Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4701 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

התאמתי את עצמי לרכב. אבל כשהבולמים גרועים, ואתה צריך לבלום בפתאומיות כי פתאום מישהו חתך אותך, אז לא יעזור כלום. תפנים את זה

  

בתאריך 8.6.2023 בשעה 13:37, discoTD5 כתב:

כל פעם שיש לך דעה מוצקה על משהו, תרשום בדיוק את ההיפך. ככה תטעה פחות. 

 

  • תגובות 115
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

בלמים ובולמים זה לא אותו הדבר, זה א'. ב' - אם מישהו חתך אותך ולא ידעת לצפות את זה, סימן שלא התאמת את עצמך לתנועה, לא שמרת מרחק או לא תכננת את נתיב ההתקדמות שלך מספיק טוב. לטיב הבלמים שלך אין שום קשר לזה.

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם
התאמתי את עצמי לרכב. אבל כשהבולמים גרועים, ואתה צריך לבלום בפתאומיות כי פתאום מישהו חתך אותך, אז לא יעזור כלום. תפנים את זה

 

אנשים נהגו, עד לא כל כך מזמן, עם בלמים גרועים במכוניות שגרועות מהנובירה בה-רבה, על תשתיות שגרועות מאלו שיש היום, בה-רבה... ולא עשו תאונות.

 

אם אתה עושה כל כך הרבה תאונות, זה אתה ולא הרכב.

ואם הבלמים ב-FRV הצילו אותך מעשרות תאונות, אתה פשוט לא יודע לנהוג.

נהגים שיודעים לנהוג לא ניצלים מתאונות בקצב בו אתה מייצר סיכונים על הכביש.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

אני חושב שאפשר לומר שמר נובירה לוקה בתסמונת " מה שיש לי הכי טוב". כנראה בעוד כמה שנים כשיחליף את הכינוי לprius או משהו, אז ה frv תהיה מפלצת אוכלת דלק עם אבזור קמצני.

 

מר נובירה היקר. אני חייב לציין שיש ציטוט אחד שלך שלא אשכח שנראה לי מסכם פה הכל " דיון על בטיחות מעניין אותי כמו לעשות ביטוח משלים לקופת חולים, לא הכי מעניין אותי" מילים כאלו יוצאות מאדם שהוא סכנה לנוהגים בכביש. הרעיון הוא לא לצאת ממצב של תאונה, אלא לא להגיע אליו מההתחלה.

פורסם

אני לא אמרתי ש-frv הוא הרכב הכי טוב בעולם. אמרתי שבניגוד גמור לנובירה שלכולם היה רק דברים גרועים לומר עליו, אז ה-frv זכה לשבחים בכל מקום שקראתי עליו, ובניגוד לנובירה שזה רכב עם שוק הכי גרוע שיש, ה-frv נחטף כמו לחמניות טריות. בין היתר בגלל שהפסיקו לייצר את הרכב. יש מישהו שלא מסכים איתי בקטע הזה?

 

בזמנו כשפתחתי את השרשור האומלל על נובירה והתעקשתי להסביר לכולם למה הרכב הזה הכי משתלם בעולם, בעצם ניסיתי לשכנע את עצמי שלא אכלתי אותה בגדול עם הגרוטאה הזאת שעשתה לי רק צרות צרורות, והוצאתי עליה עשרות אלפי שקלים. אז אחרי כמה שנים הצטרפתי בעצמי למקהלה שאומרת 'תתרחקו מהדבר הזה'.

 

עכשיו בקשר לבלמים (או בולמים). לנובירה יש בלמים גרועים בחמישים אחוז לפחות מאחרים. ובלי abs. זה קטסטרופה. וגם אם תהיה הנהג הכי טוב בעולם ותשמור מרחק ותתאים את עצמך לסביבה, יש מצבים שאתה פשוט בולם בפתאומיות וזה מה שמציל אותך. אתה נוסע במהירות סבירה ומותרת, וילד פתאום נכנס במהירות לכביש עם אופניים. רכב מחליט לנסוע רברס ויוצא מבין שתי מכוניות. בבין עירוני, רכב מאותת ימינה, אתה עוקף משמאל והוא פתאום שובר שמאלה בחדות.

 

הדברים האלה, כמו abs ובקרת אחיזה ובקרת יציבות, הם דברים מצילי חיים.

  

בתאריך 8.6.2023 בשעה 13:37, discoTD5 כתב:

כל פעם שיש לך דעה מוצקה על משהו, תרשום בדיוק את ההיפך. ככה תטעה פחות. 

 

פורסם

אגב, אולי קצת נסחפתי עם התיאורים. עם הנובירה היו לי כמה תאונות בגלל הבלמים (בתקופה של 10 שנים), ועם ה-frv היו כמה הזדמנויות עד כה שזה ממש הציל אותי מתאונה (קלה, של מכות פח). זה הכל. אולי המילה "עשרות" גרמה לאנשים כאן לחשוב שמדובר בנהג שכל יום נקלע לסיטואציה. אז לא.

  

בתאריך 8.6.2023 בשעה 13:37, discoTD5 כתב:

כל פעם שיש לך דעה מוצקה על משהו, תרשום בדיוק את ההיפך. ככה תטעה פחות. 

 

פורסם
וגם אם תהיה הנהג הכי טוב בעולם ותשמור מרחק ותתאים את עצמך לסביבה, יש מצבים שאתה פשוט בולם בפתאומיות וזה מה שמציל אותך.

 

לא, אין לנו מצבים כאלה, לא עשרות ואנחנו לא עושים עשר תאונות, גם כשהיו לנו רכבים שעוצרים הרבה פחות טוב מהנובירה. יש לך בעיה קשה באיך שאתה נוהג וכדאי שתחזור למורה הנהיגה, לשיפור ההשתלבות שלך בתנועה.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם
וגם אם תהיה הנהג הכי טוב בעולם ותשמור מרחק ותתאים את עצמך לסביבה, יש מצבים שאתה פשוט בולם בפתאומיות וזה מה שמציל אותך.

 

כל פעם שזה קורה לך (לא רק לך לצורך העניין, גם לי וליתר הנהגים) זו אשמת הנהג בלבד. חשוב מאד שתבין את זה. לגבי בלמים גרועים - 5 שנים ובסביבות 120K ק"מ עם 146 1.6, עם דיסקים קדמיים לא מאווררים ודעיכה לאחר 3 בלימות בכביש מפותל נותנות לי אחלה פרספקטיבה לגבי בלמים גרועים שלא ברא השטן. עם כל זאת - כל מצב כזה הוא אשמת הנהג בלבד.

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם

רומן - חבל על ההסברים (המצויינים) שלך.

הבחור משוכנע שהוא נהג מצויין (והוא כנראה לא) או שהוא נוהג ברכבים שאינם תקינים (אפשרות א' נראית יותר ריאלית).

alfa 156 2.5.

פורסם

לא יודע אם חבל, מקווה שלפחות משהו יופנם שם. תאונה אחת הייתה לי עם ה-146, בבלימה, ובאשמתי המלאה. לבלמים הנוראים שלה לא היה שום קשר לתאונה. יכול להיות שהייתי מצליח לעצור עם בלמים יותר טובים ויכול להיות שלא, אבל לא הייתי מגיע למצב אם הייתי מרוכז מספיק. עם כל מה שהולך בכבישים - נהגים מטומטמים, תשתית בעייתית - קודם כל צריך לנטרל את הטעויות שלך.

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם
סורי שאני נדחף לדיון המרתק על הנובירה אבל יש לי שאלה.

GM קנו את דייהו,הרכב הנודע בשם דייהו לסטי הוא בעצם "שברולט קרוז" |:

המכלולים,המנוע,וההרכבה אמריקאים או קוריאנים ?

והאם זה מסביר את המחיר המצחיק של שברולט קרוז(דייהו לסטי) אצלנו בארץ :?:

 

שברולט רכשה לפני מספר שנים את מפעלי דייהו בדרום קוריאה. זאת מתוך ראייה גלובלית והבנה שבכלכלה של היום, מותג רכב אינו יכול להרשות לעצמו לייצר רכב המתאים עבור איזור ספציפי או מדינה ספציפית בלבד. למרות רכישת פסי הייצור בקוריאה, ייצורם של רבים מהדגמים נשאר בארה"ב (שברולט קרוז טורבו לדוגמא).

יצרנים רבים אשר לא ראו קדימה ולא ניתחו את המגמות העולמיות בתחום נקלעו בשנים האחרונות לבעיות רבות. בהקשר זה, אנו מזמינים את הגולשים להתעניין במצבן של כמה מהיצרניות האירופאיות.

הודות למהלך זה, הלקוח הישראלי, כמו לקוחות שברולט בכל העולם, נהנים ממכוניות בעלות פלטפורמה עולמית אשר משווקות גדולה בהצלחה בכל העולם (שברולט קרוז, שברולט אורלנדו וכ'). רק השבוע נוכחנו כי שברולט מכרה ברבעון ה3 של 2012 יותר מכוניות ברוסיה (אחד השווקים הצומחים בעולם) מאשר כל יצרנית רכב עולמית אחרת. נתונים דומים ניתן למצוא גם בשווקים הצומחים בברזיל, אסיה וכ'.

הקשר היחיד כיום בין דייהו לבין שברולט הוא פסי הייצור אותם קנתה שברולט מיצרן הרכב הדרום קוריאני. הפלטפורמות (מנוע, שלדה, טכנולוגיה וכ'), העיצוב ובקרת האיכות היא מבית שברולט ושברולט בלבד. ככלל, כל יצרן רכב גדול מייצר את רכביו גם במפעלים הנמצאים במדינות אחרות. נסו לנחש היכן פיג'ו מיוצרת? או סיאט?)

רכבי שברולט מציעים לצרכן עיצוב מושך, שימושיות בולטת, טכנולוגיה מתקדמת, ביצועים מרשימים, חדשנות, אמינות ותמורה לכסף יותר מכל יצרן עולמי.

אנו מזמינים כל אחד מכם לקחת את הרכבים של שברולט לנסיעת מבחן ולהיווכח בעצמכם.

פורסם

גיא, המטרה בפרסום בפורום היא שהוא יהיה קשור, לא בולט ובוטה. במקרה הזה, אתה "טיפה" מגזים, מה גם שחלק מהטענות שלך לא נכונות עובדתית:

 

שברולט ושברולט בלבד:

 

הסוניק היא קרובת משפחה (אבולוציית פלטפורמה) של הפיאט גרנדה-פונטו, קורסה, מיטו וכו'.

 

הקרוז - של האופל אסטרה - שלדה, מנוע טורבו. אגב, בשורה אחת אתה כותב שהקרוז היא על פלטפורמה גלובלית (שזה נכון) וכמה שורות לאחר מכן אתה כותב "שברולט ושברולט בלבד"...

 

לא שפלטפורמות גלובליות זה רע, בכלל לא, זו דרכו של עולם הרכב - אבל חשוב לדייק.

 

לגבי חדשנות וטכנולוגיה מתקדמת - איפה בדיוק? אין בליין של שברולט עכשיו שום מוצר חדשני במיוחד. זה לא אומר שהמוצרים גרועים (אם-כי מי שעיצב את הדאשבורד בספארק ובסוניק ואת כפתורי הטיפטרוניק בספארק דינו סקילה), זה רק אומר שזה לא הפורום הנכון לדחוף בו ססמאות פרסומת נבובות.

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם

לא הייתי אומר ששברולט הכי מתקדמים טכנולוגית. עובדה שאין לשברולט רכב היברידי גלובלי ( לא רק קונספטים או וולטים למיניהם שבקושי נמכרו ), מנועי הטורבו לא יותר חסכוניים ומתקדמים משל האחרים, אין תיבת הילוכים כפולת מצמדים וכו'. עם כל הכבוד שאתה עובד בשברולט נסה בבקשה להיות נאמן למציאות.

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4701 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...