Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4702 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 115
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אז אם אתה יכול להשקיע מדי פעם סכום של כמה אלפים על תיקונים לא עדיף לקנות במגרש מורשה יבואן כלשהו תמורת השוקו ולחמניה שיתנו לך על הדייהו + כמה אלפים בחודש רכב נורמלי בן 3-4?

 

רק שהפעם אל תתפתה לקנות תלת אופן מאובזר כמו הדייהו. להוסיף אבזור תמיד אפשר, וזה אפילו יותר נחמד כשאתה עושה את זה לרכב שלך, לעומת זאת עם חתול בשק אתה נתקע להרבה זמן.

פורסם

דייהו נובירה, אני שמח שהבנת. ואני מבין אותך טוב מאוד כי מכיר את זה שכל פעם משהו מתקלקל ברכב ואתה מתקן וכל פעם חושב שזהו כבר סידרתי הכל. זה שואב פנימה כמו למעגל ללא מוצא ומאוד קשה לצאת מזה.

 

רעש כמו טרקטור יכול להיות בגלל הרבה סיבות, למשל לחץ שמן נמוך או מרימים של השסתומים. הרכב לא אמור לרעוד וגם לנובירה לא אמור להיות רעש חריג מהמנוע. לדעתי במקרה שלך מדובר על תקלה. אני נהגתי פעם על נובירה דור קודם, שום דבר לא רעש באופן חריג ולא היו רעשים יוצאי דופן מהמנוע - פשוט בכללי הרכב לא נמצא חן בעיני.

האקזמפלר שלך עבר חיים לא קלים וכניראה חלק מתקלות הן התוצאה של זה.

 

בלי קשר, לדעתי באותם סכומים אפשר למצוא אלטרנטיבות עדיפות מבחינת אמינות ושאר פרמטרים.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם
דייהו נובירה, אני שמח שהבנת. ואני מבין אותך טוב מאוד כי מכיר את זה שכל פעם משהו מתקלקל ברכב ואתה מתקן וכל פעם חושב שזהו כבר סידרתי הכל. זה שואב פנימה כמו למעגל ללא מוצא ומאוד קשה לצאת מזה.

 

 

מסכים איתך זה כמו ברכב שלי , לפעמים אני חושב לקחת רכב בהלוואה או בעסקת ליסינג , אבל אז מגיע תיקון באוטו וטיפול ואז אתה אומר עד שהשקעתי אז אני אמכור עכשיו , האוטו נוסע פיקס , אז מה להשקיע על חדש

פורסם

קרוב משפחה שלי היה לו דייהו נובירה שנת 99, ברגע שהתחילו תיקונים רבים העיף אותה לפירוק.:-)

*pontiac tempest 1992 V6 3.1 liter

Pontiac - we are driving excitement

פורסם

אתה קצת איטי?

לקח לך 10 שנים להבין ?

גריטה כבר אין השנה אבל עדין מקבלים 90 אגורות לקילו ברזל

קנה לך סוזוקי בלנו במחיר מצחיק ותשכח מתיקונים

ניר

פורסם
אתה קצת איטי?

לקח לך 10 שנים להבין ?

גריטה כבר אין השנה אבל עדין מקבלים 90 אגורות לקילו ברזל

קנה לך סוזוקי בלנו במחיר מצחיק ותשכח מתיקונים

ניר

 

בלנו היא חתיכת פח על גלגלים, אבל איזה פח אמין! הרכב שלנו שנת 98' נמצא אצלנו 7 שנים ומלבד טיפולים רגילים הרכב פשוט לא רואה מוסך.

פורסם
5. בולמים זה לא בלמים?

בולמים זה לא בלמים:

כשאומרים בולמים מתכוונים לבולמי זעזועים (shock absorber).

כשאומרים בלמים מתכוונים למעצורים (brakes).

.

האמור לעיל הינו לפי מיטב הבנתי ואו מנסיוני ואין הוא במקום יעוץ מבעלי מקצוע בתחומם.

פורסם

תשמע וברצינות נראלי יש עליך איזה קללה, לך לאיזה רב או משהו תבדוק את העניין.

 

באמת אבל באמת שהייתה מוסיף כמה שקלים בקניה, קונה פיג'ו 406, ונהנה מכל רגע שאתה נכנס מניע את הרכב, ולא היו לך בכלל תקלות, אולי גיר אחרי 200KKM.

 

במילים אחרות, קנית את הרכב כמה פעמים, עם כל התקלות שהיו לך.

פורסם

ואולי הבעיה היא בכולנו, שממשיכים להאכיל את הטרול הזה... הרי ברור שעוד ב-2009 הוא ידע היטב שמה שהוא כותב זה שטויות מוחלטות.

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם
אם חישבתי נכון, הוצאת על הרכב (מופנה למשתמש דייהו נובירה) כמעט 40K שקל ועדיין לא וויתרת עליו? כל הכבוד!

אם זה היה קורה אצלי אחרי 5K הייתי פשוט משאיר את כל התקלות ושיתפגר אצלי עד שימות, בסופו של דבר הייתי מחזיר קצת עם גריטה.

 

מה כל הכבוד?

הרכב מהיום הראשון שהיה אצלו עשה לו רק צרות. בשביל רכב כזה צריך משכנתא...

ניחא הוא גם היה מהנה אבל הוא גם לא כזה חזק.

 

אני על הרכב שלי הוצאתי בסביבות ה-12-14 אלף על טיפולים שותפים של בלאי כשלרכב עצמו יש מעל 425,000 ק"מ(למנוע בסביבות ה-200 פלוס) עם קצת מעל שנה וחצי ולי יש מוסך אחד בארץ ובלי שוק עליו.

ועדיין הוא נוסע מעל 120 כמו כלום ועושה את העבודה.

 

לעומת זאת כשרכב עושה כ"כ בעיות וסוחט לך את הכיס אז פשוט נפתרים אבל כשאתה מטפל בו פעם ב.. על דברים קטנים שווה איכשהו להחזיק.

הרכב המדובר בעייתי ברמות על שאני גם בחינם לא הייתי לוקח.

ארבעה סאאבים בטייסת: 9-5 2002 2.3 טורבו 185 סוסים שוודים באורווה, 9-5 1999 2.3 טורבו 230 סוסים ולבסוף שלי 900 1997 2.0 ידנית ומטורבתת בעלת 230 סוסים באורווה עם פאק אחד בייצור: אדומה! 900 1995 2.3 קבריולט עם עוד 150 סוסים לנשמה

פורסם
האם הרכב עדיין שמור כמו בתמונה מלפני 3 שנים??

 

כן, מבחינה חיצונית הוא נראה בדיוק כמו לפני 3 שנים. עדיין אנשים מרימים גבה כשאומרים להם שמדובר באוטו משנת 2000.

 

וכמו שאמרו כאן החבר'ה, אתה משקיע טיפול, 2-3K, ואז אתה אומר לעצמך, הרכב נוסע כמו חדש, נראה כמו חדש, לא חבל למכור אותו במחיר של התיקון? ממשיך הלאה עד התיקון הבא, וחוזר חלילה.

  

בתאריך 8.6.2023 בשעה 13:37, discoTD5 כתב:

כל פעם שיש לך דעה מוצקה על משהו, תרשום בדיוק את ההיפך. ככה תטעה פחות. 

 

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4702 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...