Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5246 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

איזו מכונית אתם מעדיפים?  

183 הצבעות

  1. 1. איזו מכונית אתם מעדיפים?

    • שברולט סוניק
      3
    • סיטרואן C3
      10
    • פיאט פונטו איוו
      17
    • פורד פיאסטה
      14
    • הונדה ג'אז
      13
    • יונדאי i20
      5
    • לנצ'יה אפסילון
      13
    • מאזדה 2
      15
    • ניסאן מיקרה
      0
    • אופל קורסה
      1
    • פיג'ו 208
      9
    • רנו קליאו
      7
    • סיאט איביזה
      16
    • סקודה פאביה
      19
    • סוזוקי סוויפט
      6
    • טויוטה יאריס
      4
    • פולקסווגן פולו
      31


פוסטים מומלצים

פורסם

למה הפיג'ו 208 נכנסה אבל הקיה ריו שכבר הגיעה לישראל לא נמצאת ברשימה?

אני חושב שהייתי בוחר בה בדגם ההאצ'בק המפואר, אחת העיסקאות הכי טובות כיום לדעתי מבין הסופר מיני האוטומטיות.

מהרשימה הנוכחית אני חושב שאבחר ב-C3, היא פשוט הכי יפה.

  • תגובות 45
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

תגידו, מה עובר על מעצבי הרכב?

מזמן לא הייתה בחירה כל כך קשה בין מכוניות כל כך משעממות למראה.

מכיוון שנהגתי אולי בעשירית מהמכוניות, בחרתי רק על פי עיצוב.

איך שהוא הפולו יוצאת סבירה יותר מהשאר,

אבל בסך הכול המצב על הקרשים.

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם

בחרתי בסוניק, בגלל השיפור העצום לעומת האביאו, אמנם היא לא הסופר מיני הכי טובה אבל היא מראה את ההתקדמות של שברולט-קוריאה.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם
יש הרבה בעלי סופר מיני בפורום ככה שיהיו פה דעות לא כל כך אוביקטיביות :)

 

מישהו ביקש דעה אובייקטיבית? שכל אחד יבחר כראות עיניו. התוצאות מעניינות ברמה הסטטיסטית, וגם כדי לפתח דיונים בנושא.

 

בחרתי בסוניק, בקטגוריה הזאת אין מקום לריגושים של ממש והסוניק מקבלת ביקורות טובות מאוד, ת'אמת איפה שאני חי אני מאמין שהייתי בוחר בC3 רק בגלל הייחודיות ואכן היא לקחה אצלי את המקום השני.

 

לא יודע איפה הסוניק מקבלת ביקורות טובות מאוד, אבל תן לי לחדש לך - בקטגוריה הזאת היא אחת מהפחות טובות, אבסולוטית.

 

אשכרה אין במי לבחור. מחכה ליאיר לפיד שיבנה מכונית חדשה שתתאים לכ-ו-ל-ם...

 

הצבעתי לפונטו רק בזכות הקוזינה הסקסית שלה, אבארט.

 

חכה, הקוזינה עוד תפציע בסקר הבא...

 

למה הפיג'ו 208 נכנסה אבל הקיה ריו שכבר הגיעה לישראל לא נמצאת ברשימה?

אני חושב שהייתי בוחר בה בדגם ההאצ'בק המפואר, אחת העיסקאות הכי טובות כיום לדעתי מבין הסופר מיני האוטומטיות.

מהרשימה הנוכחית אני חושב שאבחר ב-C3, היא פשוט הכי יפה.

 

צודק, טעות. מאוחר מדי לתקן ממילא, אז חסידי הריו ייאלצו לשבת בפינה בחושך :wink: סליחה.

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם
בחרתי באפסילון.

היחידה שיוצאת מהקופסא בחבורה הזו.

גם עיצובית וגם טכנולוגית.

 

עיצובית אולי אתה צודק, אבל טכנולוגית ?

אני מניח שהשילוב של מנוע TSI וגיר DSG בפולקסווגן פולו מבחינתך זה חלק מה "קופסא" :roll:

זמין 8)

פורסם

כן, טכנולוגית. בעיקר טכנולוגית.

מנוע 2 הצילינדרים שבאפסילון מהווה חידוש טכנולוגי משמעותי. ממליץ לך להביט מעבר לשוק הישראלי המצומצם. שם תראה שמעריכים מכוניות על תכונות של מעבר לכמה הם יביאו במחירון בעוד X שנים כשימכרו.

אם כבר פתחת אז כן, פולו היא שיא הקופסתיות המשעממת. תחפור קצת ברשת ותעלה תמונה של פולו שנת 2000, שים לידה את זו ממודל 2012 וחפש את ההבדלים. פולו היא מכונית מאוד יעילה וכדאית כלכלית וחסכונית ובעלת עוד תארים יעילים למיניהם אבל מה לעשות, היא משעממת וקופסתית.

פורסם

לגבי המראה המשעמם, אני לא יודע אם זכור לך, אבל הפולו TSI DSG זכתה ב"מכונית השנה" 2010.

ואגב מנוע TSI זכה בתואר "מנוע השנה" בשנת 2010.

אם כבר מדברים על חדשנות וטכנולוגיה.

זמין 8)

פורסם

בחרתי בפולו כי אני מאוד מרוצה מהפולו TSI שלי, וזאת לפי דעתי המכונית הכי טובה בקבוצה הזאת, גם חסכונית וגם איכותית וגם מהנה .

Volkswagen Polo 1.2 TSI 2011

פורסם

מבין כל האפשרויות לדעתי הפאביה היא הbest bang for your buck, התמורה הטובה ביותר למחיר גם בגרסאות הTSI אל מול הפולו. לכן בחרתי בה.

מבחינת מראה כולן נראות פלוס/מינוס אותו הדבר, אין משהו מרגש בקטגוריה הזו.

(OO=[iIIIII][iIIIII]=OO)

פורסם

I20 1.6 3D בגרסאת האבזור הכי בכירה (מגנזיום 16, סאנרוף, מראות מתקפלות חשמלית וכו"...) בהחלט הכי מעניינת אותי פה, למרות שאני לא בטוח שהיא שייכת (אני מניח שפה מדובר על 1.4).

 

בכל מקרה, זו המכונית שאני הייתי בוחר. זריזות, עיצוב סולידי מצויין (אני ממש אוהב את זה) ואבזור נדיב, בהחלט עושים לי את זה :).


×
×
  • תוכן חדש...