Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5188 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

רכשתי את הציוד הנ"ל:

מגבר:JBL 1004

קומפוננט:MOREL DOTEC OVATION 6

סאב pioneer TSW308D4

מערכת: Pioneer DEH3250UB

 

עכשיו השאלה שלי היא כיצד לחתוך את הטוויטרים והמיד באסים בקרוסים של הקומפוננט

וכיצד לחתוך במגבר, אם בכלל לחתוך ולא להשאיר אותם על FLAT

סאב מחובר בשני ערוצים והקומפוננט בשני ערוצים!

כאשר הסאב חיברתי בחיבור מקבילי כי כל סליל זה 4 אוהם וביחד זה 8 אז הורדתי ל 4 אוהם (מקווה שהחיבור נכון ומתאים למגבר)

ולא ידוע לי אם יש אפשרות חיתוך ב HU שלי!

עכשיו, בנוסף לכך במגבר יש כפתור כיוון של Input level מ6V ל 100V שאשמח אם מישהו ייעץ לי על כמה או איך לשים אותו

בערוץ של הקומפוננט ובערוצים של הסאב.

 

אשמח אם מישהו ידריך אותי וייעץ לי, תודה!

HU:Clarion CZ500 AMP:Jbl GTO1004 COM:Morel Dotech Ovation 6.5 SUB:Hertz ES300

פורסם

לגביי הדוטק - נקודת החיתוך בסט הזה היא מעולה לרכיבים הללו והיא 3200 הרץ



 

הסלופ לדעתי הוא לא הדבר הכי נכון שם כי לפי מה שאני מבין מהנתונים של היצרן הוא 6 דציבל לשני הרכיבים.

 

אני הייתי בונה לטוויטר את הקרוס מחדש וחותך אותו בסלופ 18 והופך לו פאזה - אבל זה לדעתי לא כוון שאתה הולך אליו בשלב הזה.

 

נכון לעכשיו תחבר את הרכיבים כמו שהם לקרוס - תנסה להפוך לטוויטרים פאזה (לשניהם) יכול לעזור קצת או תנסה למקם אותם בקו יותר רחוק מהמידבאסים עד כמה שאתה יכול. וגם כמובן תנסה להפוך להם פאזה.

 

אני מבין שאתה הולך לחבר את הסאב בגישור על המגבר - אחרי שתחבר את הכל, תנסה להפוך לסאב גם כן את הפאזה (אני מדבר כרגע רק על פאזות חשמליות, היפוך הקטבים -> פלוס ומינוס לרמקול בקיצור) ותראה מתי נשמע לך יותר טוב.

 

את הסאב מציע לך לחסום בLPF בין 50 ל60 הרץ במגבר.

 

את הסט תחסום בHPF במגבר לדעתי באזור ה80-90 הרץ

 

לגבי הHU שלך - תוריד את חוברת ההדרכה שלו ותראה בעצמך מה ניתן ומה לא ניתן לעשות דרכה.

 

אם יהיו "בעיות" בסאונד ואתה תרצה לנסות לשפר קצת את הקרוס של הסט הזה ותהיה מוכן להכנס להרפתקה קטנה - תן לי לדעת.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

אם הבנתי נכון ההפיכת פאזות שאמרת למידבאס ולטוויטרים זה פשוט הפיכת הקטבים לדוגמה: ה+ של הטוויטר ל- של הקרוס וכך הלאה!

הבנתי נכון?

אותו דבר גם לסאב עד אשר אדע מה נשמע לי הכי טוב!

והחיתוך בקרוס עצמו להשאיר על 0?

HU:Clarion CZ500 AMP:Jbl GTO1004 COM:Morel Dotech Ovation 6.5 SUB:Hertz ES300

פורסם

והחיתוך בקרוס עצמו להשאיר על 0?

ובוא נצא מנק' הנחה שאני רוצה להוציא מהסט הנ"ל את המקסימום של המקסימום, ההרפתקה עליה דיברת זה עניין של הלחמות?

HU:Clarion CZ500 AMP:Jbl GTO1004 COM:Morel Dotech Ovation 6.5 SUB:Hertz ES300

פורסם

קראתי :)

נראה מעניין ומרתק, השאלה אם כדי להתעסק בזה עוד לפני ששמעתי את המערכת עצמה כי אחרת איך תיהיה לי השוואה?

או שזה לא משנה ואני יכול לעשות את זה בהרכבה הראשונה!

בקיצור אני מעוניין בהרפתקה הזו,איך מה לעשות וכיצד?אשמח אם lanoforce תיהיה לי למדריך :)

HU:Clarion CZ500 AMP:Jbl GTO1004 COM:Morel Dotech Ovation 6.5 SUB:Hertz ES300

פורסם

קודם כל תנסה להגיע לתוצאה הכי טובה שאתה יכול על הציוד הקיים.



 

אם יש לך אפשרות להנחית את הטוויטרים מ0 דציבל ב3 דציבל יכול להיות שזה גם יעזור קצת.

 

היפוך הקטבים לפאזה הפוכה פשוט מאוד מעקב את האלמנט שאתה הפכת לו את הקטבים. בגלל שהטוויטרים מנגנים מהר יותר מהמידבאסים, לעקב אותם קצת יכול לתת תוצאה טובה יותר לפעמים - שווה לנסות.

 

מעבר לכך להתקין את הטוויטרים רחוק יותר מהראש לכוון השמשה מאשר המידבאסים גם יכול לעזור בלתקן את ההפרשים האלו בין מהירויות העבודה שלהם למידבאסים.

 

אחרי משחקי הפאזות אם עדיין יהיו בעיות ברורות בסאונד שתרצה לנסות לתקן יהיה אפשר להתחיל לדבר על הוספת LPAD לטוויטרים למשל או ממש לגשת לבניית קרוס אובר קוסטום.

 

לבינתיים תנסה להפוך לשני הטוויטרים פאזות או רק לצד שמאל את הפאזות (בהתחלה רק לטוויטר אח"כ תנסה גם את המידבאס)

 

ולבסוף לבסוף תפעיל את הסאב ותבדוק אם בפאזה הפוכה הוא נשמע יותר טוב.

 

בהצלחה.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

הסט הותקן ושומעים פיצוץ ה׳ לא חשבתי שאפשר לשמוע ככה ברכב, אבל יש מקום לשיפור בכיוונים ובזה אני חייב עזרה

HU:Clarion CZ500 AMP:Jbl GTO1004 COM:Morel Dotech Ovation 6.5 SUB:Hertz ES300

פורסם

תנסה להגדיר מה חסר לך או אולי - מה יש יותר מידי.



B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

חסר לי יותר קולות גבוהים כאילו הבאס משתלט על הטוויטרים רציתי להגביר בקומפוננט את הטוויטר

והסאב מאחר מעט אולי להפוך פאזה לטוויטרים?

HU:Clarion CZ500 AMP:Jbl GTO1004 COM:Morel Dotech Ovation 6.5 SUB:Hertz ES300

פורסם

קודם תנסה להפוך פזה לסאב , אולי חיברת אותו הפוך בטעות

 

ואיך הוא מכוון ? כלפי פנים הרכב או החוצה ?

 

תנסה את שניהם ...

"יש לי על השמשה הקדמית שריטות כנראה של חתול, שריטות קלות לא עמוקות.

יש מקום אולי שמשייפים שם זכוכית והם יכולים לשייף קצת כדי שזה יראה חדש?"

פורסם

אם אתה יכול לרשום איך הכל מותקן מבחינת כווני פאזות חשמליות, כוונים בקרוסים, במערכת, במגברים זה מאוד יעזור לנסות להבין מה לנסות הלאה.



B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

×
×
  • תוכן חדש...