Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5204 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הכתבה המרגיזה:

 

http://www.mako.co.il/cars-motorcycle/news/Article-0233b73b4913631018.htm&sCh=3d385dd2dd5d4110&pId=529170498

 

 

לא מבין את החשיבה של המשטרה. בשול השמאלי שרוחבו כמעט כמו 2 נתיבים רואים רוכבי קטנועים/אופנועים נוסעים

ומקבלים דו"ח. המשטרה ממהרת לתת דוחות. לא עצרו לרגע לחשוב שאולי זה מציל חיים יותר מלנסוע בין המכוניות בזמן

פקק ?? לא חשבו על זה שכל הזמן נהגים חותכים מצד לצד בזמן פקק ומסכנים פי כמה וכמה את רוכבי האופנוע ?

ולגבי השול הימני, עד עכשיו לא הבנתי אם האכיפה תהיה גם עליו או שעדיין מותר לנסוע שם בזמן פקק.

מרגיז. ממש חוסר התחשבות של המשטרה בנהגי האופנוע (בגלל כמה פושעי תנועה שמוציאים שם רע לאופנוענים). :brickwall:

הצליחו לעצבן אותי. הולך לשתות קפה.

פורסם

למה אתה חושב שהאופנוענים מעל לחוק??

ואם אני ממהר לעבודה אולי גם אני אסע בשוליים??

זה שאופנוענים מסויימים מסכנים חיים על הכביש עצמו,זה לא אומר שמותר להם לנסוע בשוליים.. שיסעו כחוק..על הכביש!

פורסם

אז איפה היתרון של אופנועים?

 

אם הם יעמדו בפקק, אין סיבה להחזיק בכלל כלי תחבורה שכזה.

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם

אההה... אז אולי ניתן להם גם את האישור לנסוע על מדרכות(אהה הם כבר עושים את זה) לנסוע נגד כיוון התנועה כשהם צריכים לחתוך מהר לכיוון השני(אהה הם עושים גם את זה) ובכלל לצפצף על חוקי התנועה בכלל.

לא שיש לי משהו נגד רוכבי הדו גלגלי,אין לי ספק שחלק גדול נוסעים כחוק ,אבל זה לא כלי שונה מכל כלי תחבורה אחר,אין שום סיבה שהם יהיו מעל חוקי התנועה שחלים על כולם.

פורסם

אנחנו בתור נהגים מעוניינים שיהיו כמה שיותר אופנועים על הכביש ושבכיף ייסעו על השוליים.

טענת המשטרה היא שהם נסעו על השול השמאלי ולא הימני.

אני לא מבין על מה המהומה? למה להיטפל אליהם.

 

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

פורסם
למה אתה חושב שהאופנוענים מעל לחוק??

ואם אני ממהר לעבודה אולי גם אני אסע בשוליים??

זה שאופנוענים מסויימים מסכנים חיים על הכביש עצמו,זה לא אומר שמותר להם לנסוע בשוליים.. שיסעו כחוק..על הכביש!

 

אוי ואבוי להתיפיפיות הזו .. אנשים כמוך גיבורים גדולים בלצעוק על המקלדת.

 

אני מאחל לך מכל הלב, יום שלם של נסיעה לת"א בשעה 08:00 בבוקר מפתח תקווה - ושכל רוכבי האופנועים יעמדו בפקק בדיוק כמוך.

 

אני מאחל לך לעבור את זה פעם אחת בלבד.

 

אנשים כמוך עסוקים במחשבה בסגנון של "אני תקוע בפקק, אז שגם הוא יתקע ! למה שהוא לא יסבול ?!"

 

במקום להבין, שעצם זה שהאופנועים עוברים בצדדים בשקט, עוזר לך בכך שהוא מונע פקק גדול יותר. אם כל אופנוע היה עומד ביחד איתך בפקק, לא היית מגיע בזמן לשום מקום - שים לב לתמונה הבאה, ותדמיין אותה ביחד איתך בפקק בבוקר בדרך לעבודה:

 

550-091027-016.jpg

 

** חשוב להבהיר - אני מדבר על נסיעה איטית בשול הימני בלבד ! נסיעה בשול השמאלי אסורה, ודינה כמעבר על קו הפרדה רצוף.

פורסם

אולי מטרתך שיהיו יותר אופנוענים,לי זה לא משנה בכלל כמה יש..

אני חושב שכמו בכל נושא אחר,כאשר נותנים יד חופשית לפעול מעל לחוק,אנשים לוקחים את זה יותר רחוק ממה שנורמטיבי,וזה לא פלא שישנם כמויות של רוכבי דו גלגלי שמצפצפים עלי גם בתור נהג ברכב וגם בתור הולך רגל ופשוט עושים מה שבא להם,יש איסור לנסוע בשול השמאלי,אל תיסע שם,למה זה כל כך מוזר ??

שניר,אין לי ספק שבתור רוכב דו גלגלי מעניין אותך הדעה של הצד השני כמו שאותי מעניין הסרת שיער מהת#ת(וזה לא מעניין),אתה לא יכול להתכחש לעובדה שישנם לא מעט רוכבי דו גלגלי שפשוט עושים מה שהם רוצים ומסכנים חוץ מעצמם,גם תמימים אחרים,התייפייפות או לא זאת המציאות.

ויש לי פיתרון אחר בשבילך,סע בתחבורה ציבורית או שלא תעבוד בתל אביב ,זה לא ממש מעניין אותי מה הסיבות שאתה עובר על החוק.SORRY(מן הסתם לא מדבר עליך ספציפית).

גם אני מדבר על עברייני התנועה ולא על אלו שנוסעים כחוק.

פורסם
אולי מטרתך שיהיו יותר אופנוענים,לי זה לא משנה בכלל כמה יש..

אני חושב שכמו בכל נושא אחר,כאשר נותנים יד חופשית לפעול מעל לחוק,אנשים לוקחים את זה יותר רחוק ממה שנורמטיבי,וזה לא פלא שישנם כמויות של רוכבי דו גלגלי שמצפצפים עלי גם בתור נהג ברכב וגם בתור הולך רגל ופשוט עושים מה שבא להם,יש איסור לנסוע בשול השמאלי,אל תיסע שם,למה זה כל כך מוזר ??

שניר,אין לי ספק שבתור רוכב דו גלגלי מעניין אותך הדעה של הצד השני כמו שאותי מעניין הסרת שיער מהת#ת(וזה לא מעניין),אתה לא יכול להתכחש לעובדה שישנם לא מעט רוכבי דו גלגלי שפשוט עושים מה שהם רוצים ומסכנים חוץ מעצמם,גם תמימים אחרים,התייפייפות או לא זאת המציאות.

ויש לי פיתרון אחר בשבילך,סע בתחבורה ציבורית או שלא תעבוד בתל אביב ,זה לא ממש מעניין אותי מה הסיבות שאתה עובר על החוק.SORRY(מן הסתם לא מדבר עליך ספציפית).

גם אני מדבר על עברייני התנועה ולא על אלו שנוסעים כחוק.

 

האמת שאתה צודק, אם היו מקצים נתיב מיוחד לאופנועים סבבה, אבל השוליים לא נועדו לשמש נתיב תנועה, נקודה.

הייעוד החוקי שלהם הוא לעצירות חירום, ואופנועני השוליים מסכנים אחרים ואת עצמם,

לא שאיכפת לי במיוחד, פשוט לא רוצה אופנוען שימרח לי על הרכב וילכלך לי את הריפוד רק בגלל הטיפשות שלו.

פורסם
למה אתה חושב שהאופנוענים מעל לחוק??

ואם אני ממהר לעבודה אולי גם אני אסע בשוליים??

זה שאופנוענים מסויימים מסכנים חיים על הכביש עצמו,זה לא אומר שמותר להם לנסוע בשוליים.. שיסעו כחוק..על הכביש!

 

 

המשטרה היא זו שחושבת כך והעובדה היא שיש נוהל לפיו לא ניתנים דו"חות לאופנועים שנוסעים בשול בצורה זהירה כאשר יש עומס תנועה.

וההגיון הוא שבנסיעה כזו אין קיפוח זכות, כי הנהגים ממילא בפקק, ויש פחות סיכון מאשר לאלץ את הרוכבים להשתחל בין טורי מכוניות, ואילו אם אתה ברכב שלך תעשה זאת, זו תהיה בריונות שמקפחת זכות של נהגים אחרים.

 

מצליח להבין את ההבדל?

 

עכשיו רק נשאר לנסות להבין מדוע המשטרה, שהגיע למסקנה חכמה בנוגע להיתר לנסוע בשול, בוחרת להצמד לסמנטיקה שאין לה כל השלכה על בטיחות וכן נותנת דו"חות כאשר אופנוען בוחר לנסוע משמאל לפקק ולא מימינו, רק בגלל שהאיזור משמאל לא נחשב שול בהגדרתו, למרות שהוא כזה דה פקטו, ואף מהווה מקום בטוח יותר מאשר שול ימין שרצוף במחלפים ורכבים שעוצרים בצד.

פורסם
המשטרה היא זו שחושבת כך והעובדה היא שיש נוהל לפיו לא ניתנים דו"חות לאופנועים שנוסעים בשול בצורה זהירה כאשר יש עומס תנועה.

וההגיון הוא שבנסיעה כזו אין קיפוח זכות, כי הנהגים ממילא בפקק, ויש פחות סיכון מאשר לאלץ את הרוכבים להשתחל בין טורי מכוניות, ואילו אם אתה ברכב שלך תעשה זאת, זו תהיה בריונות שמקפחת זכות של נהגים אחרים.וכל זה מדובר על השול הימני ולא על השמאלי שבו הם חטפו דוחות.

 

מצליח להבין את ההבדל?

 

עכשיו רק נשאר לנסות להבין מדוע המשטרה, שהגיע למסקנה חכמה בנוגע להיתר לנסוע בשול, בוחרת להצמד לסמנטיקה שאין לה כל השלכה על בטיחות וכן נותנת דו"חות כאשר אופנוען בוחר לנסוע משמאל לפקק ולא מימינו, רק בגלל שהאיזור משמאל לא נחשב שול בהגדרתו, למרות שהוא כזה דה פקטו, ואף מהווה מקום בטוח יותר מאשר שול ימין שרצוף במחלפים ורכבים שעוצרים בצד.

 

לא אני ולא אתה המחוקק או השופט או אוכף החוקים,ככה שלנסות להשפיע אתה יכול בדרכים המקובלות ולבנתיים אם אתה רוכב דו גלגלי,סע כחוק ולפי מה מאושר.

אני בטוח שאם תתאמץ למצוא עוד דברים שלא הגיוניים אולם אסורים על פי חוק ,אתה תמצא ולא רק בתחום התחבורה,אני בטוח שלא תמהר לבצע משהו לא חוקי גם אם הוא נראה הגיוני בענייך.

מצליח להבין את ההבדל?

פורסם

מה שעוד מרגיז,כמו שכתבתי בהתחלה,שניתן לראות בכתבה קטע באיילון בו השול השמאלי מאד רחב. למה אי אפשר לנסוע

עליו בשעת לחץ? לא מבין.

העליהום הזה על האופנוענים הגיע לממדים מאוסים,בגלל כל אותם נבלות שעושים מה שבה להם ומוציאים שם רע לשאר.אפשר לראות

מתגובות של אנשים מהכתבה אפשר רק ללמוד על התיסכול של הנוהגים ברכב רגיל (תגובות כמו: "מגיע להם" , "בריונים" וכו' )

פשוט גועל נפש.

פורסם
בכלל לצפצף על חוקי התנועה בכלל

אהה, הם כבר עושים את זה

שכל רוכבי האופנועים יעמדו בפקק בדיוק כמוך

זה בערך התופעה שאני רואה כשאין פקק - כשאתה תקוע מאחורי מישהו שנוסע על קטנוע 50 סמ"ק (שסוגר 70 קמ"ש בלחץ) בכביש החוף מנתניה לחדרה.

בכלל, אופנוע זה דבר מסוכן - ולא רק לעצמו. הם אוהבים להתברג לשטחים מתים ולעקוף מימין

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

אתה צודק בקשר לעקיפות מימין.

לזכות האופנוענים אומר, שבד"כ אלו שרוכבים על אופנועים הם בסדר; אלו שנוסעים על קטנועי-זבל / שליחות הם אלו שנוטים לעקוף / לחתוך / להתפרץ לחצי צומת באדום(!) ומה לא.

בגללם (הם סגמנט לא קטן מציבור הרוכבים) יוצא לכל השאר שם רע.

אמנם כשאני רואה אופנוען במראה, אני משתדל לעקוב אחריו במבט כדי לוודא שהוא לא קופץ לי מאיפשהו, אבל לפעמים הם מגיעים מאיזה חור שבכלל לא ראית אותו, מנסים לעקוף אותך מימין בצורה חדה ולא בטיחותית בעליל (מבלי להתייחס בכלל לעקיפה מצד ימין) וגורמים לך לבצע בלימת פתע (שזה כבר לא סימפטי לאף אחד).

השוס האמיתי הוא לראות אידיוט שכזה, עוקף אותך מימין כשבקסדה תחוב לו פלאפון והוא מדבר כאילו אין מחר. אחלה פטנט של דיבורית מצאו להם

רגל וחצי, 4 כ"ס.

מדוע לא כדאי לקנות פרארי:

אין תא מטען (כן, כן).

 

פאקינג אביר בסיאט לבנה.
פורסם

הקקנוענים לא מבינים דבר אחד קטן ופשוט: הם סך הכל "קקי קטן".

מה קורה לקקי קטן כשעולים עליו עם גלגל של רכב? נמרח אחו שילינג.

אותו דבר יקרה לקקנוען.

אז אדון קקנוען יקר, למה אתה נדחף לי בכח מתחת לגלגלים?

 

אין לי בעייה עם שום כלי רכב שנוסע כחוק, ובזהירות המתחייבת ממנו. כולל קקנועים. להיפך, קקנועים זה טוב. אבל שלא יעשו כל מה שבז*ן שלהם על הכביש. הם חושבים שבגלל שיש להם קטן אז מותר להם הכל...

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

×
×
  • תוכן חדש...