Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5261 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם

אז ככה כרגע יש לי בלנו 98 ואני מעוניין לעבור ל206 1.4 דגם 3 דלתות גיר רגיל

אני נהנה מהבלנו תאמת חסחוני העלות שלו זולה

פשוט הנסיעה שלו על הכביש לא כזה להיט מרגישים את הבורות חזק וכו

עכשיו אני מעוניין להחליף לפגו מכל מיני סיבות השאלה היא אם הנסיעה של הפזו יותר טובה

נוחות ישיבה בפזו יותר טובה גם הבטיחות בפזו יותר טובה אני מדבר על השנים 2000-2001

האחזקה של הרכב לאומת הבלנו יותר טובה?זולה?

מה דעתכם??

 

תודה על העזרה

HU-Sony CDX-GT740UIComp-Morel Dotech Ovation 6• Rear-Morel Maximo Coax 6x9• Amp-Blaupunkt GTA470

Mono Amp - כרגע מחפש • Subwoofer - כרגע מחפש•

פורסם

נסעתי כמה פעמים בעבר על הבלנו אך זה היה מזמן ולא זוכר את נוחות הנסיעה,הפיגו נוחה,אך לא הייתי מחליף,אתה מתקדם רק שנתיים או 3,יהיה לך יישור קו יכול להיות שהיו כמה הפתעות,מבחינת אמינות הבלנו מאוד אמינה ומבחינת הכוח היא תהיה חזקה יותר ממנוע ה 1.4.

 

במיוחד אם אתה רוצה דגם אוטומט לפיגו גיר לא מוצלח כך כל AL4.

אני מציע תאסוף עוד כסף ותתקדם בצורה משמעותית יותר.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

המעבר יהיה לגיר רגיל האוטומט לא בשבילי ההספק של שניהן זהה 6 כ"ס הבדל לטובת הבלנו מומנט לא בדקתי

אני מעוניין ברכב יותר קטן שיראה איכשהו יותר ספורטיבי מהסדאן הזאת שצריכת הדלק שלו יותר קטנה לא שהבלנו שותה אבל עדיין

HU-Sony CDX-GT740UIComp-Morel Dotech Ovation 6• Rear-Morel Maximo Coax 6x9• Amp-Blaupunkt GTA470

Mono Amp - כרגע מחפש • Subwoofer - כרגע מחפש•

×
×
  • תוכן חדש...