Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4702 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 115
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
סתם מודעה שרציתי למחוק אחרי חצי שעה ממילא. אתה לא מבין איזה מבול של טלפונים.... ופרסמתי אותו במחיר גבוה... אני מדבר עם אחד והיו עוד עשר בממתינה. אמרתי לו שכבר מכרתי והוא לא האמין, הוא אמר שרק עכשיו פרסמתי את המודעה...

 

אני לא יגיד לך מה הוא, אבל בשביל לעזור לך לנחש, הכינוי העכשווי שלי הוא על שם הרכב שאני אוהב....

ידידי, אני מריח כאן משהו חשוד. אתה בטוח שפרסמת

במדור הנכון? אולי אחד מחברייך "שיפץ" לך את המודעה?

Gn'f'R

פורסם

כי זה דייהו. הזוועה הגדולה ביותר זה שברולט אבאו.

 

אבל, תראו איך הקוריאניות התקדמו, יונדאי, קיה וכו'.

זבל זבל בהתחלה וכנראה שבמשך השנים משתפרים...(מה שכן, על רכבים סיניים לא נראה לי שתשתנה הדעה).

פעם בתמימותי הייתי בטוח שדייהו זאת דייהטסו...סליחה על ההכפשה הנוראית,טויוטה.

פורסם

נובירה זה אכן רכב מחלה.

מצחיק באמת שהלאנטיסים, הקורולות, והבאלנו, עדיין נוסעות ורואים כמויות נכבדות מהן על הכביש, ואת הנובירה אולי פה ושם.

מעניין כמה מהן נמכרו כחדשות.

 

אושריקו - כול תגובה שלך זו פנינה אמיתית.

פורסם

אגב, אני חושב שמר נובירה קנה פורד פוקוס דנדשה.

 

תתחדש ידידי. סוף סוף קנית רכב נורמאלי.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם
נובירה זה אכן רכב מחלה.

מצחיק באמת שהלאנטיסים, הקורולות, והבאלנו, עדיין נוסעות ורואים כמויות נכבדות מהן על הכביש, ואת הנובירה אולי פה ושם.

מעניין כמה מהן נמכרו כחדשות.

 

אושריקו - כול תגובה שלך זו פנינה אמיתית.

 

מה עכשיו?אני מנסה לדבר נורמלי, כנראה שגם אם אני אכתוב רק את השם שלי תגידו שזה לא בסדר:lol:.

פורסם

דייהו, מכוניות דרעק. אני זוכר בזמנו שהייתי חייל, אנשי קבע קנו את הרייסר והתלהבו ממנה. יש במשפחתי גם דייהו. אני כל פעם מחליף חלקים ומוודא שהיא עדיין נוסעת וכל זה רק בשביל שיהיה לי יום אחד התענוג של לקחת אותה לגריטה ולראות איך מרימים אותה עם המלגזה ולוקחים אותה להשמדה.

"אני מתחפש לטיפת שמן במערכת ההנעה ומתחיל לזרום בתוך כל הצינורות, השסתומים והקופסאות ואז אני מאתר את התקלה"

ישראל טילן, המיתוס והאגדה, מגדולי מהנדסי ישראל.

פורסם

סורי שאני נדחף לדיון המרתק על הנובירה אבל יש לי שאלה.

GM קנו את דייהו,הרכב הנודע בשם דייהו לסטי הוא בעצם "שברולט קרוז" |:

המכלולים,המנוע,וההרכבה אמריקאים או קוריאנים ?

והאם זה מסביר את המחיר המצחיק של שברולט קרוז(דייהו לסטי) אצלנו בארץ :?:

פורסם
סורי שאני נדחף לדיון המרתק על הנובירה אבל יש לי שאלה.

GM קנו את דייהו,הרכב הנודע בשם דייהו לסטי הוא בעצם "שברולט קרוז" |:

המכלולים,המנוע,וההרכבה אמריקאים או קוריאנים ?

והאם זה מסביר את המחיר המצחיק של שברולט קרוז(דייהו לסטי) אצלנו בארץ :?:

 

ג'נרל מוטורס קנו את דייהו ואיתה הם רכשו גם כמה דגמים שדייהו הייתה אמורה להוציא אבל לא היה לה מספיק כסף. GM קנו את החברה ביחד עם הרכבים שאתה מכיר בארץ בתור "שברולט" כמו האוואו, האופטרה, הויואנט והאפיקה ו"שיפרו" אותם מעט בעזרת כמה מכלולים מיושנים שהיו להם במחסן והתוצאות היו די רעות. ה"דייהו לסטי" היא בעצם "שברולט אופטרה" והקרוז נקראה תחת השם הזה רק בארצות בודדות שבהן גם האופטרה הייתה דייהו. למה? כי מבחינה שיווקית קצת מוזר ששברולט קרוז תחליף דגם של דייהו. זה גורם לבלבול אצל הלקוחות שלא כל כך מבינים ועוד בייחוד שהקרוז שונה לגמרי מהאופטרה שקדמה לה ככה שהשם "דייהו לאסטי" היה הדבר היחיד שמשותף בין שני הדגמים. היום לפי מה שאני הבנתי אין כבר רכבים שנמכרים תחת המותג "דייהו". כלומר הפסקת המותג הייתה הדרגתית: קודם דייהו לאסטי (אופטרה), אחר כך שוב דייהו לאסטי (קרוז) ואז לבסוף שברולט קרוז (שוב, רק במדינות מסויימות, כאן בגלל שהאופטרה נמכרה תחת השם שברולט היה קל לשווק את הקרוז כשברולט על ההתחלה).

 

המכלולים של הקרוז הן מכלולים גלובליים של GM. זאת אומרת שהמכלולים שיש בקרוז אתה יכול לראות בעוד דגמים של הקונצרן כמו גם האופל אסטרה לדוג' שחולקת עם הקרוז את הפלטפורמה, קצת מעיצוב הפנים, מתגים, גירים וגם חלק מהיצע המנועים. ככה שזה לא בדיוק "קוריאני או אמריקאי", זה מיוצר בכמה מקומות בו זמנית תחת הפיתוח וההשגחה של GM האמריקאית.

נגיד גרסאות ה-1.6 וה-1.8 שמגיעים לארץ מיוצרים בקוריאה וגרסאת הטורבו 1.4 הגיעה אלינו מאמריקה.

 

וכן, זה מבלבל אחולשקשוקי... :roll:

פורסם

עם כל הרמזים אף אחד לא הצליח לנחש? תמונה מלמעלה:

73.jpg

  

בתאריך 8.6.2023 בשעה 13:37, discoTD5 כתב:

כל פעם שיש לך דעה מוצקה על משהו, תרשום בדיוק את ההיפך. ככה תטעה פחות. 

 

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

יפה שאתה מקפיד לשמור על הדשבורד עם המגן שמש הזה. בנובירה לא היה צריך? :)

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

כבר החלפתי את הכינוי ל-frv. מזמן.... מרוב שאני מרוצה מהרכב, אני כל שבוע עושה לו ווקס. רק הבלמים שלו הצילו אותי עשרות פעמים מתאונה, עם הנובירה עשיתי 10 תאונות בגלל הבלמים הגרועים.

  

בתאריך 8.6.2023 בשעה 13:37, discoTD5 כתב:

כל פעם שיש לך דעה מוצקה על משהו, תרשום בדיוק את ההיפך. ככה תטעה פחות. 

 

פורסם

10 תאונות לא עשית בגלל בלמים גרועים, אלא כי לא התאמת את עצמך לרכב. תפנים את זה.

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4702 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...