Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סיפור ושאלה על קנס באדום לבן


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5310 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום פורום יקר,

שמי אדיר ואני גר באזור (מי שלא מכיר יישוב קטן ליד חולון) בשכונה של בתים פרטיים.

בשל העובדה כי השכונה בה אני גר קרובה לאזור התעשייה של היישוב, ראש המועצה החביב שלנו

החליט שחסר למועצה כנראה כסף וצבע את כל השכונה בכחול לבן.

עכשיו שתבינו, לא מדובר על מרכז ת"א אלא על שכונה שגם ככה בשעות הבוקר ריקה כמעט מרכבי הדיירים

ככה שלא נראה לי שרכבים של עובדים מאזור התעשייה (שרחוקים כמעט קילומטר) יפריעו למישהו, ניחא זה עוד מקובל,

בנוסף לכחול לבן הוחלט להוסיף באיזור מעברי חצייה עם סימון אדום לבן, שביננו, מובילים מבית פרטי למשנהו בצד השני.

 

לפני כחודש חזרתי מאוחר מאוד בשעות הלילה מהבסיס, הרחוב היה עמוס ברכבים חונים ומקום החנייה היחיד שעוד היה קרוב אלי

לבית היה מספר מטרים לפני מעבר חצייה חדש יחסית שהם יצרו, ככה שהרכב היה חציו בכחול לבן וחציו באדום-לבן.

אמנם קיימת לי חניה פרטית בבית אבל ההורים שלי כבר חנו בה, ותנחשו מה?, אני לא יכול לחנות מול השער של ביתי הפרטי כי הסימון שם הוא איך לא, אדום לבן! (מנסיון מרגיז שקרה להורים שלי)

 

בכל אופן, למחרת בבוקר יצאתי לבסיס בעשר בבוקר בערך (בכל זאת טחנתי יום לפני עבודה..:-) ) וגיליתי שהפקח החרוץ נתן לי קנס כבר ב-9:34..

 

חלק מכם בוודאי יאמרו, מה אתה רוצה? חנית באדום לבן וקיבלת קנס, ולא מעניין אף פקח סיפורי אלף לילה ולילה

אותי זה ממש מרגיז, בתור אדם שומר חוק שלעולם לא קיבל קודם לכן קנס, ותמיד חונה במקומות חניה בתשלום או שחונה קילומטר רחוק יותר, לקבל קנס מתחת לבית, בנוסף לכך תאמינו או לא המעבר חצייה הוא אבסורד אחד גדול, ובמיוחד בשעות הבוקר שכל הרחוב ריק, הוא פשוט חסר תועלת לחלוטין (אגב בלילות או בשבתות שבאמת הרחוב מלא אין פקחים וגם חונים על המעבר עצמו)

 

השאלה שלי היא אם מישהו יודע איך אני יכול לבטל או להתחמק מדוח במקרה שכזה, צירפתי אגב תמונות של מעבר החצייה כולל את המעבר עמו שבכלל צבוע בחלקו כחול לבן, אולי על זה אפשר לעשות משהו...

 

שלא תבינו אותי, אני בעד שמירת חוק, ומציית לחוקי התנועה בעצמי אבל ברגע שמטרת החוק היא לגרוף עוד כסף לרשויות ולמדינה אני חושב שיש פה אי צדק מסויים.

 

תודה לעונים.

חדש 001.jpg

חדש 003.jpg

חדש 002.jpg

פורסם

מצטער לאכזב אותך אבל מנסיון אישי אתה יכול לדבר ללמפה.

גם אני קיבלתי קנס כאשר חניתי על "מדרכה" מתחת לבית. כאשר ידוע ומוכר גם לעיריה שיש מצוקת חניה ואני בעל תו חניה כדת וכדין.

בפועל החניה על מדרכה הייתה חניה על הגישה לחלקה האחורי של המכולת השכונתית (שביל זה אכן נחתך ע"י מעבר הולכי רגל כלשהו) ולא לא חסמתי לא את המעבר של הולכי הרגל וגם לא את המעבר של שום משאית שהייתה אולי רוצה לעבור כדי לפרוק סחורה או משהו.

בכל אופן ניסיתי לבטל אבל כמו שכבר אמרתי אתה יכול לדבר ללמפה.

הסיפורים של מעניינים להם את הב**צ*ם.

 

מה שכן, אם אתה רוצה למשוך את מועד תשלום הקנס אז שלח מכתב ערעור ותקבל הארכה לתשלום אוטומאטית.

 

בהצלחה

 

אגב, גם לי זה היה הדוח חניה הראשון שלי ואני נוהג כבר 7 שנים

Subaru BRZ 2018 MT

×
×
  • תוכן חדש...