Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5164 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הזמנתי מאיביי מסוק על שלט שעלה כולל משלוח כ 95 דולר.

קיבלתי בדואר בקשה לשלם על החבילה 200 ש״ח, יותר מחצי מעלות החבילה(!).

הרי העלו את הסכום הפטור ממכס על חבילות, אם כך למה חייבו אותי והאם שווה להגיש עירעור?

 

תודה לעוזרים

פורסם

לא על כל דבר יש פטור מלא ממיסים.

 

חוק מעוות אבל פה מוסבר יותר טוב : http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?p=3379726&postcount=6

 

.

פטור מלא ממיסים השתנה מ50$ ל75$ דולר, כלומר אם הזמנת חלק(חוץ מאלכוהול וטבק) שעולה 60$ הוא יהיה פטור גם ממכס וגם ממע"מ.

השינוי השני שחל הוא פטור ממכס עד לסכום של 1200 שקל או 325$ ששם יש לך פטור ממכס, אבל לא פטור ממסי קנייה ומע"מ

בד"כ מסי קנייה יש על חלפים לרכב ועוד כל מיני שטויות.

GTI

I'm not insane,My mother had me tested

סאאמק כולכם.

:lol:

פורסם
הזמנתי מאיביי מסוק על שלט שעלה כולל משלוח כ 95 דולר.

קיבלתי בדואר בקשה לשלם על החבילה 200 ש״ח, יותר מחצי מעלות החבילה(!).

הרי העלו את הסכום הפטור ממכס על חבילות, אם כך למה חייבו אותי והאם שווה להגיש עירעור?

 

תודה לעוזרים

 

תיקח בחשבון שתשובה לערעור יכולה לקחת גם חצי שנה.

תבדוק אם שווה לך.

פורסם
הזמנתי מאיביי מסוק על שלט שעלה כולל משלוח כ 95 דולר.

קיבלתי בדואר בקשה לשלם על החבילה 200 ש״ח, יותר מחצי מעלות החבילה(!).

הרי העלו את הסכום הפטור ממכס על חבילות, אם כך למה חייבו אותי והאם שווה להגיש עירעור?

 

תודה לעוזרים

 

אין פטור ממכס, כי יש כמה דברים שאתה משלם עליהם:

1. מע"מ, שבכל מקרה משלמים.

2.מס קניה , אם יש.

3.מכס, אם יש.

 

ובנוסף לכך יש עמלות על הטיפול בחבילה.

 

אם הזמנת דרך דואר ems, אז רק העמלות זהבערך 120 ש"ח.

 

אז תבדוק בדיוק על מה אתה משלם.

under construction..

פורסם
אין פטור ממכס, כי יש כמה דברים שאתה משלם עליהם:

1. מע"מ, שבכל מקרה משלמים.

2.מס קניה , אם יש.

3.מכס, אם יש.

 

ובנוסף לכך יש עמלות על הטיפול בחבילה.

 

אם הזמנת דרך דואר ems, אז רק העמלות זהבערך 120 ש"ח.

 

אז תבדוק בדיוק על מה אתה משלם.

 

מז"א אין פטור ממכס? יש פטור עד 300$ לא ?

ואם יש פטור, מה הוא שילם מכס?

 

מע"מ = 50 ש"ח (במקרה שלו) מאיפה הגיעו עוד 150?

×
×
  • תוכן חדש...