 150 בעיקולים של הגליל ורמת הגולן..

המקום היחיד שמתאימה בו נסיעה במהירות גבוהה במיוחד (יחסית למהירות הרגילה) הוא כל הקטע בין כביש שש לכיוון דרום (שמתחיל מצומת שורק בערך) עד באר שבע וטיפה אחרי (גם כשכביש שש נגמר) מעבר לזה לא ראיתי שום כביש שמנוע 2000 מרגיש בו חלש מדי, ואף פעם לא נסעתי בכבישים האלה עם מנוע אלפיים.

אז: פיאט פונטו 1999 1.2 כ"ס (אוטו זה מטוס)

אז פחות ישן: רנו מגאן 1.6 16V (מכירים אותי במוסך)

אז הרבה יותר קרוב להיום: אופל אסטרה 1.4 טורבו ENJOY PLUS (מה זה סחירות?)

היום: בעיקר רכבת תחתית אבל גם קצת טראם.

פורסם

לנסיעות בכביש בין עירוני לא ממש צריך רכב עם מנוע "גדול". נסעתי היום בכביש 6, כולם נוסעים 110, מידי פעם מישהו עוקף על 120 והכביש לא עמוס. אנשים רוצים לחסוך דלק. מה שצריך לנסיעות בין עירוניות, זה רכב שמסוגל לשייט על טורים נמוכים עם בידוד טוב. זה הכל.

 

לנסוע 140-150 בעיקולים של רמת הגולן?

happyface.gif

זה לא רק מסוכן מאוד, זה טירוף. הכבישים פשוט לא מאפשרים את זה (טעות אחת קטנה ישר תביא למועדון שיש).

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

אני עם הקוואליר שהיא מנוע 2.2L, בעיר ברגוע לא עובר את הרבע גז, בעצם אני מנצל פחות מחצי מהמנוע.לא הבנתי את המשפט הזה. (בנסיעות מחוץ לעיר אני על חצי גז קבוע זה בערך 125 קמש.) quote]

 

 

 

ערן.

Gn'f'R

פורסם

כי שם לאזרחים יש ביצים .... אנשים שיודעים להכניס למי שפוגע בכיס שלהם...

 

משביתים שירותים, חוסמים דרכים , בישראל הצרכנים עלובים ופחדנים, כמה הפגנות קוימו פה, כמה נסיונות לשנות משהו.

 

ברובן הייתי - שינה משהו ? כלום. אין הענות וכולם יודעים להיות גיבורי מקלדת ולהתלונן. אבל לצאת מהבית למחאה? זה לא.

כשאתם מחפשים את המקומות המעניינים באמת!

👈 היסטוריה על המפה | :wave: פרוייקט טיגארט

פורסם
אני בטוח שיש איפה לסוע 140 - 150 בעיקולים של הגליל ורמת הגולן..

המקום היחיד שמתאימה בו נסיעה במהירות גבוהה במיוחד (יחסית למהירות הרגילה) הוא כל הקטע בין כביש שש לכיוון דרום (שמתחיל מצומת שורק בערך) עד באר שבע וטיפה אחרי (גם כשכביש שש נגמר) מעבר לזה לא ראיתי שום כביש שמנוע 2000 מרגיש בו חלש מדי, ואף פעם לא נסעתי בכבישים האלה עם מנוע אלפיים.

 

אם לא נסעת, איך אתה יכול לקבוע כזה דבר?!

 

בארץ יש כל כך הרבה כבישים בהם ניתן לנצל מכונית חזקה/ספורטיבית, שחבל על כל פעם שמשפטים כמו שלך וכמו זה שהגבתי עליו לפני זה מבזבזים פיקסלים. מנוע גדול (או מכונית ספורטיבית) לא מחייבים נסיעה במהירות של 140, או כל מהירות אחרת, אבל תורמים גם תורמים להנאה בכל כביש נתון. מסכן מי שחושב שמנוע גדול הוא רק לנסוע 140 ומסכן עוד יותר מי שחושב שאין מה לעשות עם רכבים כאלה. גם פרארי יש איפה לנצל בארץ. לא חסר.

 

אף אחד לא צריך רכב מעבר לרכב מיני ככלי תחבורה, או סטיישן/מיניוואן כרכב משפחתי ורכב היחיד שבאמת צריך מנוע גדול הוא משאית. הנקודה היא שלא הכל בחיים זה צורך ויש גם רצון והנאה וגם ראש פתוח.

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם

לא בארץ. פה רצונות, הנראה וראש פתוח ממוסים כ"כ הרבה, שאתה תשאר בלי. הרי כל מי שיש לו אייפון הוא מפונק :roll:

emotion of motion

פורסם

לא כל מי שיש לו אייפון הוא מפונק. כל מי שיש לו אייפון אבל הוא מובטל מבחירה ועם זאת בוכה שאין לו - הוא באמת מפונק.

 

מכל מקום - הנקודה היא שנמאס כבר מהשטות הזאת שאין מה לעשות עם רכב X, לא צריך מנוע Y וכו'. לפעמים אני מתפלא למה אנשים כאלה בכלל כותבים בפורום רכב.

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם
לא כל מי שיש לו אייפון הוא מפונק. כל מי שיש לו אייפון אבל הוא מובטל מבחירה ועם זאת בוכה שאין לו - הוא באמת מפונק.

 

מכל מקום - הנקודה היא שנמאס כבר מהשטות הזאת שאין מה לעשות עם רכב X, לא צריך מנוע Y וכו'. לפעמים אני מתפלא למה אנשים כאלה בכלל כותבים בפורום רכב.

 

הדבר שאתה באמת צריך זה כרטיס לאוטובוס.

יותר מזה זה ילדי שמנת מפוהקים:wink:.

פורסם

שכחת גם טלכרט :lol:

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

יש הרבה כבישים כיפיים לנהיגה בארץ. מנוע גדול גם יטפס בעליות בפחות מאמץ ועקיפות ימשכו פחות זמן. ואם אתה יכול להרשות לעצמך, למה שלא תהנה מהנהיגה? כדי להגיע מA לB אתה יכול גם באוטובוסים, לא חייב רכב פרטי.

פינוק זה עניין של פרספרטיבה. ילד אפריקאי יסתכל עלינו ויחשוב שאנחנו מאד מפונקים וחיים כמו מלכים, אבל נסיך סעודי יחשוב שהחיים שלנו בזבל.

כל עוד אנחנו יכולים להרשות לעצמנו רמת חיים מסויימת אז למה לא?

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

למה לא? כי כשמישהו פה רואה מישהו אחר עם משהו שאין לו, המחשבה האוטומטית היא שהוציאו את זה לבן אדם מהכיס. אם אנשים לא יפסיקו לחשוב איך לגרום שלאחרים לא יהיה ויתחילו לחשוב איך להשיג דברים לעצמם, שום דבר לא ישתנה.

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם

so much crap in one place,i would love to see a cooper S fully loaded for 7,maybe 10 years old.

cars aren't cheap,gas is defiantly not cheap.

small cars had their market even before the economy situation, corolla, camry, accord,civic,altima, focus and i can keep writing cars that been sold here for years in good numbers, there is no such thing 5 engine instead of 5.7,maybe we say 350 engine but everybody knows how many cc and people are not dumb, there is market for big thirsty cars and there is a market for the hyundai accent.

i remember that when i lived in israel someone over here wrote that it's impossible to find a manual car in the US, bullshit, if you go to the dealer almost every car can be ordered with a stick,if you are in the market for a used car the variety is huge, not just Japanese,i found few jaguars X-type, few X5,540, even mercedes C-class,

when i walk in parking lots i always check and there is a lot of manual cars,old ones as well.

 

anyways, dont believe to anything that people say,america america america. i heard so many stories before i moved and i learned that people are full of crap

 

sorry for the english,i am for from my computer

haters will hate

פורסם

ישראלים נוטים להשוות רמת מחייה בין אמריקה לישראל.

גם כאן נפתחו מס' נושאים לאחרונה שעסקו בסוגייה הזו -אני לא מבין את ההתלהמות הזו,אמריקאים נמצאים בדירוג גבוה מבחינת שעות עבודה חודשיות לאדם.

באמריקה עובדים -ועובדים קשה מסביב לשעון כדי לחיות רמת חיים טובה .

"דיבורים כמו חול ואין מה לאכול" -זה מה שיש לי לומר על הישראלים שנסעו לאמריקה ומספרים לחבריהם בישראל מעשיות מארץ עוץ

קצת פרופורציה לא תזיק לאף אחד . וכל ההתייחסות הזו למנוע 5 ליטר כאל משהו דימיוני בארץ נשמע לי מצחיק,עם כלכלת בית נכונה ניתן להשיג המון.

אם אני נשמע בולשיט למישהו אז שיהיה...

בוקר טוב!

Gn'f'R

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5137 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...