Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5196 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

*המחיר שכתבתי לא כולל התקנה, עלות ההתקנה כבר הופחה מהתקציב*

 

שלום חברים ,

לאחרונה פחות או יותר החלטתי איך אני רוצה שהמערכת שלי תיראה, עכשיו אני צריך מכם עזרה לגבי אילו רכיבים לקנות.

לגבי קידמיים החלטתי לקחת את המורל דוטק אוביישן, שמורידים לי 800 ש"ח מהתקציב.

בנוסף אליהם אני צריך HU , סאב, מגבר.

 

HU - פיוניר או קלריון . חשוב שהפנל יהיה נשלף, USB וBT מובנה יתקבל בברכה.

סאב - לא מבין בזה כלכך, משהו שיכנס יפה בתקציב.

מדבר - פה קיימת טיפה בעייתיות. חברי הפורום המליצו לי לא להשקיע ברמקולים למגש האחורי אלא להשקיע יותר לקדמיים. בהתאם לעצתם החלטתי לוותר בינתיים על האחוריים, אך במידה והמערכת לא תספק אותי אוסיף רמקולים למגש - לכן חשבתי להשאיר את האופצייה הזאת פתוחה ולקחת מגבר עם יותר יציאות. מה אתם חושבים? האם סאב והאוביישן יספקו את הסחורה ? חבל לי לבזבז על זה מהתקציב ....

 

במידה ויש צורך בחריגה אין בעיה רק לא להסיחף עם זה (מקסימום 500 שקל)

 

תודה רבה ושבוע טוב לכולם ! :]

פורסם

אני קניתי מערכת של גלדן אודיו שכוללת מגבר קומפוננט וסאב 10״ ב2000 שקל

מכשיר אפשר למצוא בזאפ. ועדיין לא הגעת ל3000 שח

Hu-Pioneer 4450dvd .comp-gladen audio ZERO PRO165. Amp-MOSCONI 100.4. Sub-gladen audio. SQX10 bv

פורסם

לאחר הפחתה של הקומפוננט ומגבר בסגנון JBL GTO או אינפיניטי REF475A, אתה נשאר עם כ- 1200-1300 ש"ח עבור ר"ד וסאב.

ר"ד עם 3 יציאות למגבר, כדוגמת פיוניר 5250, יעלה כ- 800 ש"ח. סאב שייכנס בדיוק בתקציב זה קיקר C12. בגירוד קטן תוכל להכניס JBL GTO1202D.

אני ממליץ מאוד לשמוע את הסאב והקומפוננט לפני קניה כדי שתוכל לקבל החלטות נכונות ולא תצטער לאחר הקניה.

Pioneer P90RS | Celestra RA | Seas Lotus Reference

פורסם

מה אתה אוהב מהסאב שלך ? הוא משמעותי מאוד בשבילך ? אם כן אתה יכול לקחת סאב טוב מיד שניה ולעשות את מה שסרול אמר לך לגבי מגבר קומפוננט ורדיו דיסק .

" לא ידעתי איך קוראים לך, אז החלטתי לקרוא לך הבחורה המהממת שלא יוצאת לי מהראש "

פורסם

ראשית תודה רבה לכולם.

שנית, לגבי הקומפוננט קיבלתי המון המון המלצות, ובכל זאת הלכתי לכמה מקומות על-מנת לשמוע ופשוט לא מצאתי אם הקומפוננט האלה בתצוגה.

בנוסף, אחרי שלקחנו בחשבון את הקומפוננט ואת המגבר נשארנו עם 1300 שקל בערך כפי שציינתם. רדיו דיסק סבבה שיתאים לצרכים שלי יעלה בסביבות 1000 שקל כלומר תיאורטית ישארו עוד 300 שקלים לסאב, סכום לא משהו לקניית סאב, כך שנאמר שהתקציב לסאה יעלה ל600 שקלים עם אפשרות לחריגה קטנטנה, ועם אופצייה ליד שנייה במצב טוב.

 

המון תודה וחג שמח לכל חברה הפורום !

פורסם
לא הבנתי מה השאלה.

 

אם התקציב של הסאב יעלה ל600 ש"ח אם הבנתי נכון..

ממליץ על KICKER CVR אם זה נכנס בתקציב

×
×
  • תוכן חדש...