Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5309 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן שלום בבקשה מי שיכול לעזור

 

גולף שנת 99

מנוע 1600

דגם 1J12H3

BASIC

 

 

זה בקשר לחיישן חמצן למדה אני רוצה להחליף

 

פתחתי את הקופסא כדי להיסתכל מה הדגם כדי לדעת מה לקנות מאייביי שמה נימצא המחבר של החיישן חמצן

 

הינה

 

OxygenSensor2.jpg

 

 

רשמתי את כל המספרים שנימצאים על הקונקרטור מחבר

 

1J0973824

 

AMP 964867

 

ZSBI 966718

 

 

GF20

 

FEP 1796

 

PBT

 

FEP 2\8

 

 

 

 

 

זה קשה לימצוא כי נגיד לשנת 99 עם מנוע 1.6 יש מלא דגמים של הלמדה

 

מי מבין בחיפושים באייביי אני מעוניין של בוש בלבד

 

תודה על הקריאה

פורסם

אין שום תקלה בחיישן חמצן .. וזה נאמר לי ממוסכניק שבדק לי עם סקאנר

 

אבל שמעתי שלפעמים יש מה שניקרה חיישן עצל בילתי מגולה

 

ואני יודע שלא טיפלו ברכב אז אני קונה חדש

 

ללכת על בוש שמעתי שזה מקורי

 

בוש זה המקורי או NGK ?

פורסם

הבעיות של הרכב

 

1. הרכב בועט חלש רק בתחילת נסיעה

 

2. לפעמים הטורים יציבים על 9000 . ולפעמים ב D זה על 1000 ובנוטרל זה עולה יורד מ1000 ל משו עוד סניטימטר ורוקד עולה יורד עולה יורד

 

3. אני מרגיש בנסיעה אם אני עוזב את הגז שמשהו בולם את הרכב

 

4. הרכב עגלה . לא סוחב

 

5. הרכב חובר לסורק תקלות כזה כמו מחשבון ענק

התקלה שנימצאה : בית מצערת לא תקין/ מנוע צעדים

 

בוצע ניקוי בית מצערת

התקלה לא ניפתרה

 

מאיפה אני ממשיך מכאן ? --->

 

האם כדאי ללכת למוסך מרכזי לחבר למחשב לאיתור תקלות יותר רציני ומתקדם מסקנאר ישן ?

גם כשהטורים יציבים הרכב לא סוחב אז אני מניח שאם בית מצערת תקינה גם הרכב לא יסחב

פורסם

שכחתי לרשום משהו

 

מה כדאי

 

בית מצערת חדשה ב 1500 מהמוסך המרכזי

 

או מפירוק ב 800

 

בבקשה מי שיודע שיעזור אני מתחנן

פורסם

LS5081 Bosch Lambda Oxygen Sensor VW Golf MK4 1.6 [1J1] AEH 01.98-05.04

 

http://www.ebay.com/itm/LS5081-Bosch-Lambda-Oxygen-Sensor-VW-Golf-MK4-1-6-1J1-AEH-01-98-05-04-/180731922467?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item2a14764823#ht_3489wt_846

 

==========

 

LS5143 Bosch Lambda Oxygen Sensor VW Golf MK4 1.6 [1J1] AEH 09.98-04.02

 

http://www.ebay.com/itm/LS5143-Bosch-Lambda-Oxygen-Sensor-VW-Golf-MK4-1-6-1J1-AEH-09-98-04-02-/150670045262?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item2314a2704e#ht_3489wt_846

==========

LS5081 Bosch Lambda Oxygen Sensor VW Golf MK4 1.6 [1J1] AEH 01.98-05.04

 

http://www.ebay.com/itm/LS5081-Bosch-Lambda-Oxygen-Sensor-VW-Golf-MK4-1-6-1J1-AEH-01-98-05-04-/180731922467?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item2a14764823#shId

 

=======

 

 

LS5079 Bosch Lambda Oxygen Sensor VW Golf MK4 1.6 [1J1] AEH 01.98-08.98

 

http://www.ebay.com/itm/LS5079-Bosch-Lambda-Oxygen-Sensor-VW-Golf-MK4-1-6-1J1-AEH-01-98-08-98-/180731923166?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item2a14764ade#ht_3483wt_846

 

 

איזה דגם צריך לרכב ?

 

מי יודע ?

 

למה לא רושמים משהו . אני משקיע וגם בודק ומצפה אולי מישהו יכתוב משהו וכל רגע ניכנס

 

חלאס מה ביגלל שאני חדש פה אז אין ייחס !

 

רק פרוטקציות ?

פורסם

אני ינצל את ההודעה הזאת בשביל להמשיך באותו נושא =]

החלפתי חיישן למבדה של בוש לא מזמן,אחרי החלפתו הנורה של המנוע נידלקה עוד פעם.

מה יכולה להיות הסיבה?

עוד סיבה להנות מ"תדלוק עצמי" : הריח של הדלק :-)

גם אם התפוח נפל רחוק מהעץ הוא בכל זאת תפוח ולא אגס

פורסם

מצטער אין לי כרגע ETKA מותקנת על המחשב..

הייתי עוזר בכיף

עצה שלי

או שתפנה לרון עם כל הפרטים והוא יעזור לך במציאת התקלה

או שתלך למוסך מורשה ותבקש את החיישן שאתה צריך לפי מספר רכב וכך תדע מה בדיוק צריך.

פורסם

הרכב שלך ידוע בבעיה בבית מצערת שלו, אל תחפש חיישן תחפש מצערת.

לפני הכל תנקה ותכייל אותה, אם לא הולך תצטרך להחליפה.

תחליף גם על הדרך את כל הצינורות וואקום ברכב.

קובי

פורסם

רק כי אתה ממש רוצה לקנות חיישן, צור קשר עם דותן ותגיד לו שקובי מרביע הפנה אותך לגביי חיישן חמצן.

תברר מולו מחיר(אני עובד איתו במוסך ויש לו מחירים טובים)

0502988879

קובי

×
×
  • תוכן חדש...