Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4701 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
שברולט רכשה לפני מספר שנים את מפעלי דייהו בדרום קוריאה. זאת מתוך ראייה גלובלית והבנה שבכלכלה של היום, מותג רכב אינו יכול להרשות לעצמו לייצר רכב המתאים עבור איזור ספציפי או מדינה ספציפית בלבד. למרות רכישת פסי הייצור בקוריאה, ייצורם של רבים מהדגמים נשאר בארה"ב (שברולט קרוז טורבו לדוגמא).

יצרנים רבים אשר לא ראו קדימה ולא ניתחו את המגמות העולמיות בתחום נקלעו בשנים האחרונות לבעיות רבות. בהקשר זה, אנו מזמינים את הגולשים להתעניין במצבן של כמה מהיצרניות האירופאיות.

הודות למהלך זה, הלקוח הישראלי, כמו לקוחות שברולט בכל העולם, נהנים ממכוניות בעלות פלטפורמה עולמית אשר משווקות גדולה בהצלחה בכל העולם (שברולט קרוז, שברולט אורלנדו וכ'). רק השבוע נוכחנו כי שברולט מכרה ברבעון ה3 של 2012 יותר מכוניות ברוסיה (אחד השווקים הצומחים בעולם) מאשר כל יצרנית רכב עולמית אחרת. נתונים דומים ניתן למצוא גם בשווקים הצומחים בברזיל, אסיה וכ'.

הקשר היחיד כיום בין דייהו לבין שברולט הוא פסי הייצור אותם קנתה שברולט מיצרן הרכב הדרום קוריאני. הפלטפורמות (מנוע, שלדה, טכנולוגיה וכ'), העיצוב ובקרת האיכות היא מבית שברולט ושברולט בלבד. ככלל, כל יצרן רכב גדול מייצר את רכביו גם במפעלים הנמצאים במדינות אחרות. נסו לנחש היכן פיג'ו מיוצרת? או סיאט?)

רכבי שברולט מציעים לצרכן עיצוב מושך, שימושיות בולטת, טכנולוגיה מתקדמת, ביצועים מרשימים, חדשנות, אמינות ותמורה לכסף יותר מכל יצרן עולמי.

אנו מזמינים כל אחד מכם לקחת את הרכבים של שברולט לנסיעת מבחן ולהיווכח בעצמכם.

 

כמה שטויות בהודעה אחת

במשך שנים CHeVROLET או בשמה האמיתי GM היתה גורם מעכב של תעשיית הרכב העולמית

במשך שנים הם שכבו על זרי דפנה והסתפקו בשוק האמריקאי שיטפטף החוצה שיירים ונלחמו ביצרנים קטנים ובחברות שניסו להכניס חדשנות לתחום , רק בזמן האחרון ודרך אגב הם בין החברות האחרונות שזיהו שווקים מתפתחים - האירופאים הקדימו אותם בכמה שנים , השברולט וולט היא אמנם רכב חביב אבל לא מכסה על החרא שבמשך שנים GM עוללה לתעשיית הרכב .

אני מבין שהנ"ל עובד בחברה אבל מפה ועד לכך שהוא קורא לחברה שהוא עובד בתוכה כחברה חדשנית יותר מכל יצרן שזה שקר שאני לא בטוח שהכותב אפילו מאמין בו , GM נמצאת שנות אור אחריי יצרנים כמו VAG מרצדס פיאט ואפילו PSG , עובדה דרך אגב שממשלת ארה"ב הייתה צריכה לחלץ את החברה ,

אני מקווה שהכותב יבין שהפורומים פה זה לא מקום לזרוק אמירות שפר , או שקרים חסרי כל ביסוס עובדתי .

 

 

ולמרות כל זאת אני רוצה לציין שיש מוצרים שלהם שאני כן אוהב כמו ה CTS - שלמרבה האירוניה תוכננה מפלטפורמה אוסטרלית עם מכלולים מתכנון אירופאי .

  • תגובות 115
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
שברולט רכשה לפני מספר שנים את מפעלי דייהו בדרום קוריאה. זאת מתוך ראייה גלובלית והבנה שבכלכלה של היום, מותג רכב אינו יכול להרשות לעצמו לייצר רכב המתאים עבור איזור ספציפי או מדינה ספציפית בלבד. למרות רכישת פסי הייצור בקוריאה, ייצורם של רבים מהדגמים נשאר בארה"ב (שברולט קרוז טורבו לדוגמא).

יצרנים רבים אשר לא ראו קדימה ולא ניתחו את המגמות העולמיות בתחום נקלעו בשנים האחרונות לבעיות רבות. בהקשר זה, אנו מזמינים את הגולשים להתעניין במצבן של כמה מהיצרניות האירופאיות.

הודות למהלך זה, הלקוח הישראלי, כמו לקוחות שברולט בכל העולם, נהנים ממכוניות בעלות פלטפורמה עולמית אשר משווקות גדולה בהצלחה בכל העולם (שברולט קרוז, שברולט אורלנדו וכ'). רק השבוע נוכחנו כי שברולט מכרה ברבעון ה3 של 2012 יותר מכוניות ברוסיה (אחד השווקים הצומחים בעולם) מאשר כל יצרנית רכב עולמית אחרת. נתונים דומים ניתן למצוא גם בשווקים הצומחים בברזיל, אסיה וכ'.

הקשר היחיד כיום בין דייהו לבין שברולט הוא פסי הייצור אותם קנתה שברולט מיצרן הרכב הדרום קוריאני. הפלטפורמות (מנוע, שלדה, טכנולוגיה וכ'), העיצוב ובקרת האיכות היא מבית שברולט ושברולט בלבד. ככלל, כל יצרן רכב גדול מייצר את רכביו גם במפעלים הנמצאים במדינות אחרות. נסו לנחש היכן פיג'ו מיוצרת? או סיאט?)

רכבי שברולט מציעים לצרכן עיצוב מושך, שימושיות בולטת, טכנולוגיה מתקדמת, ביצועים מרשימים, חדשנות, אמינות ותמורה לכסף יותר מכל יצרן עולמי.

אנו מזמינים כל אחד מכם לקחת את הרכבים של שברולט לנסיעת מבחן ולהיווכח בעצמכם.

אני כולי תקווה שלפחות אתה מאמין במה שכתבת, למרות שאני בספק.

בשלב זה של חיי, אצהיר ללא התחייבות שלעולם לא אעבור לאוטומט כל עוד גופי מתפקד וגפיי נעות כמתוכנן

פורסם

להתהדר בכך שבקרת האיכות היא מ"שברולט ושברולט בלבד" זה כמו להתהדר בגודל תא המטען של פורשה 911.

 

להלן הניסיון שלי מ2 קרוזים:

1. רכב של חמי, דליפת מים לאזור רגלי הנוסע. צריכת דלק של כ 1/8 + חירטוט של המוסך שאחרי 3000 ק"מ זה יסתדר (כן בטח)

2. רכב חלופי שנמסר לי, לאחר פחות מ24 שעות נדלקו לי נורות ABS+ESP. לאחר כמה שעות שבאו לקחת לי את הרכב, הנורות נכבו ונדלקה נורת check engine. תצוגה בלתי נראית בעליל באור יום, תיבת הילוכים זוועתית, ברוטלית בהחלפות, לא נמצאת בהילוך הנכון, איטית להחריד.

 

אז נכון שזה לא מייצג כלום, אבל בשבילי הנ"ל הספיק כדי להחליט ש"בקרת האיכות של שברולט ושברולט בלבד" לא שווה כקליפת שום.

פורסם
שברולט רכשה לפני מספר שנים את מפעלי דייהו בדרום קוריאה. זאת מתוך ראייה גלובלית והבנה שבכלכלה של היום, מותג רכב אינו יכול להרשות לעצמו לייצר רכב המתאים עבור איזור ספציפי או מדינה ספציפית בלבד. למרות רכישת פסי הייצור בקוריאה, ייצורם של רבים מהדגמים נשאר בארה"ב (שברולט קרוז טורבו לדוגמא).

יצרנים רבים אשר לא ראו קדימה ולא ניתחו את המגמות העולמיות בתחום נקלעו בשנים האחרונות לבעיות רבות. בהקשר זה, אנו מזמינים את הגולשים להתעניין במצבן של כמה מהיצרניות האירופאיות.

 

אני רק שאלה, ממשלת ארה"ב לא הכניסה את היד עמוק לכיס וחילצה את GM מהבוץ בערך 7 שנים אחרי שקנתה את דייהו?

אם אני זוכר נכון כחלק מההצלה גם הלך הביתה איזה מנכ"ל או שניים.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

  • חברי המעגל הראשון
פורסם
כמה שטויות בהודעה אחת

במשך שנים CHeVROLET או בשמה האמיתי GM היתה גורם מעכב של תעשיית הרכב העולמית

במשך שנים הם שכבו על זרי דפנה והסתפקו בשוק האמריקאי שיטפטף החוצה שיירים ונלחמו ביצרנים קטנים ובחברות שניסו להכניס חדשנות לתחום , רק בזמן האחרון ודרך אגב הם בין החברות האחרונות שזיהו שווקים מתפתחים - האירופאים הקדימו אותם בכמה שנים , השברולט וולט היא אמנם רכב חביב אבל לא מכסה על החרא שבמשך שנים GM עוללה לתעשיית הרכב .

אני מבין שהנ"ל עובד בחברה אבל מפה ועד לכך שהוא קורא לחברה שהוא עובד בתוכה כחברה חדשנית יותר מכל יצרן שזה שקר שאני לא בטוח שהכותב אפילו מאמין בו , GM נמצאת שנות אור אחריי יצרנים כמו VAG מרצדס פיאט ואפילו PSG , עובדה דרך אגב שממשלת ארה"ב הייתה צריכה לחלץ את החברה ,

אני מקווה שהכותב יבין שהפורומים פה זה לא מקום לזרוק אמירות שפר , או שקרים חסרי כל ביסוס עובדתי .

 

 

ולמרות כל זאת אני רוצה לציין שיש מוצרים שלהם שאני כן אוהב כמו ה CTS - שלמרבה האירוניה תוכננה מפלטפורמה אוסטרלית עם מכלולים מתכנון אירופאי .

גם לא צריך לצאת בהגזמות כמו "רחוקה שנות אור". זה לא טאטא נאנו...

אז נכון שההנהלה של GM לא מהמבריקות בתחום, גם לי יש "כאסח" איתם על מה שהם עשו לאופל וסאאב, אבל בכל זאת מדובר בתאגיד מהגדולים בעולם הרכב. אם הוא היה כ"כ כושל ומסכן כמו שאתה מתאר כבר בשנות ה80 הם היו קורסים.

אז אין להם גיר כפול מצמדים (ואולי כבר יש? אני לא מעודכן). לאיזה קונצרן יש היום גיר כפול מצמדים חף מתקלות?

נכון שהגירים האוטומטיים של הסוניק והקרוז מסרסים את המכוניות (סוניק 1.4 וקרוז 1.6) אבל באבזור ובנוחות אני לא חושב שהם רחוקים "שנות אור" משאר המותגים שנפוצים פה.

ד"א זה קונצרן PSA, לא PSG.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

תאמין לי, שעדיף היום, מבחינה כלכלית, להיות PSG מאשר PSA.

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

אם רק הייתי יודע מה זה PSG, אבל בכל זאת אאמין לך :-)

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

מועדון כדורגל צרפתי שנרכש על ידי איש עסקים קטארי והוציא, רק בשלושת השנים האחרונות, 364 מיליון יורו.

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם
והאם זה מסביר את המחיר המצחיק של שברולט קרוז(דייהו לסטי) אצלנו בארץ :?:

 

את מי הוא מצחיק בדיוק? את ביל גייטס? :roll:

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

Seriously,

 

חפש אוו ביג,אופטרה,אפיקה 2007 ומעלה ותראה רכב במחיר 15-20K :S

 

גם בגדולות מאליבו 2006 ב 30K.

 

באסה למי שקנה את רכב וקיבל ירידת ערך דרסטית.

פורסם

מצטער להגיד אבל כיום כל הדגמים שיש בהם שאריות מהזוועה המוטורית שנקראה דייהו, הם פשוט נוראיים.

 

הסוניק גרועה ביחס לרכבים אחרים בקטגוריה ומרגישה כמו צעצוע. לצרוכת הדלק שלה לא מבריקה וכל הרכב מרגיש כמו פח. בנוסף, זה ממש לא מאיץ.

הספארק בסדר יחסית לרכב בגודל כזה אבל גם מרגישה כמו מוצר מאוד לא איכותי.

הקרוז גם באה בהתחלה עם גיר זוועתי (באמת, עד היום בבוקר שנהגתי על מגאן 2009 אוטומטית הייתי בטוח שהגיר של הקרוז הוא הכי גרוע שיש) ואם יושבים מאחורה יש רעשי רוח וכל מני זוועות אחרות (רכב עם 2500 ק"מ).

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4701 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...