Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5247 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

איזו מכונית אתם מעדיפים?  

183 הצבעות

  1. 1. איזו מכונית אתם מעדיפים?

    • שברולט סוניק
      3
    • סיטרואן C3
      10
    • פיאט פונטו איוו
      17
    • פורד פיאסטה
      14
    • הונדה ג'אז
      13
    • יונדאי i20
      5
    • לנצ'יה אפסילון
      13
    • מאזדה 2
      15
    • ניסאן מיקרה
      0
    • אופל קורסה
      1
    • פיג'ו 208
      9
    • רנו קליאו
      7
    • סיאט איביזה
      16
    • סקודה פאביה
      19
    • סוזוקי סוויפט
      6
    • טויוטה יאריס
      4
    • פולקסווגן פולו
      31


פוסטים מומלצים

פורסם

התלבטתי בין הפורד למאזדה,ובחרתי בה אולי בגלל שדי עצוב לראות איך יבואן נוראי מחרב הצלחתה של סופרמיני מעולה

באמצעות תמחור מוגזם והימנעות מלייבא את הגרסה הידנית-שלמעשה משאירה לנו פורד פצועה עייפה ומתנשפת(אוטומת).

 

כשזה נוגע לסופרמיני פחות מעניין אותי ליטוף פלסטיקים,נוחות,פרקטיות,איבזור ושאר התכונות שיש בפולו לצורך העניין-

מה כיף בסופרמיני שנראית,נוסעת ומתנהגת כמו משפחתית?(זאת בעצם גולף wannabe)

סופרמיני צריכה להיות קלילה,כיפית ומתנהגת זאת הסיבה שאהבתי לנהוג במאזדה ובפורד ולא התחברתי לVAGיות ול-I20.

 

אז ככה:

1.פיאסטה ידנית או עם מנוע וגיר אחרים.

2.מאזדה 2.

turboy

  • תגובות 45
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

מסכים לחלוטין בנוגע לפיאסטה. זו גם הבחירה שלי, אבל ממש לא בפורמט ה"ישראלי". מה שמפריע לי הוא שעם הפוקוס החדשה דלק מוטורס סוף-סוף חשבו מחוץ לקופסה והביאו גרסאות מעניינות, כולל פוקוס ידנית במחיר טוב מאוד. אז למה לא להמשיך את זה ולצרף גם פיאסטה ידנית לחגיגה? שלא לדבר על גרסה ספורטיבית...

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

ה 208 היא הכי מסקרנת פה, למרות שהיא כנראה האחרונה שתבוסס על הפלטפורמה קיימת .

PSA בכלל ופיג'ו בפרט הולכים לשנות כיוון באופן משמעותי :

מנועי בנזין 3 צילינדרים 1.0 ו 1.2 חדשים שיופיעו בקרוב ב 208 .

גרסת טורבו ל 1.2 שתחליף את ה 1.6 הקיים, תופיע ב 208 ב 2013 .

תיבה רובוטית כפולת מצמדים 7 הילוכים מפיתוח ויצור עצמיים של פיג'ו.

ובלי קשר ל 208 פיג'ו מחליפים את שלושת הפלטפורמות הקיימות בשתיים חדשות,

בדומה ל VW. המחליפה של ה 308 שתופיע ב 2013 תבוסס כבר על פלטפורמה חדשה

שתשמש גם את המחליפה של ה 508 .

בנוסף יש גם שיתוף פעולה עם ב.מ.וו בפיתוח מנועי 1.5 בנזין ודיזל, וברכבים היברידים וחשמלים.

פורסם

אני בעד האפסילון,

אני אוהב את העיצוב (למרות שהיום כבר כולם למדו להחביא את הידיות של הדלתות האחוריות)

חוץ מזה 85 כ"ס ממנוע בנפח 875 סמ"ק זה מדהים:shock:

חדש פה :shock:

פורסם
504L, תתפלא - אבל לא. תעשה כראות עיניך, ותהנה.

 

:mm_yeah:

 

What he said. - איש הטוב בעיניו יעשה :)

 

לטעמי עשו טעות שהצמידו את המילה "איוו" לפונטו - כל רוכש פוטנציאלי יחשוב שיש לו מיצו-איוו אמיתית ביד :lol:

GTI

I'm not insane,My mother had me tested

סאאמק כולכם.

:lol:

פורסם

לא יודע איפה הסוניק מקבלת ביקורות טובות מאוד, אבל תן לי לחדש לך - בקטגוריה הזאת היא אחת מהפחות טובות, אבסולוטית.

 

בשוק האמריקאי גרסאת הבסיס מגיעה עם מנוע 1.8 ויש את ה1.4 טורבו, שוב זה מה שכתבתי, בהתאם לשוק בו אני נמצא אני חושב שאלך על הסוניק, הוולוסטר לא הייתה ברשימה אבל פה היא מכוונת לקטגוריה הנ"ל, המתחרות של הסוניק הן ההונדה ג'אז, הפיאסטה, המאזדה2, האקסנט וכד'.

 

http://www.youtube.com/watch?v=HEvgegyWLWs דרך יוטיוב
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

http://www.youtube.com/watch?v=PzS--1ZAB6o דרך יוטיוב
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

haters will hate

פורסם

בינתיים אני רואה ניצחון דחוק לפולו, כאשר ניתן לשער שלא מעט בחירות הן של אנשים שאשכרה מחזיקים את המכוניות הללו ביום-יום - את זה רואים מתוך כך שהמכוניות שנמכרות היטב בשוק מקבלות הצבעות רבות.

 

בכל מקרה, אל תאבדו עניין - הסקר הבא לקראת הסופ"ש יספק קצת יותר אקשן :twisted:

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

קליאו

 

בהחלט לא בגלל שהיא הכי טובה (היא לא) אבל בעיקר בשל המהפכה שחוללה בארץ בגרסת ה 1.2 - סוף סוף רכב חדש במחיר שפוי.

המכונית זולה אבל לא על חשבון שום אביזר בטיחות (כמו בכמה מכוניות אחרות....) או איבזור חסר (ולהיפך - המכונית מאובזרת מעל הממוצע בקטגוריה).

רכב נוח, חסכוני והכי חשוב - כיף לחזור ולהעביר הילוכים אחרי כל כך הרבה זמן....

פורסם

כמה פעמים עברתי על כל הרשימה ועל כל התמונות, ופשות לא יכולתי לבחור משהו כי לעצמי לא הייתי קונה אף רכב מהרשימה. :|

אחר כך שעלתי את עצמי שעלה - באיזה רכב הייתי רוצה לעשות סיבוב ברגע זה, ותשובה - 208.

לדעתי או לקנות מיני או משפחתית :)

פורסם

בחרתי ב-208.

באמת זאת שהכי מסקרנת אותי מהרשימה.

 

יותר מידי שנים מבוגרות ורעות בפז'ו.

אולי הפעם זה באמת אריה ?

 

 

ומה קרה לסוויפט ? הדור הקודם היה כמעט מבריק, החדש שנראה דומה מאוד משום מה מרגיש הרבה פחות מושך.

DS 7 CROSSBACK 2019

RENAULTSPORT CLIO 203 2010

 


×
×
  • תוכן חדש...